• renda

    •  
    •  
    •  
    •  

sanzo a u soulsima su "side questovi" cudo gaminga.

    Pinokio ima bolje side questove u smislu likova i price.

    • renda

      •  
      •  
      •  
      •  

    sanzo onda okej, krivo sam skuzil, sorry.

    sanzo

    Ali koliko sam skužio nisu teški za riješiti kao u Soulsima. Na to sam mislio.

    Jer za neke questove u Elden Ringu ono čini mi se nemoguće to sam otkriti bez neta. A da ne pričam da likovi mogu umrijeti i šta sve ne.

      Sidequestovi u Elden Ringu nemaju veze s mozgom.

      Ne vjerujem nikome tko mi kaže da ih je sve riješio bez pomoći s neta.

      • foggy

        •  
        •  
        •  
        •  

      Taj se nije rodio. Tam ni developeri ne znaju kak ih sve prec

      • sanzo

        •  
        •  

      resident_evil

      Milsim da je za skoro svaki oznacena lokacija na koju moras ic da ga obavis. Nisu kripticni kao u soulsima, osim mozda jednog.

      18 dana kasnije

      Malo o dojmovima nakon 5h igranja.

      Oduševljen sam! Da mi je netko dao disk i da me pita tko je radio igru, odmah bi rekao FS.

      Atmosfera kida i skoro pa bi moglo proći pod Bloodborne 2. Grafički na viskom nivou. Soundtrack za sad isto top tier. Pjesma Feel na ripitu.

      Combat mesnat i zanimljiv. Odličan povezan svijet i to mi je vjerojatno najveći gušt kod Souls igara. Istraživati i otkrivati tajne.

      Za sad mi nije pretjerano teško (niti ne tražim to).

      I da, ogroman plus što je priča puno bolje ispričana i ne moram riješavati jednadžbe da skužim o čemu se radi. Sviđa mi se što se moraš vratiti u hotel za leveliranje. Taman malo chill od depresivnog svijeta što je zadesilo ljude Krat-a.

      Također like za zagonetke preko telefonskih govornica. I što postoje neprijatelji koji nisu samo lutke.

      Sve u svemu čista uživancija za sad i vjerujem da će tako ostati do kraja.

        resident_evil

        Jako slične dojmove sam i ja imao. Bit će par težih bosseva kasnije, nemoj se previše opustit. Drago mi je da ti je dobar, čekam dojmove kad zapneš na nečem 😃

          resident_evil

          Ja sam isto igrao dosta nakon patcheva, ne znam samo kolika je razlika. Dosta solidan mi se je činio balans sad, dovoljno izazovna je bila igra bez da postane frustrirajuća.

          • foggy

            •  
            •  
            •  
            •  

          Lies of Nerf

          • Soul

            •  
            •  
            •  

          resident_evil Ja sam ju ne tako davno igrao i platino, mogu ti odma rec da se gadno varas ako mislis da je jako nerfana. Ako nemas neki bas top build, neki kasniji bossovi ce ti bit pakao… Ja sam na jedno 2-3 izludio, a da ne spominjem 2 mini bossa koja su mi bili nesto najgore u igri.

            Soul

            Koji su ti bili tako teski?

            Meni je najduze trebalo za Laxasiu, ostatak nije bio prestrasan. Ne sjecam se da me je neki miniboss mucio.

              Sigurno je bilo teskih bossova ali mi se nije urezalo u sjecanje kao npr. Wukong i Erdtree.

              • Soul

                •  
                •  
                •  
              • Uređivano

              sanzo

              Ajmo bolje rec da me namucilo jer sam igrao build sa jako malo rangea, onaj "rambo" noz. Brutalan je ali moras bit jako blizu, i sto vise napada zaredat… naravno ako si proklet kao ja i mislis "ma stignem jos koji put bocnut ga" slijedi kazna i pol.

              Namucio me onaj klaun debeli sto rastegne ruke, mislim da mi on najgori protivnik u igri bio. Od bossova, onaj neki predkraj, sto stvori kopiju sebe… Ta 2 su mi bili bas uzas. A malo me namucio i onaj u mocvari, druga faza, no to je bas jako gadno zbog rangea. U ng+ sam se prosetao kroz njega. I mozda jos neki mini boss pred kraj u nekoj maloj sobi, nemogu se sjetit tocno…

              Laxasiu sam isprve bez beda, ali zato mi je debelo vratio na NG+, uvjerljivo je najtezi boss bio.

                Soul

                Kod mene je baš bilo obrnuto, u prvom prolasku me je namučila, NG+ me nije ni taknula. Već sam toliko uvježbao parry timing.

                Koristi sam neki scythe, možda je stvarno zbog rangea bilo lakše dosta toga.

                  Ja sam presao više od pola i dosadilo mi. Jos uvijek dodge nije na razini from software igara i nije konzistentan…ok igra, ali ništa epski.