Flipper Meni su obje A Plague Tale bila dosada i ni jednu nisam do kraja završilo. Prvu sam se natjerao završiti jedno 80% i nisam vise mogao, a druga sam negdje stao na pola. Inače to ne volim, ali nisam se nikako mogao natjerati zavrsiti.

Koji šupak

Da san ja ovo napisa onda bi bilo ma on nista nevoli

Sad namjerno necu reci da san odusta od drugog na pola jer mi je dokurilo non stop praviti put kroz štakore. Isto non stop

Ajde ne zajebavaj, Miro, ti samo nista ne volis.

    Fico

    Volim janje i ramstek

    To me nikad ne razocara

    Odigras Forspoken, a odustanes od Plague Tale… jebem ti lebac krvavi

    mjesec kasnije

    Odigrao nedavno prethodnika pa nisam dugo čekao da krenem s ovime. 🙃

    Riješio prvo poglavlje, baš odličan uvod u igru i apsolutno maestralni soundtrack. I strašan napredak u tehničkom segmentu, baš su nadmašili sami sebe. Stavio par screenova u pripadnu temu.

      Možda bolje da si uzmeš predah… dosadit će ti.

      Koliko god je zanimljiva i stvarno prelijepa, toliko je i preslična prvoj i dolazi do zamora.

      Ja sam stao nakon 7. chaptera..

      Deadwalker vjeruj mi, zavrsio sam igru, taj "zamorni" dio je namjerno napravljen za ono kasnije i ako imas imalo emocija u sebi skuzit ces tu tranziciju. Kraj prepustam da sam dozivis i samo obrati pozornost na Huga i njegovo ponasanje kroz igru

      Slažem se s Tuhyem, meni je većina igre užasno dosadna bila iako kao priča mi je odlična, ali taj repetitivni gameplay me ubio.

      Ne muči me to toliko budući da ću to igrati vjerojatno polako mjesec dana, ako ne i duže (svaki vikend 2-3 poglavlja). Tako sam i prvu igru odigrao, uz jednu dužu pauzu.

      mjesec kasnije

      Odigrao napokon Requiem, prica je bas odlicna a kraj me pomalo sokirao. Gameplay je realno slabasan, premalo je promjena iskreno. Osobno bi rekao da je gameplay 6.5/10 a prica i cijeli setting 9.5/10 pa je po meni Metascore od 82 tocno pogodjen.

      Za trojku se nadam da ce mozda ipak malo vise riskirati a i igra bi mogla komotno biti 4-5 sati kraca.

      Jel ima iko da mu je prvi dio bio dosadan, a ovaj zanimljiv i dobar? Igra sam davno prvi dio i odusta nakon par sati, drugi dio imam skinut ali nikako se natrat upalit…

        escoban

        Slično pitanje sam htio ja postavit da saznam, ustvari dojmove drugih koja mu je bila bolja u smislu radnje i priče, teh stvari mi nisu toliko bitne ako su obje na istoj razini po tom pitanju.

        Mada neće puno utjecat na moju odluku ali opet više dojmova i meni će biti obogađena igra bilo negativno ili pozitivno.

        Prvu sam namjeravao ionak nabavit i odigrat jer po svemu to je igra u kojoj bih mogel guštat a druga je rađena samo za PS5 pa je mali problemčić nastal

          TITANXIS Mene najvise zanima gameplay jer prvi dio je bio jedan od dosadniji gameplaya sta sam igra

            Nema ti baš nekog smisla igrati prvo drugi dio jer ti neće ništa biti jasno oko radnje i likova.

            escoban

            Ma isto će ti biti. Meni je prvi dio bio dobar, ali na trenutke dosadnjikav. Gameplay je onako, nema tu nešto posebno novih mehanika u odnosu na prvi dio pa će ti isto biti dosadan. Drugi dio mi je bio baš dosadan, priča je dobra, ali gameplay i dužina igre su me ubili, ali nekako sam se natjerao da završim.

            Ma slicne su igre, ne vjerujem da bi vam se drugi svidio ako vam prvi dio nije zanimljiv. Meni ako je prica dobra, gameplay mi nije toliko bitan pa mi ne smeta ali osobno isto mislim da je igra mogla biti malo kraca.

            Mene samo zanima otkud svima ideja da ovo ima dobru priču. 🤔

              member

              Priča po ljudima koji su je odigrali vele da ima sličnu šablonu kao TLoU a meni je to dovoljno. Vizualno mi je također privlačna, mehanike gameplaya su tu negdje sve igre takvog karaktera.

              5 mjeseci kasnije

              Well, kako sam odigrao Jedi Survivor, rekoh idem se vratiti ovome budući da sam igru započeo prije par mjeseci pa pauzirao prema preporukama nekih ovdje (dobro da jesam).
              Riješio prvih 5 poglavlja pa ukratko dojmovi do sada:

              + vrlo solidan produkcijski skok u odnosu na prethodnika, igra jednostavno izgleda maestralno i fantastično se vrti (ultra postavke, 120+ fps-a, isključio jedino RT sjene jer iz nekog razloga uzrokuju ogroman stuttering);
              + priča se za sada dosta dobro nadovezala na jedinicu uz dobar smjer guranja protagonistice prema mentalnom stanju gdje stvari počinju gubiti smisao (lajkam sve moguće implikacije na radnju koje će doći iz toga);
              + AI protivnika su poprilično poboljšali - npr. ako stražari posumnjaju na nešto, vrlo detaljno će pretražiti teren tako da igrač mora stalno biti u pokretu i razmišljati 2-3 koraka unaprijed;
              + sviđa mi se ideja razvoja lika ovisno o play styleu kojeg imaš (npr. ako igraš stalno stealth, otključavaju ti se automatski dodatni skillovi oko toga)
              + fire alkemija vs. štakori je dobila par novih ideja i super nadogradila gameplay.

              +/- leveli u odnosu na prethodnika su baš vidljive sandbox arene, odvojene uvijek istom animacijom zatvaranja vrata dok se učiava u pozadini iduća dionica. Kužim da su tako dobili mogućnost da igrač više eksperimentira, no dizajn je tako izgubio nekakav organski feel istraživanja, baš je vidljivo sve podređeno "gemifikaciji" iskustva i naravno, jeftinije za produkciju kada možeš dionice lakše copy-pejstati 🙂
              +/- nisam siguran da mi se sviđa taj smjer sandbox arena jer ću se do 10. poglavlja sigurno vrlo zasititi cijelog iskustva (možda sam u krivu, we shall see);
              +/- puzzleovima su dodali nove fore, no iste zapravo ne podižu težinu rješavanja, samo igrač ima dodatne korake za napraviti čime se umjetno produžuje trajnost;

              - idu mi opako na živce super skriptirane dionice bježanja od hordi štakora (bilo ih je već nekoliko). Em nisu napete, kamera je užasna u njima i ne doprinose ničemu u kontekstu gameplaya / imerzije. To su mogli komotno samo kroz animaciju odvrtiti, Kojima style 30min.
              - imam već sada dojam da je priča više rastegnuta nego li bi trebala biti (što može dosta negativno utjecati na interes dovršetka iste - vrlo loše za igru koja se oslanja na jak storytelling).
              - igra kao podupire različite stilove igranja, no svejedno je izuzetno gura u smjeru da tamaniš protivnike.

              Što se tiče štakora u igri, ukratko rezime kada su sve dizajnirali:

              Giphy - Agent Smith Glasses GIF by nounish ⌐◨-◨

              Pas mater…

              Kako čitam pozitivne komentare skoro svih koji su odigrali vuče me da joj dam drugu šansu.

              Imam obje igre…

              Probam ponovno. Možda me uhvati.