Fico Mnogi upale igru i onda ili nemaju vremena pa odustanu ili ostave za kasnije ili im se ne sviđa.
I samo je "ne sviđa mi se" legitiman razlog za odustajanje. Ova druga dva generira upravo preduga trajnost igre.
Čisto matematički, ako igrači u prosjeku završe 20% igre, znači da je igra pet puta preduga. Znači da bi optimalno trebala trajati 30% svoje dužine da zadovolji veliku većinu igrača, a da se dev može u potpunosti posvetiti tih 30% umjesto da gube vrijeme na ovih 70% koje će rijetki igrači uopće vidjeti.
Fico Kao generalni odgovor na trajanje igara, i dalje mislim da je stranica kao HLTB dovoljni pokazatelj koliko igra traje i po njoj se možete ravnati je li vam preduga ili nije.
Kao generalni odgovor, koga zaboli za HLTB? To koriste promili igača koji su ionako spremni na igru izdvojiti punu satnicu. Taj servis nije neki univerzalni alat koji svi koriste.
Iako mislim da bi mogli biti relevantni. Da osnuju neku komisiju i budu rating board kao ESRB. Jednostavno imaju svoje testere koji odigraju igru i stave neku službenu satnicu. I da prisile zakon da satnica mora biti obavezna informacija na kutiji igre. Jednako kao što video-kasete/DVD/BR imaju dužinu trajanja filma na kutiji.
Fico Treba pustiti da svatko radi igru kakvu želi pa ako prođe dobro, odlično, ako ne, probali su.
Naravno, u demokraciji smo, ali veliki devovi nabijaju nepotreban pritisak malima. Tu je prvenstveno Ubisoft krivac, koji s tisućama ljudi generira stotine sati sadržaja u svakoj svojoj igri.
Ja probam cedevitu od grejpa, odvratna je i kažem, ako prođe dobro, odlično, ako ne, probao sam. Devovi izgube pet, šest, sedam godina na razvoj igre. To nije APP. To je ogroman novac i vrijeme koje se ne može toliko pojednostavniti. Ako nakon tolikih godina predug projekt propadne, stotine ljudi su na cesti. Viđamo to sve češće i češće u industriji.