StarFox_N U Hellblade 2 temi sam "posrao" odluku o nedostatku performance moda odnosno da će igra biti samo u 30fps-a.
Onda su mene posrali jer u životu nisam napisao jednu liniju koda pa šta imam pričati o odlukama developera.
Nisam developer pa me ispravite ako griješim.
Ako je razvijanje igre za jednu platformu prednost i da to u konačnici znači kvalitetniju ( bolje optimiziranu i ispoliranu igru ) onda podržavam da prvo dođe na PS5 pa se kasnije porta na PC.
Ako se istovremeno može razvijati na dvije platforme a da ostane kvaliteta nemam ništa protiv da ide day one svugdje.
@StarFox_N ajmo jos jednom, jer ocito nije jasno sudeci po zadnjem postu gdje generaliziras i hvatas se toga sa devrloperima bespotrebno.
Hellblade 2 nema sta traziti u ovom kontekstu. Zasto? Zato sto je UE5 engine, multiplat i nije igra razvijana iskljucivo za Xbox kao sto su to PS5 igre. PS5 igre ce uvijek imati fokus na tu konzolu i port tim poput Nixxesa koji ce odraditi posao. Day one ili nakon nekoliko mjeseci, nebitno s tehnicke strane, odluka ovisi samo o Sonyu.
Hellblade 2 nije takva igra, jako je zahtjevna i sasvim je razumna odluka 30fpsa, za sada. Ako iskemijaju nesto sa dodatnim upscalerima i low latency sw rjesenjima, moguce da dode nekakav performance mode, 40, 50 fpsa. Degradacija vizuala u ovom stanju ne dolazi u obzir, igra je takva, engine je takav.