Nexus
U normalnoj rasterizaciji. Ne u scenama gdje koristiš RT. U photo modeu RT se i dalje prikazuje te se zato i koristi CPU u dobroj mjeri u svim scenama. I dalje se mora kalkulirati scena kako bi se RT propisno prikazivao. Alex i ekipa su to rekli, ali očito nitko ne sluša.
Alex je rekao, rekli su...
Nisi citao sto sam napisao. Napisao sam da nevezano ima li RT il ne, CPU nije opterecen u ovakvom photomodeu benchmarku.
Spomenuo sam GAF. Lik je testirao isti drek sto je i Alex radio. Isti test je radio. Dakle, ima 2060 Super, Ryzen 5 1600 ( dakle slabije od konzola) , RT mu je bio na medium ili stavio je na iste postavke graficke ko i na konzolama. Reza od 1440p. CPU mu je bio opterecen 29%. Dakle, nista. Ispod 30% opterecenja za CPU na PC je za manje zahtjevne igre, a Control to nije. S tim da na nekim mjestima PS5 verzija ima bolju kvalitetu RT-a nego XSX. Da se vidjet na slikama. Po svemu sudeci Alex bi/je trebao znati da CPU uopce nije opterecen ni u kojem smislu. A on ide se pitat dal je CPU usko grlo u toj sceni i to za jednu platformu, ne za obje
Naravno da ce ga ljudi ismijavat ko se kuzi u to.
@Nexus
Da li Souls, Bloodborne i Sekiro imaju RT? Nemaju. Znači on to ne može znati za igre koje koriste RT.
Ne mora imat. Moze imat i SSR il bilo koje alfa efekte u tom trenutku. Znat ce dal je CPU opterecen il ne i kako se fps mijenja.