Tzereen pojma nisam imao, tnx na pojašnjenju. Igram ja diablo like igre (zadnje odigran Grim Dawn koji mi je bio odličan), no ovu igru nisam uopće primjetio dok nisu počele dolaziti novosti kako na Steamu ima više od milijun istovremenih igrača. Idem složiti lika na MOKOKO SERVERU 😃

    Čitam o igri i prvo što mi je dalo da znanja da neću igrat je "korean mmo".

    Ako me nosite i pomažete mi oko levelinga, dođem igrati. Jer ako budem sat vremena na dan dobro, bude. Vikendima možda po dogovoru i dulje. Ono od 6 ujutro do 11 nedjeljom. Koliko je velika igra, piše 50 Gb, ali sumnjam

      fensisuperstar može.
      Nisam kroz vikend nažalost ništa stigao (obiteljske obveze), no probam kroz koju večer ovaj tjedan pa ti se javim. Igra je već preuzeta

      Kaiserus Kakve to ima veze. Nema ovdje boostanja igraš sat vremena igraš sat vremena. sat vremena questas po main priči i dobit ćeš 5-10 levela i zdravo 😃

        fensisuperstar i od sada sam vam novi vođa gilde. zato pazi kako pričaš samnom. Zovem te kad se instalira da mi malo objasniš u pauzi i koji booster da kupim na steamu

        Čisto da podijelim i pozitivno mišljenje o jednoj mehanici (a siguran sam da ovo već postoji kroz razne igre, no ja sam zapeo na Diablu 2, Torchlightu i Grim Dawnu) - Presetovi za skill tree. Kada skill point utucate u određene skillove, ne morate ih resetirati, instead samo u drugi preset drugačije rasporedite poene. Super mi je ovo, podržavam. Inače mi je uvijek tlaka reset radit i vraćat stvari kasnije.

        Za servere se toplo nadam da će ih srediti, Amazon sam sebe zakopava s tim.

          foggy u rusiji i koreji se valjda plaća 😃 ili se plaćalo za svaki reset ^^ znam jer su ljudi pisali baš o tome po redditu da se skill tree reset plaća i raste ovisno o levelu 😃

          @oxi evo baš sam poslušao ovo. ovo je rank1 igrač lost arka u KR koji nije swiper i radi apsolutno sav najnoviji kontekt. i njegovo mišljenje je da je moguće dignuti gear i očistit svaki raid i da je razlika između njega i nekoga koji swipea i baš 100% maxa gear razlika u 1%-1.5% dmga na kraju i da kill ne ovisi o tome. Najveći dmg dobiješ od engravingsa i ostalih stvari koji svaki igrač može priuštit lako. Čak priča kako napravit setup sa altovima da lagano farmaš materijale za upgrade geara. Na kraju se svodi na to koliko si skilled igrač. Čak i najveći whale shark ne može proći raid ako sjebe.

          Ne kužiš poantu. Ako netko može provuć karticu za 15 eura i to može bit u protuvrijednosti 200 sati igre, nisam fan.

            5 dana kasnije

            Meni su isto odbojne Pay2Win prakse.

            Ne tvrdim da igra radi tog nije zabavna ili išta, naprotiv Lost Ark izgleda kao da se igra jako dobro i da ima tonu sadržaja, ali to ne znači da nije p2w.
            Baš se sad povlače jako velike diskusije oko svačije definicije p2wa, ali za mene su stvari najjednostavnije moguće.

            Ako neki igrač koji je isto vremena proveo u igri, odradio sve iste stvari, ima isti skill level, ali jači je od mene jer je nešto platio, igra je pay2win.

            Ako su dva igrača na apsolutno istim razinama po svemu, ali jedan je trebao 6 mjeseci da to dostigne, a drugi je platio da to dostigne u dva dana, onda je igra pay2win.

            Bilo koja igra u kojoj možeš pravim novcem kupit bilo kakvu prednost nad nekim, bilo to u obliku power levela ili ušteđenog vremena, je p2w igra.

            Kao što rekoh, to ne čini igru samo po sebi lošom.
            Osoba može uživat u igri svijesna da je ona p2w samo mislim da bi se ljudi trebali prestat lagat.

            @oxi @wooddiebone osim što bacate random brojke jedino što u igri možeš "pay to winnat" su materijali za upgrade geara. 15 eura za 200 sati igre je fakat bezveze bačena brojka. Kad jednom digneš gear, i kasnije kraftaš legendary sav progress sa geara prebacuješ na drugi. Imaš mehanike kako skipat priču i dovesti alta na checkpointe kojeg si otključao preko npcau svom hideoutu. imaš story pass kojeg dobiješ za đabe ingame. Ništa za real cash. Jučer sam probao abyss dungeone, to su dungeoni kojeg napraviš jednom tjedno i zahtijevaju taktike. Boss doslovno treba 4 ljudi koji će u isto vrijeme kliknuti isti orb na 4 različite strane nakon svake faze ako ne instant wipe. Imat 1-2% bolji gear ti neće pomoći ako failaš. Ja sam isto tako mislio ah swajpaš karticu i bok, ali nije tako. Igra ima equipment, engravingse, gemove, kartice, i kamenje koje kraftaš, i samo jedno od tog mozes platit za "karticom". i sve to mozes napraviti tako da svakom altu staviš knowledge transfer i napraviš sa njima daily i weekly koji uopće ne zahtijeva puno vremena. Eto ja sam došao u taj grad Vern, nisam ni završio priču, odlučio sam se igrati sa chaos dungeonima i eto uskoro sam item level 420 a nisam ni efektivno znao što radim 🙂 a ako pratiš priču automatski po priči dobiješ gear i materijale kasnije da gear digneš do 420. Par mojih frendova koji se nisu zajebavali kao ja već su blizu item level 1000 a nisu povukli niti jednom karticu. So yeah. Čak i da želiš ne možeš čim dodješ do upgradeable geara sve dignuti na "max" jer je doslovno nemoguće bez da riješiš kontent otključati neke stvari. Čak sam vidio da možeš kupit "subscription" sa ingame currencyem što je brutalno.

              Kaiserus o tome pričam, korejske igre su napravljene tako zato što 70% ljudi koji igraju imaju ograničeno vrijeme koje imaju za igranje igre zbog načina života, i lakše im je platiti i biti u rangu nekoga tko igra igru cijeli dan. ne kažem da je to loše samo kažem da mi se ne sviđa ta praksa tu na zapadu, i automatski znam da neću igrati igru. osobno jel, tko hoće igrat nek igra.

              fensisuperstar 15 eura za 200 sati igre je fakat bezveze bačena brojka

              jest, zato jer i JE bezveze bačena brojka kao primjer, možda je 50 eura, pojma nemam, znala bi da namjeravat igrat.