sanzo"#p566836 Ako očekuješ neku spektakularnu novost u open world dizajnu, nećeš ju tu pronać.
Ne, ne. Ne očekujem to niti vjerujem da to Square može uraditi.
sanzo Zone nisu prevelike i kretanje po njima je relativno fluidno
To me zanima. Naći nešto slično kao Xenoblade. Ne treba mi u JRPG potpuni Open world, draže mi ovakvo zoniranje.
foggy Ali mapa kao mapa nije sad nešto što nagradi igrača
To je šteta. Ono što ja volim npr u Xenoblade kada lutam pa naletim na Secret place i još me igra nagradi sa exp i često neki chestom ili čak boss-om. Iako i tamo nagrade u chestovima često budu hit or miss.
Elden Rind to dobro radi, ali što se tiče nagrada u 90% slučajeva ti neće za tvoj build trebati, ali je barem kul otkriti nove dvorce, areas its, iako Dungeons baš i ne i zato i jesu slabe jer nemaš razloga većinu (kada bi znao koja je nagrada unaprijed) uopće rješavati.
foggy Xenobalde i SMT V imaju možda i najbolju formulu takvih nekih otvorenijih regija.
Meni za sada da. Nisam naišao na bolje iako isto ima mjesta za napredak.
@foggy ali de mi bogati reći šta je ono sa penjanjem. Vidio sam berreta kako se vere po nekim stijenama, to izgleda kao aloy kada se vere, ali milijun puta više clunky. Čak i kada normalno hodaš preko manjeg kamenja vidim da su animacije jako čudne. Jel to bio bug i ispravljeno je ili je to jednostavno tako.
Nije neki minus sada, ali baš upada u oči u igri ovog kalibra.
foggy K spominje šipke, a evo ti malo konteksta: Svaki toranj je isti, penješ se na 2 ili 3 lojtre, a 2 tornja u igri mozes dokucit samo preko surroudinga. To je taj 10/10 design valjda. Na kraju se spustis sa tornja po šipki i obavio si taj dio open world activityja. I tak po cca 6 puta po regiji. Na kraju stisneš trokut da ga aktiviraš, a svaki toranj ima neprijatelje na dnu koje si već ubio 40 puta okolo.
Kao što je i sanzo napisao, baš zvuči kao Assassin's Creed.