Sorcerer Dosta igara zna imati na početku bugove, glitcheve...., pa nakon godinu dana postanu skroz "nove" igre.
Nakon Cyberpunka, mislim da je vrijeme za 0-tu toleranciju na takve stvari. Džabe mi to ako će oni možda pokrpati igru (možda) za godinu dana, a dobili su moje novce. Dokle god se to bude toleriralo na bilo koji način, izlazit će na tržište nedovršene igre.
Sea of Thieves nije baš najbolji primjer za usporedbu jer je to (live service) online igra, za razliku od od Days Gonea koji je čistokrvna SP story focused igra. MS je nastavio ulagati u projekt jer je računao na konstantan priljev temeljem mikrotransakcija:
Nema to nikakve veze s ljubavi prema fanovima.
Zaboravljate također da je prodaja neke nove igre najvažnija u prva 3 mjeseca. Lošiji Metacritic prosjek + tehnička nedovršenost su recept za financijski neuspjeh projekta. Jim Ryan kakav god bio, zna jako dobro čitati brojke i mislim da bi većina CEO-ova na njegovom mjestu bi donijela istu odluku.
Jbg, biznis je nekada brutalan, posebice ako tržište pokaže da nisi bio na razini zadatka.