prayer na samim rubovima nema leaka ni svjetlijih dijelova. Ja sam maksimalno išao na grey 25% uniformity što je prilično tamna siva i monitor dobro hendla svjetlost.

32 inča je malo previše meni. 27 je sweetspot.

I pohvale autoru kaj nije krivo koristio 2K pojam nego pravilno QHD.

prayer

IPS bi tu puno više problema imao sa light leakom na prikazu tamnih scena ili crnog ekrana.

32" je meni super, pod uvjetom d aimaš dublji stol i da ga imaš kam odmaknut.

Kupil sam za manje od 200 eura | AOC Monitors i ne mislim ga mijenjati dok ne crkne.

To je za mene malo prevelik ekran ako govorimo o monitoru za komp pred kojim sjediš i udaljen si par desetaka cm iako je riječ o gaming monitoru pa se možeš udaljit od njega kad igraš ali ja ga ne bih samo za gaming rabio već i kao pc monitor na stolu za kojem se i nalazim tako da ne bih nikad taki veliki pilku.

32 inća mi ima moja telka koja je ipak udaljena od glave i očiju što smatram dovoljnim. Vid mi je još dobar.

Sterlok isto tak, em gejmam em radim na 2x 32 aoc doma. nebi nikad na manje iso

Na 32 vidiš 1440p piksele osim ako ti ne trebaju naočale ili se dovoljno udaljiš.

    Imam 34 inča s QHD rezolucijom u ultra-wide izdanju i ne bih se vraćao na manje, niti na 16:9 format ekrana.

    Da, s 27 inča imaš veću gustoću pixela, no nemaš cinematic iskustvo na odličnom framerateu.

      chono načelno da, no ovisi koliko su ti pojedini parametri važni. Meni je recimo ultra-wide format genijalan i za produktivnost jer imaš tehnički dva monitora u jednom. S time da npr. gledam serije / filmove na Netflixu bez crnih rubova, za strategije koje volim igrati ovo je no-brainer. Da, nije gustoća po inchu savršena, no dobiješ dosta toga drugog. I ovaj moj recimo nije preskup, nekih 2500kn ako se ne varam.

      To cak i nije skupo. Sebi da idem kupovat, vjerojatno bi ciljao na neki ultrawide samo zato da simuliram dual monitor setup i da mogu dosta toga paralelno pobacat po ekranu dok bilo sto radim

      Ne znam, nisu sve igre sa ultra wide podrškom. Naravno, one koje jesu izgledaju fantastično no one koje nemaju tu mogućnost izgledaju koma sa crnim rubovima, uvijek mi je zbog toga bio draži dual-monitor setup - tako imam i doma gdje mi je jedan 27” (2K/144Hz) za gaming dok je drugi od 24” za Discord i browser.

        Jednom sam imao monitor sa nestandardnom rezolucijom i nikad više. Najgori po tom vidu podrške za različite rezolucije u igrama je uvjerljivo bio Ubisoft.

          prayer crni rubovi su eventualno u in-game cinematicsima, no to se riješi kroz modove. Što se tiče samog gameplaya, ne sjećam se kada sam zadnji puta vidio igru koja ne podržava uw rezoluciju.

          Zero ne znam o kojim Ubi igrama pričaš, no ove zadnje što sam igrao uredno sve podrđavaju ultra-wide rezolucije.

            Deadwalker

            Za ultrawide vrijede kompletno drugačija pravila, 34" ultrawide je visinom isti kao 27" samo je širi.

            I vertikalna rezolucija je ista tako da ne gubiš uopće gustoću piksela. Na 32" gubiš dosta.

            Htio sam još nasrat da te boli vrat od micanja gore dolje jer ti je u Warzoneu kompas u Međimurskoj županiji, a ammo counter u Dubrovačko-neretvanskoj, al to bi bilo pretjerivanje.

            U praksi je samo gustoća drawback. Ja bi na 32" već debelo razmišljao o 4K.

            Deadwalker Ne mislim na UW, već na nešto stariji omjer sa 16:10. Uredno bih dobivao black bars dolje i gore u njihovim igrama od AC2 do FC4 i WD. Tu negdje sam i prestao igrati njihove igre pa ne znam jesu li nakon kojeg desetljeća ispravili ovaj problem ili je i dalje prisutan. U međuvremenu sam prešao na standardnih 16:9, pa ono, lakše je, jel.