prayer ja na mobu ubio vampire survivor. Ne smijem screenati neke likove. Znaci nabuđio lika u 6 minuti bio level 780 zblokala mi igra koliko zalagga. Crv jel.

edit: ;D nemrem skinuti igruuuuuuuuuuuuuu. devovi postali da se "nešto" desilo. Eto prvo me sjebu u meku a onda me sjebeš ti 😃

prayer

Ima smisla, 100$ za igru koja ce odma biti multiplatform, tko ima para ce kupit tko nema ce cekat popust ili full-demo™, svakako dobra ideja za Sony a tu PC platforma najviše dobija👍

Nije lose probat ce se NFS i TOW

prayer U drugim vijestima, svakim danom sve manji razlog za kupovati konzole

Da jer evo svi ljudi na svijetu koriste PC za gaming.

Konzola mi je primarno i jedino mjesto za gaming i to se nece promjenit do dana kad cemo moci u istoj ili boljoj kvaliteti streamat igre direktno na tv bez nekog dodatnog uređaja, a ta buducnost kad dode vjerojatno vise necu ni gejmat.

Nisam kupio konzolu da igram PS ekskluzive, nego da igram sve sto nudi. Na pc-u sam igrao dok sam bio klinac, tinejdžer sad me to vise ni najmanje ne zanima niti imam vremena da se bavim s time.

    [deleted]

    Isto mišljenje imam za konzolu kao ti za PC. Ne slažemo se i to je u redu! Samo sam htio reći da meni osobno a mnogim drugima kojima je primarna platforma PC nema vise smisla kupovati konzole jer eto sad su se valjda probudili ljudi i skuzili su koliko para gube sa ekskluzivama.

      To je najgori mogući scenarij za Sony da PS nema ekskluziva. Ovdje ne govorim o multiplayer igrama jer one logično trebaju veći user base na samom startu

        somethingwrong To je najgori mogući scenarij za Sony da PS nema ekskluziva

        Za koga? Day 1 daj na konzolama i na pcu i zarada će biti veća. Ne vidim problem. Xbox na plejki, plejka na pc, PS5 je bolja konzola od Xboxa i najekonomičniji način igranja na velikom ekranu, gdje je steam deck vjv najekonomičniji za mobilno igranje. PC je skuplja platforma po pitanju hardvera ako ne računamo 4k oled tv kojeg očito moraš kupiti ako si sonyfanboy ali realno kad gledaš jedna grafa je 500-700 eura ako želiš da gura "sve" u top kvaliteti na pcu. Recimo ja neću kupit ps5, jednostavno mi nema smisla. Čak i ako ću propustit sve te magične igre, ali ako dođu na PC, imma buy that shit. Što znači = zarada. Sve eksluzive su se dobro prodale na pcu kad su ih prebacili. Gaming treba biti dostupan svima.

          prayer koliko para oni misle da gube ekskluzivama!

          I oni i Microsoft misle da će imati i ovce i novce i da recimo odu full multiplatform će zadržati trenutne korisnike (Microsoft je već trebao naučiti da nije tako), ali sve u svemu zanimljiva vremena su pred nama ako ne završimo svi u rovovima…

            z0l3e

            Zašto nebi zadržali trenutne korisnike? Tko god se igra na konzolama tj na plejci (a ima preko 100M aktivnih korisnika) će se nastaviti igrati na konzolama. Tko vidi neki novi IP kojeg želi igrati, postoji vrlo mala šansa da će kupiti PC samo za tu igru tako da sigurno uzima konzolu a čak i da se odluči krenuti skupljom rutom i kupiti PC, Sony opet ima novce od toga jer je njihova igra dostupna na najvećoj platformi na svijetu.

            fensisuperstar ja garantiram. GARANTIRAM. Da izdavanje top Sony igara Day one na PC znači nekoliko stvari: - lošije ispolirane igre pune bugova, - kaotičniji development gdje i sam sadržaj igre pati, - gubitak baze igrača što nosi još više problema, - razvoj novih tehnologija zbog gubitka interesa, itd itd

            Da ne nabrajam dalje, jer ovo je dovoljno. Development za PC gdje se uzimaju u obzir još sistemi bez SSDa , bez high speed on the fly de/kompresije(loš CPU) i 4,5 generacija stari GPUovima radi tolike probleme developerima da igre i development pate.
            U idealnim uvjetima samo po sebi bi sve trebalo biti ok, ali u PC gamingu ne postoji termin Idealni Uvjeti. Pogotovo ne day one. kad bi izašao recimo TLOU3 i lik sa GTX 1070 koji ima 3fpsa na 720p radi thread na redditu gdje piše da je igra neoptimizirano smeće je loš marketing, i tih par komada više što bi prodali bi ih daleko više koštalo . Trošak cijelog drugog tima za portanje na PC, duži support za rješavanje bugova zbog konstantnih updejta GPU drivera i sto drugih stvari.

            Sve je ok što ti ne bi kupio konzolu da igraš ekskluzive ili bilo šta drugo, imaju milijuni ljudi koji bi, i koji točno znaju zašto bi.
            Nije zato što nemaju PC kako se površno pokušava objasniti.

              Day 1 igra koja ima fenomenalnu optimizaciju, super ocjene i enormni broj igrača. Xbox igrači uživaju u igri, PC igrači uživaju u igri.

                prayer Mozda bi bila jos bolja da su se fokusirali iskljucivo na XBX 🤷‍♂️

                MS je sam sjeba svoje devove sa XBS konzolom koja sigurno koci devove… A sta je najgore vecina igraca ima tu konzolu

                  somethingwrong kad bi izašao recimo TLOU3 i lik sa GTX 1070 koji ima 3fpsa na 720p radi thread na redditu gdje piše da je igra neoptimizirano smeće je loš marketing, i tih par komada više što bi prodali bi ih daleko više koštalo .

                  Svaka igra ima minimalne i preporučene zahtjeve koje možeš pročitati prije nego li istu kupiš (i danas bezbroj video analiza, recenzija i čega sve ne na internetu). Da netko radi thread da mu TLoU 3 ne radi na GTX 1070, internet bi mu rekao da je idiot i da se kloni PC gaminga.

                  Ideš u ekstreme da potenciraš totalno promašen point, kako bi opravdao postojanje ekskluziva koje oduvijek jedino i isključivo služe platform holderu za prodaju hardwarea. Po tome kako si to fino sročio, niti jedan izdavač na planeti ne bi radio multiplatform projekte jer je NEMOGUĆE optimizirati igru kako treba za više od jedne platforme lol.

                    Deadwalker niti jedan izdavač na planeti ne bi radio multiplatform projekte jer je NEMOGUĆE optimizirati igru kako treba za više od jedne platforme lol.

                    Ne. Nisam rekao da je nemoguće, nego da otežava development. Otežan development radi veće troškove,traži više ljudi(nekad i duplo i više) zbog toga (jer vrijeme ne čeka) igra pati zato što se izbacuju dijelovi koji rade probleme. Nadam se da je moja poanta sad puno jasnija?

                      somethingwrong otežan development postaje manje otežan sa iskustvom. Veći troškovi se pokriju daleko većim prihodima od prodaje na drugim platformama. Poanta je i dalje da ekskluzive jedino koriste Sonyju da proda više svojih konzola. Igrači od njih nemaju ama baš nikakve koristi, osim da na internetu nađu svoj tabor i ratuju protiv drugog tabora, uvjeravajući sebe da su dobili genijalno tehničko iskustvo koje ne bi bilo moguće dobiti na multiplatform projektu.

                        prayer to što FH5 ima 32 milijuna igrača na xbox one, xbox s i x uopće ne znači da se iti blizu toliko prodala na Steamu, vjerojatno ju većina igra na konzolama ili PC preko GPa, što uopće ne opovrgava moju tvrdnju da su igre rađene za toliko različitih sistema kvalitativno lošije nego čiste ekskluzive zs jednu platformu.
                        Gore je isto spomenuto: zamisli da je rađena samo za Series X.