Dakle, želio bih se zahvaliti na više ili manje konstruktivnim prijedlozima te poželjeti svima da ih ovakvo iskustvo zaobiđe. Naime, osim što stvara nemali trošak, psihički iscrpi i stvara osjećaj bespomoćnosti. Uvjeren sam da ovako nešto ne bih prolazio u nekoj uređenjoj državi gdje bi postojao strah od posljedica. Na brdovitom balkanu toga za sada nema niti postoje natruhe kretanja u pravom smjeru.
Epilog je, barem za sada, nakon još nekoliko razmjenjenih poruka sa servisom, povratak neispravnog računala u nadi da su podaci na diskovima. Pokušat ću, s jedne strane vidjeti ima li negdje matična ploča za manje od 5K kuna (koliko servis traži za zamjenu) i pokušati popraviti sam, a s druge strane, vidjeti što Društvo za zaštitu potrošača ima za reći. Sumnjam da ću dizati privatnu tužbu jer znam koliki su troškovi procesa a nekako mislim da ovaj servis ima iskustva i u takvim situacijama. Pa nisam ja niti prvi niti zadnji kojeg su prevarili. Također, nikada više ne kupujem proizvode za koje su oni ovlašteni servis u RH (da ne radim antireklamu, onoga koga zanima, lako informaciju provjeri na stranicama servisa).