sanzo ako je to službena izjava firme onda stoji. Možda je ona nešto krivo shvatila. Vidjela sam na twitteru taj njezin video i ono ako je kako kaže, onda su usrali motku. Ako su joj ponudili te novce, neznam koliko su joj prije plaćali ako joj je ovo uvreda, izgleda da se prije radilo o velikim novcima ako joj je ovo sitniš.

Inače tko su ovi "people" u članku? Jako lako je napisat: the people i " it appears" i bježat s tim. Znamo da je internet jako kredibilno mjesto pogotovo kad piše "the people". Ona je napravila video sa svojim likom i rekla svoju istinu, nisam pročitala nikakvu službenu izjavu firme o tome tako da.

    @Fenix Zbog ovakvih stvari (Sonyevo zje***nje, treba nam 😠 reakcija!

    Nego:

      herc Zbog ovakvih stvari (Sonyevo zje***nje, treba nam 😠 reakcija!

      Imali smo je, čini mi se, samo se ne sjećam zašto smo je maknuli

      Ne treba stvarati kult ličnosti oko ljudi jer su nekad radili dobar posao. Njegova zadnja uspješana ideja su Simsi prije više od dvadeset godina.

      Spore je svojevremeno imao ogroman hype, a ispao kompletni debakl.

      Kao i Molyneux, debelo živi na staroj slavi.

        weky ispao debakl, ali kao njegova ideja je bio vanserijski. Da su isli danas raditi spore, sa proceduralnom generacijom, igra bi donekle ispunila ideju i viziju.

        Možda živi na staroj slavi, ali mislim da nije ni približno opravdano vuči paralele s Molyneuxom koji je varao ljude preko crowdfundinga.

        Grupa entuzijastičnih fanova je izbacila demo za REmake 1 u stilu REmake 2.

        Neki ga tu zazivaju pa evo vam na.

        Ista ekipa radi i na fan remakeu Code Veronice.

        • FFA +1

        Odlicno, za sve koji nisu odigrali Nioh 2, topla preporuka. Vrh igra.

        chono

        Meni su indie igre iskreno u zadnjih par godina postale bolje nego AAA. Valheim, Stardew Valley, Slay the Spire, Deep Rock Galactic, Dead Cells pa čak i Terraria su igre gdje sam kumulativno proveo sigurno preko 500h čiste zabave. Imaju daleko najviše duše od svih kategorija.

          prayer pa da, usude se inovirati, gameplay im je zabavan i cesto ne slijede sprancu i neke trendove. Meni je to u vecini slucajeva plus i bolje od razvikanih aaa naslova

          prayer Mislim da je stvar u tome što postoje dva tipa AAA igara. Prvi je onaj koji se razvije u nekoliko godina i koji je zbog svog ciklusa razvoja prisiljen pratiti trendove, što dovodi do vrlo sličnih igara, koliko god mjesta radnje budu različita. Drugi tip AAA igre je onaj koji pomiče granice i žanra i AAA razine. Primjerice, RDR2, Witcher 3 ili TLoU2. One se razvijaju jako, jako dugo. Zato super sjednu indieji koji imaju ciklus izrade sličniji onome što smo iskusili kada smo bili kikići.

          Inače, drago mi je da boomer shooteri dobivaju na popularnosti jer mi budi nadu da će jednog dana, netko, negdje, odlučiti napraviti igru kao što je Allied Assault. Klasična pucačina u WW2 s pamtljivim soundtrackom.