Na 32 vidiš 1440p piksele osim ako ti ne trebaju naočale ili se dovoljno udaljiš.

    Imam 34 inča s QHD rezolucijom u ultra-wide izdanju i ne bih se vraćao na manje, niti na 16:9 format ekrana.

    Da, s 27 inča imaš veću gustoću pixela, no nemaš cinematic iskustvo na odličnom framerateu.

      chono načelno da, no ovisi koliko su ti pojedini parametri važni. Meni je recimo ultra-wide format genijalan i za produktivnost jer imaš tehnički dva monitora u jednom. S time da npr. gledam serije / filmove na Netflixu bez crnih rubova, za strategije koje volim igrati ovo je no-brainer. Da, nije gustoća po inchu savršena, no dobiješ dosta toga drugog. I ovaj moj recimo nije preskup, nekih 2500kn ako se ne varam.

      To cak i nije skupo. Sebi da idem kupovat, vjerojatno bi ciljao na neki ultrawide samo zato da simuliram dual monitor setup i da mogu dosta toga paralelno pobacat po ekranu dok bilo sto radim

      Ne znam, nisu sve igre sa ultra wide podrškom. Naravno, one koje jesu izgledaju fantastično no one koje nemaju tu mogućnost izgledaju koma sa crnim rubovima, uvijek mi je zbog toga bio draži dual-monitor setup - tako imam i doma gdje mi je jedan 27” (2K/144Hz) za gaming dok je drugi od 24” za Discord i browser.

        Jednom sam imao monitor sa nestandardnom rezolucijom i nikad više. Najgori po tom vidu podrške za različite rezolucije u igrama je uvjerljivo bio Ubisoft.

          prayer crni rubovi su eventualno u in-game cinematicsima, no to se riješi kroz modove. Što se tiče samog gameplaya, ne sjećam se kada sam zadnji puta vidio igru koja ne podržava uw rezoluciju.

          Zero ne znam o kojim Ubi igrama pričaš, no ove zadnje što sam igrao uredno sve podrđavaju ultra-wide rezolucije.

            Deadwalker

            Za ultrawide vrijede kompletno drugačija pravila, 34" ultrawide je visinom isti kao 27" samo je širi.

            I vertikalna rezolucija je ista tako da ne gubiš uopće gustoću piksela. Na 32" gubiš dosta.

            Htio sam još nasrat da te boli vrat od micanja gore dolje jer ti je u Warzoneu kompas u Međimurskoj županiji, a ammo counter u Dubrovačko-neretvanskoj, al to bi bilo pretjerivanje.

            U praksi je samo gustoća drawback. Ja bi na 32" već debelo razmišljao o 4K.

            Deadwalker Ne mislim na UW, već na nešto stariji omjer sa 16:10. Uredno bih dobivao black bars dolje i gore u njihovim igrama od AC2 do FC4 i WD. Tu negdje sam i prestao igrati njihove igre pa ne znam jesu li nakon kojeg desetljeća ispravili ovaj problem ili je i dalje prisutan. U međuvremenu sam prešao na standardnih 16:9, pa ono, lakše je, jel.

              Zero a dobro, tada im je PC platforma bila bitna koliko i dobrobit domovine najvećem domoljubu. Danas su im PC portovi skroz ok, uključujući podršku za razne rezolucije.

              Heat Da, i? Isto ne valja.

              24" 1080p je najklasičniji i najzastupljeniji PC ekran ikada i stvarno ne znam tko se ikada žalio da vidi pixele. Ja ih također na 32" 1440p ne vidi u ničemu, a ne znam da li ih itko može vidjeti u igrama. Veličina teksta na 24" 1980p ili 32" 1440p mi je savršenima, OK ako nekome nije, sve pet.

              I normalno da 32" moraš odmaknuti kao bi ti pogled obuhvatio cijeli ekran, nabiti ga tik ispred nosa nema puno smisla pa onda vrtjeti glavu kako bi uhvatio sliku.

              Zato imamo na tržištu široku paletu veličina tipova ekrana i omjera ekrana. Ne moraju svi gledati na 32" 1440p ekran, gledaju oni kojima je takav veličina, rezolucija i sve ostalo po volji. Onima kojima nije gledaju druge ekrane, tak jasno. Svatko ima vlastiti par očiju i vlastite želje i ukus.

              Eto npr. odnedavno na projektoru gledan 120" sa tri metra udaljenosti, i nije mi preveliko 😃 Netko drugi bi se zrigao 😃

              Prije ovog monitora imao sam 21:9 29" i dosadio mi.