Drugi veliki problem je asset disposal. Apsolutno najgora stvar modernog game developmenta.
Zato kažem omnibusi i hrpa igara. To jasno iskomunicirati s igračima i da vidiš kako će se svi složiti da je asset reusage genijalna stvar.
Ajmo ovako. Uzmimo opet za primjer Spider-man. Vrhunska produkcija i odlična igra. Insomniac je napravio impresivnu rekonstrukciju New Yorka, svaka četvrt, svaka zgrada, automobili, pješaci, drveće, do najsitnijeg detalja kanti za smeće. Tisuće sati dizajnerskog i modelatorskog posla. Stotine vrhunskih devova. Završila je produkcija igre i sve to je završilo direktno u smeću. Tisuće sati, direktno u smeće. Za novog Spideya će se ionako raditi novi, next-gen grad.
Zašto Sony nije uzeo predivno modelirani New York, dao ga drugom devu da ga malo dotjera i da u nekoliko mjeseci naprave nekakav pandan Midnight Clubu ili Burnoutu. Niti imaju konkurenciju godinama, niti Sony ima arcade racer godinama. Praktički su engine i pola igre imali gotove na pladnju. Samo napravi mehaniku vožnje, tu i tamo kakvu izmjenu grada, zadatke i natjecanja i za manje od godinu dana imaš hitčinu. Imaš predivan, gotovi grad koji ne koristiš za ništa. Takvih primjera u industriji je beskonačno.