Brijac To sve ovisi o tebi i nekad praksi u firmi. Najbolje ti je napisati na papir ili u Notepad funkcionalnosti svakog tog zadatka. Ako vidiš da međusobno nisu ovisni ili da jedan ovisi o drugome, onda je najbolje podijeliti u više grana. To bi na poslu dobio kao zadatke u više tiketa. Ako vidiš da dva zadatak dijele funkcionalnosti, no da bi ona bila tek polovično implementirana ako radiš na zasebnim granama, onda napraviš oba zadatka u jednoj grani. Sve je u prilagodljivosti i nekakvo vlastitoj raspodjeli odgovornosti svake funkcionalnosti.
U tvom slučaju bih rekao da komotno svaki zadatak može kao zasebna grana. Na GitHubu možeš napraviti Project koji povežeš sa svojim repozitorijem. Projekt ima svoju ploču na koju možeš dodavati zadatke kako bi stvorio tikete. Automatski će ih numerirati pa si možeš i tako imenovati svoje grane. Primjerice, napraviš projekt i repozitorij koji se zovu Wordpress Tutorial. Skraćeno će biti WPT i na svaki novi tiket će se vezati inkrementirana vrijednost, odnosno WPT-X pri čemu će prvi tiket biti WPT-1, drugi WPT-2 itd. Onda možeš napraviti zasebnu granu koja se zove WPT-1_wordpress-theme
i u njoj dodavati temu pa napraviti PR.