Onda bi morali preimenovat neke igre, npr Alone in the Dark bi se morao zvati Alone in the Light. Ostavi nam mraka malo tak da mozemo njurgat

Upravo stigao u bolnicu sa 178 metaka, 14 health drinkova i 7 syringa. Ne znam sta me ceka ali imam visoka ocekivanja nakon apartmentsa i mislim da sam spreman.

I jesu li fotografije koje su okolo razbacane samo random collectable ili imaju neku svrhu?

    kauboj

    Ja sam isto sad prošao apartmane jučer, sad šećem po gradu i skupljam resurse. Prvi dio je baš dobro napravljen. Mix originalnih elemenata i noviteta. Sve jako dobro uklopljeno, Bloober je nadmašio očekivanja. Čak bi bio zainteresiran za neki novi nastavak od njih koji nije rađen po postojećem predlošku.

      kauboj

      Random; ako skupiš sve dobiješ trofej.

      Ima zanimljiva teorija o svakoj fotografiji

      sanzo

      Jako dobro pogledaj sve okolo izmedu apartmana i bolnice jer imas stvarno hrpetinu resursa za skupit (ovisno koja tezina naravno ali na normal racunaj na cca 100 metaka i tonu healinga).

      Takoder, ali cut scenes stvarno trebaju poboljsati jer štucaju svako malo, ne daj boze da se dogada nesto vise od razgovora jer bi se totalno raspalo.

        doktor1

        Također imam oko 110 metaka, desetak drinkova i 5 syringa. Stalno se nalaze, a trošio sam samo na par grupa protivnika i na bossa.

        sanzo

        Drago mi je da ti se sviđa i da je sumnja bila kriva.

        Inače prešao sam bolnicu. Jbt koja jeza pogotovo otherworld. Uspjeli su mi stvoriti nelagodu a ja veteran horor svega (igra, filmova, knjiga, serija) od svoje 7 godine. Tako da naklon do poda.

        Naravno samo po mraku igram (kad mali zaspi) i to sam u sobi i obavezno slušalice.

        @maverick jesi živ?

        doktor1

        Pa da, od Pyramid heada do ulaska u bolnicu sigurno imaš oko 100 metaka za pronaci + jako puno healing itema. Razbij svaki auto (ne samo vozacev prozor nego i gepek, tamo zna cesto biti municija), probaj uci u svaki lokal i sobu, provjeri svaku slijepu ulicu, kad pokupis Marie i onda prije motela odi do kraja te ulice i do benzinske i još iza nje, odmah nakon toga kad je oluja i hrpa neprijatelja imaš takoder jako puno svega samo je pitanje jel ti se da poubijat ih sve da mozes u miru sve skupit i istrazit. Uglavnom razbij sve, dodi do svakog zida, pogledaj jako dobro svaku lokaciju.

          kauboj

          Mislim da nisam išao baš tako detaljno istraživat, ali prošao sam cijelu onu dugu ulicu, pokupio podizač i otvorio garažu i pregledao svako auto kraj kojeg sam prošao. I ovo je sasvim dosta. Nisu protivnici na normal za sad jako teški. Kad i pucaš umru od 2-3 metka, a daska je dovoljna ako su sami.

            sanzo

            E vidiš ja sam ga pokupio i ništa nisam napravio s njime, negdje sam to propustio. Pretpostavljam da to mogu i nakon bolnice inače ne gine učitat zadnji save.

              kauboj

              Ma nisi ništa posebno propustio. Jedna od onih numeriranih slika i nešto resursa. Nećeš u provom prolasku pokupit sve bez guidea, šteta je gubit vrijeme za reload.

              Thomas je više prikladan za Nemesisa ili Tyranta, ipak PH nije toliki stalker.: p

              Konami je objavio da se igra u prva tri dana prodala u 3 miljuna primjeraka!

                resident_evil

                3 put više od originala i sad je to četvrtina ukupne prodaje serijala. Nije loše. Bilo bi čudno da ne dobijemo ukoro najavu za još neki Silent Hill.

                Ni Capcom sa Resijem a ni Konami sa Beverly Silent Hillom ne žele iz nekog razloga rimejkati prve svoje igre.

                To je svetinja, to se ne dira iako je RE1 lošeg izgleda ali neka ga takvog.

                Takav je kakav je.

                Ovog puta prvi mačići se ne bacaju u vodu!

                  Te igre su jako stare i dizajnerski banalne. Treba kompletan novi dizajn prvog Silent Hilla da bi funkcionirao.

                  Recimo SH2 je i prije bio puno veći od jedinice, pa su opet u remakeu potpuno redizajnirali sve lokacije i dvostruko, pa i trostruko ih povećali. Gameplay je brži i dinamičniji i ne bi funkcionirao na starim mapama.

                  Usporedite samo veličinu bolnice.