E pa to i kazem, te prikolice su super! Cak mi se i onaj Trail Gator cini kao zgodno rijesenje u nekom periodu dok nisu skroz mali a ni veliki da sami mogu voziti.

Ja živim v bregima, nemam nogostupa. Ni ovako mi nije baš svejedno voziti dijete, a kamoli u toj prikolici koja je puno šira, ali da imam mogućnost to bi svakako bila opcija. Ovo mi je jedina objektivna opcija.

19 dana kasnije

Uzeo sam ovo, nema boljeg el. bicikla za te pare za commutanje. Asistira do 50-ak na sat bez problema, više od tog je problem u lančaniku, morao bi biti veći, nema dovoljno okretnog momenta da sam pedaliraš i da ti asistiraš motoru. Okrećeš pedale, ali ništa se ne događa.

Može se voziti i samo u električnom modu, na gas, tad ide cca 45 na sat, ali to ovisi o nagibu i težini vozača.

    buz

    Djeluje mi na slici nekako maleno kao za klince i još sam se upitao gdje su podupirački stražnji kotačići.

      TITANXIS Jako je velik bicikl zapravo, na slici izgleda malo, ali je dosta glomazan. Tek je malo kraći od mog hardtaila s L veličinom rame i s velikim 29" kotačima.

      8 mjeseci kasnije

      Pozdrav svima, 

      Nikada nisam kupovao električni bicikl niti romobil, a razmišljam si kupiti električni bicikl kako bih mogao ici na posao. Do posla ima 10km, znači 20-25km tamo vamo. 

      Iskreno ne znam ništa o njima niti koje marke valjaju i šta bih trebalo gledati kod kupovine. Samo ne želim ništa preskupo, neki entry level ili omjer uloženo/dobiveno. Hvala unaprijed.

        Jel ti treba elektricni? Mislim to nije nikakva udaljenost ako nemas neku veliku uzbrdicu mozes i obicni, za mjesec dva si u kondi i to ti je smijesno za odvoziti.

          moschus

          Imam ja bicikl kojeg vozim kad krene toplo i suho vrijeme, tamo 4 ili 5 mjesec pa nadalje.

          Iskreno ja poslije posla volim još dodatno otići s biciklom odraditi 30+km, a električni bih si uzeo tako da se ne umaram prije posla, jer mi je posao fizički vrlo zahtjevan. Auto mrzim voziti i iskreno nisam neki vozač, a kad već imam mogućnost s biciklom ići. Još kad dovrše biciklističke staze bit će top i sigurnije još

          redhill

          Gledaj renomirane marke (Cube, Trek, Ktm…) sa Boch, Shimano, Yamaha…elektricnim motorom, stvar je kvalitete i podrške za servis. Po zakonu su e-bicikle ogranicene na 250W mada ima i "otvorenijih" modela.

          Što jača baterija i gledaj nosivost da te može progurat pa i uz pokoju uzbrdicu i to je to.

          Niz brdo i stara kočija ide.

          2 mjeseci kasnije

          Ima netko iskustva sa boljim el. skuterima tj. romobilima? Gledam da bi si uzeo nesto za ici na posao (12km u svakom smjeru) a problem je sto zivim malo na brdu pa bi trebao biti jaci motor da ga ne moram gore gurati. Imam obican bicikl i volim se voziti ali ipak ima svoje minuse, za pocetak moram nositi robu da se presvucem sto na romobilu ne bi trebao, ako pada kisa romobil ipak mogu ugurati u tramvaj ili vlak itd…

            moschus

            Segway je broj jedan po pitanju kvalitete, rijetki modeli su im iznad 25km/h (50-70km/h) a za US tržište ti modeli su ograniceni na 40km/h (pomocu Usb sticka i PC/laptopa se lako otkljuca na US verziju).

            Ninebot je brand koji je kupio Segway za slabije e-skutere, od drugih marki dobri su KuKirin i Kaabo.

              stitrek bas sam gledao Segway ZT3 i svi reviewi su jako pozitivni tako da mi je u uzem izboru. Imaju jos par novijih modela npr. GT3 koji mi se isto svidja ali ih ne nalazim bas kod nas. Shvatio sam da su u EU svi lockani na 25kmh sto je steta ali vidim da se pise da se neki daju unlockati iako za ZT3 to bas i nisam nasao :/

                • buz

                  •  
                  •  
                  •  
                  •  

                Ako ideš na brdo, ja bi uzeo ove neke KuKirine sa dobrim ovjesom i koji idu bar 60 km/h. Ja sam to površno doduše gledao, ne znam sad konkretno reći.

                moschus

                Imaš na stranici od Segwaya za Hr neke modele koji idu preko 50km/h, Vecina Segway modela je restriktirana za EU jer su najozbiljnija marka na tržištu.