Meni je Inquisition je bio loš. Nisam ga ni završio.

Prepun fetch questova, grindy ko F2P MMO sa nepotrebno ogromnim mapama i generičnim lootom, a jednodjelni armori su komedija.

Frostbite jednostavno nije bio prilagođen takvim igrama.

Andromeda je ubila sa gameplayom, ali nema to 1% Mass Effect duha, a i svi problemi sa Inquisitionom su isto prisutni.

Ovo je već puno bolje/ljepše za vidjeti. Stvarno im nije trebao onaj trailer za neke mlađe gen Z igrače, ili za koga god su već išli prilagođavati promociju.

Sutra 20 minuta gameplaya.

Fenix NAVODNO je stvar u tome da EA ima posve odvojen marketinski tim koji onda radi kampanje bez pretjerane koordinacije s dev timovima i pokusavaju najveci moguci raspon publike zahvatiti i onda se dogodi… Ovo od jucer… Boze sramote.

Ne znam, meni sami trailer sa showcasea nije tolki problem, iako je ful smećast.

Više me smeta promjena Dragon Age settinga iz dark fantasya u neki League of Legends apstraktni high fantasy.

Od kad u Dragon Ageu imamo ogromne leteće prstenove iznad gradova, a lukovi i strijele izgledaju ko da levitiraju?

U Inquisitionu je to vać bilo malo nategnuto, ali još uvijek je djelovalo prizemno. Sad djeluje ko da je Blizzard radio kompletan dizajn.

    I sa prikazanim gameplayom izgleda srackasto. Preskacem u troskoku

    wooddiebone Od kad u Dragon Ageu imamo ogromne leteće prstenove iznad gradova, a lukovi i strijele izgledaju ko da levitiraju?

    To je Minrathous, grad u Tevinter Imperiumu. A tamo praktički vladaju mageovi (Magisterium). Grad je dotrajal (Tevinter je prema loreu najstarija ljudska nacija/država), ali u opisu i dalje stoji da mnoge građevine stoje u komadu zahvaljujući magiji, dok grad čuvaju dva golema.

    Tak da, nije to slučajno samo zbog umjetničkog izričaja, imaju temelje i razrađeno je u loreu. To što nije logično…jbg, magic.🙃

      Zero

      Da zaboravio sam malo lore.

      Ali još uvijek me ovakav gear bode u oči u Dragon Ageu.

      Znači više manje Inquisition borba u ljepšoj prezentaciji. Ako priča, likovi i lokacije to poprate, bit će to solidna igra. Ne izgleda kao day one materijal tho.

        Zero Izgleda skroz u redu, ali ne mogu reci nista vise od toga. Mogu prezivjeti promjenu nacina borbe jer se cini da je Mass Effect bio velika inspiracija. Prica, dijalozi i likovi… E na tome ce biti sva tezina. Ako bude na razini Inquisitona, bit ce dobra igra. Ako bude na razini Andromede… Eh…

        Ufff voice acting u ovom gameplayu je kritičan.

        Likovi pričaju ko da sjede za stolom, a u borbi su, a linije su napisane ko zadaćnica u četvrtom osnovne.

        Glasovi plutaju u igračevoj glavi, uopće nisu dio okoline. Kao da svi imaju headset pa tak pričaju.

        Meni ne, ali ok 🙃

        Pogledao cijeli gameplay konačno, ne znam, baš ono u srži BioWare igra. Da sam igrao tu sekvencu, mislim da igru ne bih gasio još barem 2-3 sata. I dalje mi ne sjeda baš vizualni stil, gameplay je očito išao u smjeru prilagodbe širokim masama (da budem iskren, Inquisition sam na Playstationu 4 odigrao većinu vremena bez korištenja taktičke kamere tako da mislim kako mi to neće previše nedostajati), grafički nije vrh ponude (niti ne mora biti), no ovako mi miriše na dobru 8-icu. Kako kaže Fico, sve ovisi o priči i likovima, to je uvijek bio BioWareov forte. Čekamo sada release i prve recenzije.

          Deadwalker Da, velika šteta za taktičku kameru i mogućnost kontroliranja drugih likova (mogu se koristiti samo abilityji). Osobno sam taktičku koristio dosta slabo u zadnjem nastavku, osim kod par zmajeva i možda u završnici, ali svjedno… Ne znam zašto je to toliki problem da su ostavili na izbor igraču. Ne vjerujem da je baš tako zahtjevno za implementirati, uostalom to je fićr dosadašnjeg serijala.