Zaključili smo da je jedna konzola tehnički sposobnija ima li potrebe za mitovima i što je neki forumaš na GAF-u testirao?
Prvo i osnovno, pita se developera, da je moguće postavke bi bile bolje. Rekao sam vam 200x. Drugo, AMD je užasan u ray tracingu čak i na PC-u.
Guranje te tehnologije na konzole je više marketing. Kao da ga ni nema, em je pola ugašeno em ono što radi renderira u 2x manjoj rezoluciji.bTrebaju još 2 generacije grafičkih kartica izaći da Ray Tracing postane STANDARD EFEKT kao SSAO recimo koji ti uzima samo 5 frejma između on i off.
Hitman 3 je pokazao da refleksije mogu biti umjetne i nitko na prvu nebu skužio.
Zaista. Tak i tak svi biraju 60 frejma nego 30 uz RT na konzolama.
Ja prvi. To je primjetna razlika koju vidiš i osjetiš pod komandama.
Fokus na 1440p i 60 frejma i netreba ništa više. Napredna tehnologija rezervirana je za entuzijaste.
Sad su pogurali SSD, za PS6 ray tracing,4k 120 frejma i napredni AMD-ov DLSS bude sigurno. Evo garantiram.