Game Pass i F2P ne garantiraju uspjeh, Halo Infinite se muči s brojem igrača
Premalo sadržaja se baš osjeti.
Već u samom meniju ti nije jasno jel jednostavno ne nalaziš stvari ili stvarno fale.
Šteta jer je gunplay nevjerojatno robustan i dovoljno unikatan da odskače od ostatka.
A i modernim klincima je prestrmi learning curve naviknut se da headshot i tijelo primaju isti damage kad su štitovi aktivni.
Gameplay je odličan ali sustav progresije te odbije da upališ igru nakon cca 10 sati igranja.
Igrao sam nekih 20ak sati, mozda nesto vise, ali nazalost nista se ne dogadja i vec ima svemiraca koje ne mozes ni dotaknuti pa sam odustao. Ako isprave neke stvari mozda se i vratim...
Kampanju su super odradili, e sad multi ako nije fortnite klon ne treba ga ni radit
Kako je filmska industrija otisla u krasni k tako ce i gejming
Jbt svi ko ovce ako nije po sabloni odma ne valja.
Filmski studiji zadnji 15 godina snimaju pizdarije o superjunacima a ovde se igraju samo fortnajt, cod, destiny s...a!
- Uređivano
Ček nemaju puno igraca u f2p igri i odmah im sudite propast?
Pa sony je na realeasu prodavao onaj forsirani destruction allstars,pa ga je dijelio badava,pa se i danas ipak prodaje a igra je bila mrtva nakon mjesec dana...a neki ga naši prodavači cijene i po 400+kn samo da se uvale uz ps5 bundle.
A to nije za propast? Dajte ljudi budite realni..nije ni sony sveta ovca...
SlavisaT Ma doci ce nesto slicno i na PS i vjv Nintendo , samo bojim se da ce zbog toga "morati" raditi drugi tip igri i liveservicea/mikrotransakcija da sve to bude isplativo .Kad bi sve bilo Day1 na Gamepass/PSpassu nevidim kako bi Sony i MS odobravali budgete za SP igre koje realno donose novce samo prvi par miseci .
Mislim postoje Netflix, HBO Max, Prime, Hulu, Disney Plus...
Nisam baš primjetio da oni samo serije nude. Imaju i filmove.
Ne vidim kako SP igre ne bi mogle imat vrlo značajno mjesto u ponudama pretplata.
Neću sigurno plaćati GamePass da bi igrao F2P i live service igre, a vjerujem da isto misli većina igrača.
Mislim da bi upravo pretplate mogle vratiti isplativost SP igrama pošto je mnogo ljudi teško dati 60/70 dolara za 10-30 sati igre.
- Uređivano
wooddiebone Pa uzmi filmove trenutno za primjer , dobri kvalitetni filmovi izlazu na kapaljku, imam filing da 80% filmova sta izlazi je neki wannabe Marvel comedy/action film ili neki drugi comic film jer je to trenutno najpopularnije i najvise donosi novaca . Isti k sa muzikom , od kad je sve na spotify/apple music-u izlaze samo Single-ovi koji se kroje iskljucivo za playliste i loop , dobri promisljeni kvalitetni albumi takoder izlazu na kapaljku .
Ili sam ja jednostavno sljep ,pa mi sve kvalitetno promakne
Ma ima super filmova, čak i u produkciji samih streaming servisa.
HBO rastura, Netflix ima overproduction problem tako da izgleda kao da proizvode samo hrpu sranja, ali kvalitetni filmovi su im itekako kvalitetni.
Mjenjat će se dosta toga, nisam siguran da mi starci imamo neku moć to mjenjat, al mislim da će konkurencija rasti, a samim time i kvaliteta.
- Uređivano
Mislim da je budućnost kvantiteta > kvaliteta.
To je očito, kao i sa svim drugim sadržajima + kriteriji su se snizili za sve, a mlađim generacijama je očito to nebitno.
Bitno je da sadrži jedno - dva velika imena, da stvori nešto pozornosti, da pošalje dobru progresivnu poruku (obavezno) i da ima meme sadržaj za TikTok/Insta. Formula za lovu.
Uostalom, ne može biti kvalitetno, ako se mora štancati i ako radiš za pretplatnički servis, a ne individualnu prodaju. Imaš fiksni iznos zarade, a servis provajderu je bitan content, dok će korisnici svakako pogledati/odigrati taj sadržaj jer eto "unutar pretplate je pa ga nisam platio"...
Čast iznimkama, ali to je tako, sve dok se nešto novo ne pojavi.
- Uređivano
Nexus Evo slazem se 100% i toga me je strah .
Zasto bi Sony radio remekdjelo ala GodofWar skojim okrene bubam 300-500 miliuna , kad im triba samo jedan npr. warzone/pubg/fortnite/apex koji okrecu godisnje milijarde
A mladim generacijama nije mozda nebitno , koliko neznaju . Kao da oni znaju da je bilo vremena kad je izasla igra bez dayone patcha tjedni updatea skinova i mikrotransakcija
Al da je tak, onda Warner ne bi trošio milijune na svoje filmove da bi oni došli na HBO Max Day One.
Ne znam od kud vam ta slika da se za pretplatu ne isplati raditi kvalitetan content.
Jedino kvalitetan content i vuče ljude da se pretplate na tvoj servis i zato ti je u interesu nudit ga.
Ovo o čem vi pričate ide protiv svakog poslovnog smisla jer da, dosta ti je jedan mainstream live service izbljuvak da namakneš lovetinu, ali takve stvari ne prodaju pretplate.
Takve stvari su uglavnom F2P za sve, a lovu namaču u mikrotransakcijama.
I takve stvari se ne događaju stalno. U proteklih 10 godina, kolko ima live service igara koje su zapravo doživjele dovoljan uspjeh da bi netko bazirao čitavi poslovni model na tome?
5? 6? Ma da je i 10 opet nebitno jer ne bi nijedna od njih uspjela da je cijena za igranje ma i jednu lipu.
F2P je eksplozivan model baš zato jer nema cijene za ulazak i tu se kači dječurlija i ovisnici koji će na kraju najviše potrošit na mikrotransakcijama.
Što bi gamepass mogao ponudit igračima F2P igara?
- Uređivano
Al da je tak, onda Warner ne bi trošio milijune na svoje filmove da bi oni došli na HBO Max Day One. Ne znam od kud vam ta slika da se za pretplatu ne isplati raditi kvalitetan content.
Jedino kvalitetan content i vuče ljude da se pretplate na tvoj servis i zato ti je u interesu nudit ga.
Pitanje je što ti misliš pod kvalitetan sadržaj. Po mom mišljenju filmska industrija je u dosta lošem periodu prosječnih do loših filmova. Tu i tamo se nešto korektno nađe, a najviše kvalitete ćeš vidjeti kod independent film makera.
To što oni plaćaju milijune, ne znači da je kvalitetno, već da "prolazi". A to je najbitnije.
doctorfreak A to nije za propast? Dajte ljudi budite realni..nije ni sony sveta ovca...
Ajde pronađi ijedan komentar od bilo koga na forumu ili članak od bilo kojeg autora s portala koji Destruction AllStars NE spominje u kontekstu propalog projekta
Nexus Mislim da je budućnost kvantiteta > kvaliteta.
Ovisi kako postaviš ovu tezu. Ja mislim da su današnje igre predugačke na svoju štetu.
Recimo God of War ili TLOU 2 čekamo godinama i pruže pristojnih 30 sati sadržaja za tih 500-600 kuna.
Ja bi radije da igramo svake godine jednu kratku 8-10-satnu TLOU ili GoW igru za 200-300 kuna. Dužine npr. kao Lost Legacy, i te cijene.
Već je dugo ogroman problem igraće industrije što igrači prebrzo odustaju od SP igara. Postotak završavanja je mizeran, oko 20% ili manji, a lako se prati preko mandatory level/story quest trofeja. I svakom godinom je sve manji.
Igraća industrija se mora okrenuti hrpi kratkih nastavaka. Male priče, omnibusi u nekom settingu/svijetu. Jako zanimljiva tematika.
- Uređivano
weky Ja bi radije da igramo svake godine jednu kratku 8-10-satnu TLOU ili GoW igru za 200-300 kuna. Dužine npr. kao Lost Legacy, i te cijene.
Čak se i slažem u neku ruku, ali direkt za targetirani žanr, jer ipak ne možeš strpat RPG u 8h igre gdje samo 20h kemijaš što equipaš i kakav ćeš u fajt (uz sve ostalo što takva igra ima, a teško da će u kratku igru mehanike razvijat do neke sulude dubine).
Meni je jedini problem (dužine) što rade open-world igre, to nikad neće naučit radit kak spada i za njih bi tvoj pristup bio rješenje. Kad je nešto dobro, rađe bi da traje duže. To što su igrači male mimozice nije naš problem.