A Plague Tale: Requiem
- Uređivano
1440p 30 frejma na PS5, XSX
Ili 40 frejma na 120Hz modu.
Igra je next gen. Zahtjevna u pm i na PC-u.
- Uređivano
Smanjim sa ultra detalja koji su sami sebi svrha na high detalje i imam 60+ fpsa
edit
na kraju videa kad upali DLSS igra leti.
Nije sve tako sivo…
https://www.pushsquare.com/reviews/ps5/a-plague-tale-requiem
Igra dobiva 8, 9 ocjene.
Odlična je.
Na OpenCriticu 83. Jako dobra ocjena.
Evo krenuo igrati za sad top a graficki igra ubija. Ali osjeti se 30fpsa jebiga razmazili smo se i sad takve stvari smetaju. Jos jedan minus mi je desni stick kontrola kamere ima na pocetku jedan mali delay ako dignes osjetljivost onda je previse osjstljivo.
Iskreno idu mi na kurac sve igre da ovakvom posranom kontrolom. Zasto nije normalno kako stisnes tako se kamera vrti nemora stick ici ni do kraja nego tako ga ti malo ili isao do kraja brzina mora biti uvik ista i onda ako oces brze dignes osjetljivost i to je to. Tipa cod.
Zadnji primjer je Grounded kojeg san htio igrati ali radi ovakve kontrole meni je to neigrivo pogotovo kad je igra fps.
Igra je iz treceg lica pa cu se naviknuti i odigrati ali…
Ovakve kobtrole vidin vise na xboxu nego na ps konzoli
- Uređivano
Evo ponešto dojmova…
Za početak, prvi dio mi je bio fantastičan. Baš sam uživo u prezentaciji, priči i ostalome. Odličan voice acting itd…
Možda malo predug!
Nastavk nudi sve to uz mnogo veću dozu ispoliranosti. Od nevjerovatnih asseta u dizajnu, fantastičnih tekstura, vrtoglave količine detalja itd.
Ono, koliko detalja, ovo daleko prelazi dizajn i kvalitetu mnogih AAA naslova.
Posebno su napredovali u dizajnu likova! Izgledaju mnogo, mnogo bolje kao i njihove ekspresije lica, animacije itd. Pogledajte samo ovaj pogled Lucasa prema Amicii? Fantastično!
Priča je zanimljiva, a pogotovo odnosi među likovima! Hugo mi je postao ekstra simpatičan i počneš ga žaliti šta sve proživljava. Amicia je u prvom djelu bila mlaka, prestrašena itd dok ovdje već vidimo da je prošla kroz pakao.
Tek sam na kraju petog chaptera i VAU; kraj četvrtog je top!
Posebno bih pohvalio customizaciju HUDa. Sve se može isključiti da ekran nema nepotrebnih stvari po sebi.
Igram na hard + immersive HUD i to je super.
Uz predivnu grafiku, sami art style i dizajn svijeta je AAAA. Svaka čast ljudima u Asobo studiju!
Ocjene mi nisu bitne, ali developeru jesu i smatram da su "pokradeni" sa ocjenama tipa 7/10 šta im ruši metacritic koji im je bitan.
Neznam šta ljudi očekuju, ali ovo je jedna od najbolji akcijska avantura iz trećeg lica!
Još da kažem, igrati ovaj naslov prije prethodnika nema nikakvog smisla!
Ma šta god developer ili recenzije govorile.
Na petom chapteru i mogu reci da ovo sisa prethodnika u svakom pogledu, atmosfera je najbolja koju sam dozivel ove godine, gameplay je fakat dobar, likovi odlicni, vidi se razvitak nakon prethodnih zbivanja, vizualno prva next gen igra na petici, za mene osobno za sad goty.
Kakva je priča?
- Uređivano
U prvih tjedan dana prodano preko milijun primjeraka, drago mi je jako i nadam se da budu jos vece rezultate ostvarili jer fakat zasluzuju.
https://sirusgaming.com/a-plague-tale-requiem-milestone-accolades-trailer/
na game passu je od prve minute, tak da vjerujem da ju većina tako i igra.
Jucer zavrsio i po meni odlicno, bolja od prethodnika u svakom segmentu. Prica solidna, grafika odlicna, zvuk jos bolji. Cistih 9/10
Na 7. sam chapteru i moram priznati da se tjeram da igram. Prvi dio mi je bio odličan, a ovaj mi je nekako monoton. Nema previše nekakvih inovacija, sve se nekako svodi na isto, upali ovu vatru, prođi, upali onu vatru prođi.. vidim da je ovdje ekipi uglavnom bila odlična iako me čudi jako malo postova u temi. Ima li netko kao ja da mu i nije baš nešto sjela?
Isto nam je baš oko tog chaptera sam stao postalo mi je dosadno, jos san prije toga opet odigra prvi dio na ps5 pa mi je bilo opet igranje iste igre. Jer je sve isto kao sto si rekao upali vatru pa je opet upali. Onda su dosle neke druge i poceo sam njih a na ovu se nikako vratiti.
Super ona izgleda super je prica i to sve ali taj gameplay loop mi je jako dosadan, aj nije to bilo toliko zabavno ni u prvom djelu ali tu iman osjecaj kao da je duplo vise ubaceno takvih zagonetki.
Završio sam danas igru i iako mi jest u dosta trenutaka bila gameplay-om dosadna, priča mi je bila dobra, držala me da igram dalje i na kraju ipak imam pozitivne dojmove. Nije mi dobra kao prvi dio koji mi je bio "nešto novo" jer jednostavno nema nekih inovacija u odnosu na prvi dio. Osim što je igra monotona, moram se požaliti i na nelogično kretanje štakora tj. nekretanje štakora. U dosta dijelova igre gdje smo se popeli tipa pola metra iznad trenutne razine štakora, tamo ih nije bilo, iako je bio mrak. Uglavnom, vrijedi odigrati, pogotovo ako ste igrali prvi dio.