sasvim solidan nastavak, nista extra al lijepo je opet zaigrat neki AC naslov

2 mjeseci kasnije

Nadam se da ce ovo pokazat Ubisoftu da ljudi zele “pravi” AC i da cemo uskoro dobiti nastavak koji gradi na onome sta je Unity poceo veci fokus na parkour i stealth…

    DarkPunisher Pa kad nije radena kao nova igre, nego kao DLC za Valhallu u engine koji opce nije za ovaj tip igre

    mjesec kasnije

    *

    Je li homage prvoj igri u ovom serijalu bio potreban baš na ovaj način?

    Napokon je serijal napravio zaokret prema manje open world naslovu...

    *

    U 32 sata igre koliko mi je bilo potrebno kompletirati igru osjećaj je puno bolji nego li recimo nakon Valhalle koja me izmuzla sa 150+ sati otvorenog svijeta. Ovdje je sve puno manje i ukusnije, baš kao što je to bilo 16 godina ranije kada smo s Altairom krenuli u njegovu pustolovinu. Ono što me najviše smeta jest što je čak šesnaest godina starija igra koja je bila prva u serijalu imala bolji combat nego li ova igra koja bi po svim zakonima morala imat barem za klasu bolji osjećaj mačevanja baš failala. Igra kudikamo bolje djeluje u stealth pristupu, no čim bude otvorenog sukoba nisam baš bio sretan. Bagdat izgleda prekrasno te me je na prvu grafički igra čak malo i smorila zbog zamuljanosti grafike i palete boja, no kasnije sam se naviknuo i znala je izgledati poprilično dobro. Stealth pristup je bio dosta dobro riješen, no definitivno fali perk finishera. Finisheri lijepo izgledaju, ali kreću tek tada kada je neprijatelj gotov, tj. na izdisaju. Prva igra je imala glavnog glumca, dobru priču, sjajan setting, jako dobre antagoniste. Uvod, zaplet, vrhunac i rasplet. Likovi su bili pamtljivi, atmosfera je bila top, sporedna priča u vidu Animusa i Desmonda. Ova igra je fejlala s otvorenom borbom, glavnim likom, sporedni su hm, već sam ih sve zaboravio. Priča je jedva zanimljiva i evo nit je se ne sjećam, a prije mjesec dana sam prešao igru. Definitivno nisu pogodili u žicu, što velika većina igara u ovom serijalu jeste. Basim totalno ne zanimljiv kao i Eivor u Valhalli. Nit nisu jaki karakteri, nit te uvuku svojom pojavom. Wanted sistem je dobar koncept, no mogli su ga još malo produbiti. Ubisoftu je vezano za AC serijal potreban netko tko će biti kontrola kvalitete tih stvari, jer primjerice Kasandra iz Odysseya jest miljama daleko ispred ovih nezanimljivih likova. Ono što jednostavno moram pohvaliti jest jako lijepo stililiziran pano misija i likova, kojoj misiji pristupiti ili koji dio priče riješiti, za razliku od klasičnog menija, gdje biramo glavne i one sporedne misije. Nadam se da će sljedeća AC igra biti TOP i da će ponuditi nešto što su ponudile AC II, AC III, Syndicate i Origins, dok su sve ostale igre reciklaže većine predhodnih naslova. Mirage pati od osrednjosti i ne iskače nit na razočaravajuć naslov niti oduševljujuć, baš sredina i to me malo umorilo tokom igranja. No dovoljno je dobar da se isplati uložiti 32 sata igranja, jer ipak igra vuče svojim vrlinama, a ja sam i za te blage vrline jednostavno sucker. Pušim taj AC serijal koliko god dobar ili osrednji bio. Niti jedan segment igre nije vrhunski, dok su neke stvari lijepo podsjetile na prvi AC. Solidna igra, no ništa više od toga. Čak ne bih preporučio po punoj cijeni. Ja je platio 40 eura i to mi je bilo taman za preorder. 

    23 dana kasnije

    Evo krenuo igrati i sto stvarno jos jedan put moran par sati igrati prije nego postanem Assassin, svaki jebeni nastavak mora imati tu jebenu dosadu od uvoda.

    Odiseju nisan završija, Valhalu isto ovo također smrdi na jos jedan nezavršen Assassin.

    Ovaj mali Assassin je dosadan pa je dosa open world koji je miljama bolji od ovoga ali taj open world vise neznaju napraviti da je zabavno nego ubace 100sati svega a nemas nista.

    Uvod je trajao debelo preko 2 sata, i onda klasika popenji se sinkroniziraj trazi sve isti kurac ko i prije a to vise ne ide kod mene.

    Tocno uđu u taj dosadni đir i par nastavaka pa onda neka promjena.

    Bilo je dosadno pa je dosao Black Flag pa opet proliv i onda vrhunski Origins pa opet proliv.

    Sad cemo se posteno nacekati dok ne dode nesto dobro.

    3 mjeseci kasnije

    Još sutra je free full game i ko voli nek kupi.

    Da sam počeo igrat od prvog trena možda pod upitnikom bih uspio odigrat u free periodu.

    Ja bas imam poriv zaigrati ovaj AC. Preskočio sam Valhalu, a ovaj kraći pristup mi ionako više odgovara.

    24 dana kasnije

    Ovako, nisam igrao ali…

    Sinoć sam preslušavao soundtrack iz igre. Pohvale kompozitoru (Brendan Angelides) i onome tko ga je odabarao!

    8 mjeseci kasnije

    Welp, konačno završio AC Mirage. Znam u šta sam se uvaljivao i sasvim sam oke s tim s obzirom na cijenu koju sam platio. Nije najbolji AC, ali ne bih ni rekao da bi bio najgori, iako osobno imam smetnji s nekim ključnim elementima igre.

    Ako se ne borim s neprijateljima, onda se borim s parkour sistemom koji je neprecizan, dosta spor i naglo prekida, tj. prelazak s različitih radnji nije fluidan koji se osjeti kroz igru.

    Sviđalo mi se šta je Basim kao igrivi lik ranjiviji od ostalih protagonista, pogotovo na Master Assassin težini i s ( posebnim mačem koji ima 50% veći damage ali max health je 50%, treba skupiti 2-3 sharda i otići u Isu / First Civ špilju i otključat taj gear ).

    Svaki Gear osim talismana ( propuštena prilika ngl ) ima neki poseban effect, ima i transmog system.

    Historical collectibles i codex mi je top, ne volim skupljat stvari po igrama ali ovo mi je bilo fora i nije mi smetalo radit detour radi njih.

    Skuplji gadget upgradeovi mijenjaju kako funkcionira, ponekad je drastično izmijenjen, ponekad nije.

    Koliko sam skužio, nema nikakve koristi od nokautiranja, osim u side misijama koji imaju bonus objective da se nikog ne ubije.

    Igra nudi NG+ s permadeath modeom pa možda i krenem novi playthrough na Master Assassin permadeathu, pošto nakon što se pohvata parry sistem i nakon par upgradeova, igra postane dosta lagana.

      Heat Najbolje kad parkour sistem misli da jump i move forward input na vrhu zgrade znači - napravi nosedive u tlo mach 2 brzinom, a ne da želim skočiti na drugu zgradu koja je ni 10 cm udaljena. To će mi garant završit run i onda neću igru palit godinama