Velika Xbox prezentacija uvjerit će vas da se prebacite na Xbox narednih 20 godina
- Uređivano
Snakedoc ne propadaju igrači ,nego nemam apsolutno nikakav interes za ms. I to je to. Ja ne skrivam svoje stajalište. Doslovno me ne zanima. Starfield samo hoću vidjeti. I to je to.
Govorim o isključivanju bilo čega što nije najavljeno. Tko je siguran u to da ih ništa što će ponuditi u budućnosti, doslovno nenajavljeno, neće interesirati, taj ima isključiv stav.
Nadalje, ovo je forum, javno mjesto na kojemu ako napišeš mišljenje, možeš očekivati da će ga drugi komentirati. To je poanta foruma i javne diskusije.
Pa to je weky očekivano jer nema ni podrške za HR.
A možda i neće. Jer Samsung kontrolira appove i podršku.
Fico hvala znam, i komentar je bio tebi namijenjen. Ovako, nema te igre zbog koje bi ja prešao na ms, jednostavno imam takvo stajaliste.
Jednostavno neću igrati te igre. Makar mi se recimo dan danas igra Lost Odysey. Ali necu x box radi nje. Isto tak bi Bayonettu 2 i 3 pa ne mislim radi njih kupovati switch. Svaka čast ljudima koji žele. Drugo ne mislim podržavati ms nikako, i niti u bilo kakvom smislu jer ih ne podnosim kao kompaniju. Broj firmi koje su kupili i uništili samo raste. Najbolji primjer Nokia . Nadalje sve su kupili, skoro ništa osim par igara nije njihovo, a Bathesda i BLIZZARD me ne privlače. Možda me iznenade, ali nisam vidio nikakvu vrhunsku igru koja bi me mogla preobratiti. Kužiš. Hellblade me jedva interesira. Nema mi ms neki headline da mi bude privlačan. Realno kako je nastao x box? Tako da je propao dremcast. I zapravo dremcast 2 je x box. Sve igre u početku su nasljedili od Sege. Već sam sa masom ljudi imao istu raspravu i ne mrzim niti omalovažavam ljude koji su na ms i game passu. Samo dajte. Ja neću a niti me zanima. Hvala
Fico Ako smo dosli do toga da igrama traje razvoj od 5god.pa na vise, vrijeme je da se nesto mijenja u izradi igri, to je jbn predugo, vjerojatno i prenaporno za same developere provest toliko vremena radeci na jednos stvari.. opcenito govorim, ne samo za MS. Ja ne odbacujem nikoga, ali u neke jednostavno nemam povjerenja vise..
darkfenix Tehnologija napreduje i AAA igre se razvijaju dugi niz godina. Ako želiš nešto što brže nastaje, okreneš se indie sceni. Ima toliko različitih igara različite veličine produkcija da je apsurdno prigovarati na dugu izradu samo malog broja tih igara.
Nadalje, ne razumiješ se u proces izrade igara, inače ne bi pisao o tome da se nešto treba mijenjati. To nije prekidač u kojemu se nešto samo promijeni. Broj tehnologija koji se koristi u razvoju igara je ogroman, a to pogotovo vrijedi za AAA igre koje postaju kompleksnije i kompleksnije. Riječ je o procesu koji se godinama usavršava, nadograđuje i postepeno mijenja. Na igrama rade stotine ljudi. I siguran sam da developeri puno radije rade igru njenim prirodnim tokom nego da ih netko tjera da 5 ili 6 godina rada strpaju u 3 godine.
Opet, ako želiš jednostavnije igre i misliš da je kompleksnost nepotrebna, imaš indie tržište, ogromno je i ima hrpetinu kvalitetnih igara.
Snakedoc Sve to kako je tko nastao ili nagovori na konzolu su potpuno nebitni jer ja o tome uopće ni ne pričam. Govorim o tome da ljudi odmah odbacuju mogućnost da ih nešto nenajavljeno zainteresira jer na igre gledaju kroz brendove umjesto da gledaju kroz igre. To je problem s mentalitetom, a ne preferencijama. Taj stav vidim jako često i osobno je za mene posve krivi pogled na... Bilo što. Takvim isključivim stavom se zatvaramo u svoj mjehur i ograničavamo vlastito iskustvo. To nije onda ljubav prema igrama, samo navika koje se ne želimo ostaviti jer je već godinama vučemo.
Flipper blizu ali ne, zapravo je sve polu istina i za jedno i za drugo. Zapravo je nintendo, koji se bojao Ps ne uzme tržiste prekinuo suradnju za Nintendo Playstation i počeo suradnju sa Philipsom. To se sve odvijalo javno jer je konzola trebala biti predstavljena na sajmu negdje,sad se ne sječam gdje. Dakle posramljeni Sony je osnovao Sony Computer Entertainment, iz čega je nastao prvi Play Station. Ostalo je povijest. A za xbox mi se neda pisati. Makar kako je Sega krepala tako je nastao x box.
Ne da mi se pisati dalje ..
https://www.google.com/amp/s/theoldschoolgamevault.com/blog/articles/1056-the-sega-dreamcast-the-first-xbox-console
Fico Samo mi solit pamet nemoj pocet, pliz..igram se punih 36god.i mislim da sam ovdje jedan od vecih entuzijasta za video igre, s time mogu reci da mozda ne znam puno o izradi video igri, ali znam dovoljno o samoj industriji i kako funkcionira. Svjestan sam da sada igrama treba duzi period za izradu zbog kompleksnosti, i da na njima radi sada 100ne ljudi, sto sam ti i rekao neki dan kad si se bunio na podizanje cijena video igri, da je to jedan od razloga njihovog poskupljenja. Sto se tice izrade, mislio sam na unapredjivanje alata, game engine poput U5 za izradu igri kako bi se stvari napravii za manje vremene. Toliko za sad .odo gledat prezentaciju.
- Uređivano
weky
kotroliraju i varanje izgleda
QN95B not only changes its color and luminance tracking during measurements to appear very accurate, it also boosts peak brightness momentarily by up to 80%, from approx. 1300 nits to 2300 nits. This is possible because the power supply can send short bursts into the miniLED backlight – these cannot be sustained without damaging the panel. In our QN95B review we found no evidence of the TV surpassing 1300 nits with real content.
https://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1654235588
darkfenix novi game engine ne znaci nuzno manje vremena za izradu. Novi game engine nosi sa sobom i onboarding, svejedno moras hrpu toga kustomizirati, a jedino sto ti moze pomoci je da dobijes neke out of the box stvari.
Sto se tice prezentacije, imam velika ocekivanja, mogao bi se razocarati
Top 3 sto zelim vidjeti je Stalker 2, Hellblade 2 i Starfield.