Pozdrav ljudi,
potaknut neugodnim iskustvom želio bih podjeliti s Vama priču koja me neugodno iznenadila. Naime, nakon nešto manje od dvije godine desio se kvar na laptopu (LENOVO Legion Y540) te sam isti odnio u trgovinu gdje je kupljen. Trgovina je računalo poslala na servis da bi od njih stigao odgovor kako je jamstvo odbijeno zbog kršenja jamstvenih uvjeta izdanih od strane proizvođača. Bio sam zetečen činjenicom da sam "okrivljen" za nastalu štetu te niti sam ne znam kako sam to uspio. Naime, shvatio bih njihovu argumentaciju da je računolo otvarano... ali nije. Također, da je servis zaprimio otvarano računalo, jamstvo bi mi bilo poništeno zbog toga, zar ne?
Prenosim njihov odgovor u cijelosti kao i fotografije koje su priložili a Vas lijepo molim za savjet ili da podjelite iskustva ako netko ima nešto slično. Hvala unaprijed.
Odgovor servisa:
Poštovani,
Nastavno na telefonski razgovor, jamstvo na predmetni uređaj je odbijeno zbog kršenja jamstvenih uvjeta izdanih od strane proizvođača i davatelja jamstva odnosno isti nije odobren zbog oštećenja matične ploče.
U privitku Vam šaljemo prateći radni nalog s opisom dijagnostičkog pregleda te ponuđenim servisom/popravkom, kao i slike uređaja zbog kojeg je odbijeno jamstvo.
Napomena: cijene navedene u radnom nalogu izražene su bez PDV-a.
Lenovo na svojim službenim stranicama ovu vrstu problematike povezuje se neispravnim rukovanjem prilikom korištenja uređaja:
https://support.lenovo.com/us/en/solutions/ht104148-customer-induced-damage-cid-guide-laptops-and-desktops#mb
Kako je došlo do oštećenja uređaja ne možemo utvrditi, niti smo za to zaduženi, već je na nama kao ovlaštenom servisu obaveza da ustanovimo činjenično stanje, odnosno prema naputku proizvođača utvrdimo prirodu/vrstu kvara, a ne njen uzrok.
Ukoliko Vam ponuđeno odgovara, možemo Vam poslati službenu ponudu, te po uplati iste možemo pristupiti popravku/servisu uređaja.
Čekamo Vaš odgovor