Fenix nije samo Unreal engine. I Frostbite, onaj Respawn-ov, square-enixov čak i Decima, svi imaju problema držati konstantnih 60 fps. Kada i uspiju, pati kvaliteta slike u vidu jakog pada reze, artefakta, detalja ili pak koriste frame gen na krivi način kao Wukong pa onda još imaš i visok i put lag.
I novi GTA se spominje da će biti 30fps.
Očito je da nebitno koliko talentiran neki studio ili sposoban bio, nemoguće je izvući nemoguće iz hardvera. To ne znači da su konzole sranja, nego znači da su na samom naponu snaga, što se vidi po igrama i njivovom izvodjenju i da nam daju koliko mogu.
Uvjeren sam da svaki dev želi da im igra radi kao podmazana day one, ali očito je da ne ide, ili ide jako teško.
Tako da da, Unreal engine ima svojih problema, ali stojim i pri izjavi da su konzole praktički dale najviše što mogu. Možda još naughty dog, kojima, ili netko treći izda tehnicki besprijekornu igru i izvuče i posljednji atom snage, ali to su dvije tri igre u iskreno i ovako preslabom katalogu ove generacije.