Zašto ne nosite uređaje odmah na servis? To je prva greška, nema potrebe ići u dućan.

    buz u nekim gradovima nema servisa i moras ici u trgovinu da oni posalju u ovlasteni servis jer je vecina servisa u zgu

      Nije trgovina ako je dobio mail od zel cosa.

      renda Ok, ja gledam iz perspektive žitelja glavnog grada gdje mi nije problem skočiti do servisa, ali da nisam pogledao bi koji su ovlašteni servisi i opet bi s njima izravno komunicirao i poslao bih njima.

      ljudi su komotni i očekuju da će im trgovina riješit problem sa servisom ak se radi o nekim upitnim trgovinama a oni su tu da nam prodaju uređaj i zaboravimo na daljnju podršku.

      Trgovine su samo posrednik u procesu reklamacije.
      Naravno da ima onih koji se prema tome odnose pošteno i onih koji taj dio rade olako, ali kad bi neka trgovina muljala na servisima, ne bi baš dugo poslovala.

      Ako kupuješ u prosječnoj trgovini kod nas, sve ti je osigurano.
      Proces reklamacije uglavnomizgleda isto.

      Kupci su najčešće ti koji su nerazumni.
      Ako kupuješ nešto, moraš bit svjestan da proces reklamacije traje i da ti nisi jedini koji to prolazi.

      Upravo zato jer sam se našla u jako sličnoj situaciji, prije predaje, slikam apsolutno sve da se mogu ograditi. Po tim mislim da slikas sve sealove čitave da se zna da ih ti osobno nisi dirao. Samo ovo neznam da li se moglo slikati iz vana jer mislim da je prva slika slikana skinutog poklopca.
      Sad ti dokazi da ti nisi bio taj koji je prvi otvarao laptop. Da li ikako mozes doc u tu trgovinu koja je prva otvarala laptop da napisu lijepo da su oni bili ti koji su otvarali laptop?

      Trgovina ne otvara laptop, servis otvara, a dokazat nemoze nikako

        renda pa vidis da valjda otvara, ako servis nije bio taj koji je prvi otvorio laptop, jedini posrednik je trgovina.

          Nažalost nemam nikaj korisnog za napisati, ali sve pohvale za otvaranje teme i one koji su se raspisali. Srećom, nisam imao iskustva sa servisima, no vidim da će se ovdje moći finih savjeta pročitati.

          oxi ne, apsolutno ne, znam iz iskustva, ni jedan trgovac nece otvarat uredjaj jer nije ovlasten ni placen za to, a i ne vidim ni jedan razlog zbog cega bi uopce to radili, jedino bi bil taj scenarij moguc u nekim ultra malim trgovinama di radi ujedno i vlasnik koji misli da je tata mata za sve, ostalo zaboravi, nema ni jednog trgovca ni trgovine koja ima tu praksu i da uopce pomisljaju na to

          Trgovac ti eventualno instalira Windowse ako je dobro raspoložen.

          Nema tog trgovca koji će si natovarti te probleme na grbaču.
          Zato i bude čekanja, jer trgovci ne žele i ne bi ni trebali htjet otvarat uređaje.

          Zato postoje servisi.
          Ovlašteni servis predstavlja proizvođača tako da je i direktna komunikacija sa proizvođačem opcija.
          Njima je puno više stalo do zadovoljstva kupca nego ovlaštenom servisu.

          Dakle, želio bih se zahvaliti na više ili manje konstruktivnim prijedlozima te poželjeti svima da ih ovakvo iskustvo zaobiđe. Naime, osim što stvara nemali trošak, psihički iscrpi i stvara osjećaj bespomoćnosti. Uvjeren sam da ovako nešto ne bih prolazio u nekoj uređenjoj državi gdje bi postojao strah od posljedica. Na brdovitom balkanu toga za sada nema niti postoje natruhe kretanja u pravom smjeru.
          Epilog je, barem za sada, nakon još nekoliko razmjenjenih poruka sa servisom, povratak neispravnog računala u nadi da su podaci na diskovima. Pokušat ću, s jedne strane vidjeti ima li negdje matična ploča za manje od 5K kuna (koliko servis traži za zamjenu) i pokušati popraviti sam, a s druge strane, vidjeti što Društvo za zaštitu potrošača ima za reći. Sumnjam da ću dizati privatnu tužbu jer znam koliki su troškovi procesa a nekako mislim da ovaj servis ima iskustva i u takvim situacijama. Pa nisam ja niti prvi niti zadnji kojeg su prevarili. Također, nikada više ne kupujem proizvode za koje su oni ovlašteni servis u RH (da ne radim antireklamu, onoga koga zanima, lako informaciju provjeri na stranicama servisa).

          Racunaj i na to da ti budu naplatili vracanje laptopa oko 100 kn, tak da se pripremis jos i na to

          Ja sam zadnji laptop kupio u makro mikro, riknuo odnio ga posla maticna zaminuli i nisan ima nikakav problem.

          Cirkusa san imao sa prvim laptopom kojeg sam kupio u hgspota i imo je kvar kad je prosla garancija i nisu ga tili primiti...

          A sad pazin di kupujen bas radi garancije da me netko ne naguzi