Velika Xbox prezentacija uvjerit će vas da se prebacite na Xbox narednih 20 godina
darkfenix Idi čitaj s razumijevanjem pa se vrati. Napisao sam da je meni, za moj interes, jer svatko od nas ima određeni ukus, nešto što je predstavljeno "meh", "meh" kao nije moj ukus i veselim se drugim stvarima. Ne kao "meh" ovo će biti loše. To se jako lako da vidjeti jer sam to i napisao. Kasnije sam još nahvalio da iako nisu igre za mene, da je bio jak State of Play. U tuđim riječima tražiš ono što želiš izvući kao zaključak umjesto da čitaš što ljudi pišu.
Za Xbox se odmah odbacuje interes iako doslovno ne znamo ni koje će igre biti predstavljene.
darkfenix Takvim stavom ćeš dobiti loše i nedovršene igre. Neka igre izađu kada izađu. Oni nikome ništa ne duguju. Kome je toliki problem čekati, neka ne kupi igru i pokaže novčanikom da želi da se brže rade igre, no to znači da želiš da se igre ne ispoliraju, da se developere maltretira neljudskim radnim satima i da se mehanike kopiraju kako bi se mogle raditi reciklaže, samo da se čim prije štanca igra.
U potpunosti sam siguran da ima više ljudi koji su strpljivi i koji više cijene kvalitetu igre, a ne brzinu njene izrade.
Što očekivati? Možda najmanju moguću šansu da se dokažu sa studijima koji godinama izdaju kvalitetne igre i još nisu ni pokazali što imaju i mogu pod Xboxom. Uostalom, ako netko nakon prošle Xboxove presice ima prigovore oko potencijalne kvalitete, onda samo nosi naočale plavih leća. Ako nekoga Hellblade 2 nije barem malo impresionirao, zainteresiran ili ne, taj ne gleda ni s 1% objektivnosti i više mu znače brendovi nego igre.
- Uređivano
Snakedoc ne propadaju igrači ,nego nemam apsolutno nikakav interes za ms. I to je to. Ja ne skrivam svoje stajalište. Doslovno me ne zanima. Starfield samo hoću vidjeti. I to je to.
Govorim o isključivanju bilo čega što nije najavljeno. Tko je siguran u to da ih ništa što će ponuditi u budućnosti, doslovno nenajavljeno, neće interesirati, taj ima isključiv stav.
Nadalje, ovo je forum, javno mjesto na kojemu ako napišeš mišljenje, možeš očekivati da će ga drugi komentirati. To je poanta foruma i javne diskusije.
Pa to je weky očekivano jer nema ni podrške za HR.
A možda i neće. Jer Samsung kontrolira appove i podršku.
Fico hvala znam, i komentar je bio tebi namijenjen. Ovako, nema te igre zbog koje bi ja prešao na ms, jednostavno imam takvo stajaliste.
Jednostavno neću igrati te igre. Makar mi se recimo dan danas igra Lost Odysey. Ali necu x box radi nje. Isto tak bi Bayonettu 2 i 3 pa ne mislim radi njih kupovati switch. Svaka čast ljudima koji žele. Drugo ne mislim podržavati ms nikako, i niti u bilo kakvom smislu jer ih ne podnosim kao kompaniju. Broj firmi koje su kupili i uništili samo raste. Najbolji primjer Nokia . Nadalje sve su kupili, skoro ništa osim par igara nije njihovo, a Bathesda i BLIZZARD me ne privlače. Možda me iznenade, ali nisam vidio nikakvu vrhunsku igru koja bi me mogla preobratiti. Kužiš. Hellblade me jedva interesira. Nema mi ms neki headline da mi bude privlačan. Realno kako je nastao x box? Tako da je propao dremcast. I zapravo dremcast 2 je x box. Sve igre u početku su nasljedili od Sege. Već sam sa masom ljudi imao istu raspravu i ne mrzim niti omalovažavam ljude koji su na ms i game passu. Samo dajte. Ja neću a niti me zanima. Hvala
Fico Ako smo dosli do toga da igrama traje razvoj od 5god.pa na vise, vrijeme je da se nesto mijenja u izradi igri, to je jbn predugo, vjerojatno i prenaporno za same developere provest toliko vremena radeci na jednos stvari.. opcenito govorim, ne samo za MS. Ja ne odbacujem nikoga, ali u neke jednostavno nemam povjerenja vise..
darkfenix Tehnologija napreduje i AAA igre se razvijaju dugi niz godina. Ako želiš nešto što brže nastaje, okreneš se indie sceni. Ima toliko različitih igara različite veličine produkcija da je apsurdno prigovarati na dugu izradu samo malog broja tih igara.
Nadalje, ne razumiješ se u proces izrade igara, inače ne bi pisao o tome da se nešto treba mijenjati. To nije prekidač u kojemu se nešto samo promijeni. Broj tehnologija koji se koristi u razvoju igara je ogroman, a to pogotovo vrijedi za AAA igre koje postaju kompleksnije i kompleksnije. Riječ je o procesu koji se godinama usavršava, nadograđuje i postepeno mijenja. Na igrama rade stotine ljudi. I siguran sam da developeri puno radije rade igru njenim prirodnim tokom nego da ih netko tjera da 5 ili 6 godina rada strpaju u 3 godine.
Opet, ako želiš jednostavnije igre i misliš da je kompleksnost nepotrebna, imaš indie tržište, ogromno je i ima hrpetinu kvalitetnih igara.
Snakedoc Sve to kako je tko nastao ili nagovori na konzolu su potpuno nebitni jer ja o tome uopće ni ne pričam. Govorim o tome da ljudi odmah odbacuju mogućnost da ih nešto nenajavljeno zainteresira jer na igre gledaju kroz brendove umjesto da gledaju kroz igre. To je problem s mentalitetom, a ne preferencijama. Taj stav vidim jako često i osobno je za mene posve krivi pogled na... Bilo što. Takvim isključivim stavom se zatvaramo u svoj mjehur i ograničavamo vlastito iskustvo. To nije onda ljubav prema igrama, samo navika koje se ne želimo ostaviti jer je već godinama vučemo.
Flipper blizu ali ne, zapravo je sve polu istina i za jedno i za drugo. Zapravo je nintendo, koji se bojao Ps ne uzme tržiste prekinuo suradnju za Nintendo Playstation i počeo suradnju sa Philipsom. To se sve odvijalo javno jer je konzola trebala biti predstavljena na sajmu negdje,sad se ne sječam gdje. Dakle posramljeni Sony je osnovao Sony Computer Entertainment, iz čega je nastao prvi Play Station. Ostalo je povijest. A za xbox mi se neda pisati. Makar kako je Sega krepala tako je nastao x box.
Ne da mi se pisati dalje ..
https://www.google.com/amp/s/theoldschoolgamevault.com/blog/articles/1056-the-sega-dreamcast-the-first-xbox-console