lopta je okrugla
Nakon što je Sony uklonio Cyberpunk 2077, dionice CDPR-a su se strmoglavile; izgubili ukupno 6,6 milijardi dolara
Tko visoko leti nisko pada.
Nisi daleko
Icek Probaj, mene baš zanima.
svaka druga im je O KURWA
Upoznao sam dosta poljaka i poljakinja s godinama i bolje da nisam. CD Projektu, bas kao i Kojimi Productuon, savjetujem da se okanu open worlda i biti ce sve u redu.
maverick
Misliš da se okanu stvari koju su kroz svoje zadnje dvije igre doveli na novu razinu?
- Uređivano
wooddiebone sta je w2 bio open world? Breath of wild je institucija za sve open world igre pa zatim skyrim. Ocito brkas naraciju, likove itd sa onime sto cini open world dobrim i revolucionarim.
- Uređivano
chono7 nema potrebe da ju otvaram jer ti i ja znamo sta znaci open world tj sta bi trebao znaciti (kvalitetan). Rockstarove, ubisoftove igre kao i wither3 su postale previse skriptirane, previse restrikcija i vodjenja za ruku. Moze netko voliti ili ne voliti Just Cause, ali je vise sandbox ili open world po definificiji nego svi moderni gta, ac-ovi i da ne nabrajam. W3 sam u puno navrata pozelio da je linearnija igra jer ionako nemam neke slobode u djelovima gdje bih zelio.
Da sazmem, makni naraciju iz w3 i ostaje ti prosjecan open world sa slabim travesingom i mlakim combatom. Pisanje i audiovizualna prezentacija dizu w3 u velike visine i that's about it.
- Uređivano
maverick to je zato sto ti promatras open world samo kroz svoje oci, a ne kroz sve njegove vrste i kroz dizajnerske odluke studija kako bi svoju igru i ideju sklopili u smislenu cjelinu. Po ovome sto ti pises, onda Minecraft nadjebe Zeldu u svakom pogledu
Malo ipak moras uzeti u obzir i je li igra sandbox ili nije. To nikako ne umanjuje kvalitetu open worlda, vec samo dodaje podvrste u isti.
Da maknem naraciju, ostaju mi i dalje fantasticni questovi, isprepleteni jedni s drugima, fantastican exploring, predivne lokacije i raznovrsnost, te utjecaj mojih akcija na zitelje i dogadaje istog. Da maknes exploring iz zelde sto ti ostaje? Repetitivan gameplay i bezlicni questovi. Generaliziras previse
- Uređivano
chono7 ako maknes naraciju vise nemas fantasticni quest prijatelju. Te questove upravo spasava naracija ili ti mislis da je zabavno naganjati kozu, ubiti noonwraitha ili basiliska po peti puta i po enti puta rjesavati slucaj uz pomoc witcher sense. Znam da ne mislis tako. I da Minecraft je jebacki open world. Minecraft je sve ono sto open world cini odlicnim, naracija je samo jedan ljepi bonus koji je, pogotovo u slucaj w3, doprinuo kvaliteti ukupnog proizvoda. Makni naraciju iz Breath of the wild i imas isti open world sa milijun mogucnosti, gotovo nista ne gubis. Skyrim nisam nikada ni 30% storya presao, a smatram ga jednim od najboljim open worldom. Exploring i open world su cvrsto povezani, to ne mozes izbaciti iz open worlda jer onda vise nemas open world.
Neka moderacija slobodno prebaci ovu raspravu izmedju mene i chone negdje bilo gdje.
Cek, Zelda ima naraciju?
Witcher 3 je napravio revoluciju u open-worldu.
To uopće nije upitno.
Prije te igre, open-world igre su uvijek, ali UVIJEK nosile sa sobom hrpe kompromisa koje je bilo potrebno napraviti.
Witcher 3 je prva open-world igra koja je dokazala da tih kompromisa ne mora biti i da ow igre mogu biti iste po produkciji, kvaliteti i gustoći sadržaja kao i linearne igre.
Breath of The Wild je odlična igra, ali njen open world je najobičniji primjer check-list gaminga.
Nešto što se Assassin's Creedu predbacuje godinama, a Horizonu se uzimalo kao veliki minus iste godine kad je izašao BoTW.
Predlažem adminima da se ovo preseli u odgovarajuću temu umjesto brisanja.