Pozdrav ljudi,

potaknut neugodnim iskustvom želio bih podjeliti s Vama priču koja me neugodno iznenadila. Naime, nakon nešto manje od dvije godine desio se kvar na laptopu (LENOVO Legion Y540) te sam isti odnio u trgovinu gdje je kupljen. Trgovina je računalo poslala na servis da bi od njih stigao odgovor kako je jamstvo odbijeno zbog kršenja jamstvenih uvjeta izdanih od strane proizvođača. Bio sam zetečen činjenicom da sam "okrivljen" za nastalu štetu te niti sam ne znam kako sam to uspio. Naime, shvatio bih njihovu argumentaciju da je računolo otvarano... ali nije. Također, da je servis zaprimio otvarano računalo, jamstvo bi mi bilo poništeno zbog toga, zar ne?
Prenosim njihov odgovor u cijelosti kao i fotografije koje su priložili a Vas lijepo molim za savjet ili da podjelite iskustva ako netko ima nešto slično. Hvala unaprijed.

Odgovor servisa:

Poštovani,
Nastavno na telefonski razgovor, jamstvo na predmetni uređaj je odbijeno zbog kršenja jamstvenih uvjeta izdanih od strane proizvođača i davatelja jamstva odnosno isti nije odobren zbog oštećenja matične ploče.
U privitku Vam šaljemo prateći radni nalog s opisom dijagnostičkog pregleda te ponuđenim servisom/popravkom, kao i slike uređaja zbog kojeg je odbijeno jamstvo.
Napomena: cijene navedene u radnom nalogu izražene su bez PDV-a.
Lenovo na svojim službenim stranicama ovu vrstu problematike povezuje se neispravnim rukovanjem prilikom korištenja uređaja:

https://support.lenovo.com/us/en/solutions/ht104148-customer-induced-damage-cid-guide-laptops-and-desktops#mb

Kako je došlo do oštećenja uređaja ne možemo utvrditi, niti smo za to zaduženi, već je na nama kao ovlaštenom servisu obaveza da ustanovimo činjenično stanje, odnosno prema naputku proizvođača utvrdimo prirodu/vrstu kvara, a ne njen uzrok.
Ukoliko Vam ponuđeno odgovara, možemo Vam poslati službenu ponudu, te po uplati iste možemo pristupiti popravku/servisu uređaja.

Čekamo Vaš odgovor

1 / 4

Ako je u pitanju Zel-cos mores se jebat, najgori servis, jedino ako smatras da su u krivu mozes poslat inspekciju, u vecini slucajeva ide u korist kupca iako na slici izgleda ko da si ju skuril

    renda na slici izgleda ko da si ju skuril

    I meni tako izgleda ali nije mi jasno što sam mogao poduzeti kao korisnik računala da do takvog kvara ne dođe. Napominjem, računalo nikada nije otvarano. Nije mi jasno kako sam ja kriv?

    renda Ako je u pitanju Zel-cos

    Da, upravo taj.

    1. Bravo. Ti si valjda prvi koji na internetu piše o problemima sa reklamacijom, a da nije okrivio trgovinu.

    2. Ne znam kak si s vremenom, al podržavam te ako doneseš odluku da ovo prijaviš inspekciji i izboriš se za svoja prava.

    Ovak nekaj ne smije nastat normalnim korištenjem, a ako si laptop normalno koristio onda je na ovlaštenom servisu da ti proizvod popravi/zamjeni.

    Da, vecina krivi trgovinu koja nema nikakve veze sa servisnim postupcima

    Klasika.
    Sumnjam da bi korisnik otvarao laptop i pržio upaljačem.

    Ovakvo oštećenje nemože nastati normalnim korištenjem jer to znači da laptop nije dobro dizajniran.
    U slučaju i da se zagrijava, ima autoshutdown.
    Ukoliko to ne radi opet je greška proizvođača.

    Ovo je za inspekciju uglavnom.
    Takve stvari nesmiju prolaziti.

    Javi s MINGO-u i riješit će ti to oni.

    Toj trgovini možeš smo hebat sve po spisku! Ovlašteni servis u tvom slučaju nije nikaj kriv nek dućan koji valjda ima nekog nadri majstora koji je u naumu da popravi prčkal (ko čorava koka pa nabasa na kuruzu) po matičnoj i skuril ju. To je jedna od opcija i najlogičnija a druga je tvornička greška da je matična tak mogla se skurit i onda kak sam veliš tada bi ti priznati garanciju tak da je najizglednije ono prvo.

      Zašto ne nosite uređaje odmah na servis? To je prva greška, nema potrebe ići u dućan.

        buz u nekim gradovima nema servisa i moras ici u trgovinu da oni posalju u ovlasteni servis jer je vecina servisa u zgu

          Nije trgovina ako je dobio mail od zel cosa.

          renda Ok, ja gledam iz perspektive žitelja glavnog grada gdje mi nije problem skočiti do servisa, ali da nisam pogledao bi koji su ovlašteni servisi i opet bi s njima izravno komunicirao i poslao bih njima.

          ljudi su komotni i očekuju da će im trgovina riješit problem sa servisom ak se radi o nekim upitnim trgovinama a oni su tu da nam prodaju uređaj i zaboravimo na daljnju podršku.

          Trgovine su samo posrednik u procesu reklamacije.
          Naravno da ima onih koji se prema tome odnose pošteno i onih koji taj dio rade olako, ali kad bi neka trgovina muljala na servisima, ne bi baš dugo poslovala.

          Ako kupuješ u prosječnoj trgovini kod nas, sve ti je osigurano.
          Proces reklamacije uglavnomizgleda isto.

          Kupci su najčešće ti koji su nerazumni.
          Ako kupuješ nešto, moraš bit svjestan da proces reklamacije traje i da ti nisi jedini koji to prolazi.

          Upravo zato jer sam se našla u jako sličnoj situaciji, prije predaje, slikam apsolutno sve da se mogu ograditi. Po tim mislim da slikas sve sealove čitave da se zna da ih ti osobno nisi dirao. Samo ovo neznam da li se moglo slikati iz vana jer mislim da je prva slika slikana skinutog poklopca.
          Sad ti dokazi da ti nisi bio taj koji je prvi otvarao laptop. Da li ikako mozes doc u tu trgovinu koja je prva otvarala laptop da napisu lijepo da su oni bili ti koji su otvarali laptop?

          Trgovina ne otvara laptop, servis otvara, a dokazat nemoze nikako

            renda pa vidis da valjda otvara, ako servis nije bio taj koji je prvi otvorio laptop, jedini posrednik je trgovina.

              Nažalost nemam nikaj korisnog za napisati, ali sve pohvale za otvaranje teme i one koji su se raspisali. Srećom, nisam imao iskustva sa servisima, no vidim da će se ovdje moći finih savjeta pročitati.