Joj kakvu sam pušketinu dobio…vezano je za jedan quest još od prvog chaptera. Respecao sam build skroz, više ne bacam mađije samo. Znači jedan ili dva metka napune stun do kraja i onda ide specijalka. I bang, bang, bang, bang, bang, bum. Gotovo. 😃

Milina.

Neću spojlati, ali to oružje ne možete pronaći niti kupiti, treba odraditi baš par stvari.

Još neko ima problema s pokretanjem igre na Gamepassu?

Kad pokrenem igru, izbaci me uz error: You are too early

    montoya Pa kad jesi prerano.

    @chono Ja se slažem tu.

    Mislim da su ti detalji ono kaj djeli talentirane developere od prosječnih.

    Sve drugo je više-manje špranca danas.

    7 dana kasnije

    Danas sam probao igru. Nisam znao da je gl. lik mutav. Igra onako djeluje osrednje, nije bas za mene pogotovo sad kad igram KCD2.

      • renda

        •  
        •  
        •  
        •  

      solidmerlin ako nekaj mrzim u igrama to su mutavi likovi, prezirem to iz dna duse i stvarno sam mislil da su ih ostavili u proslosti..

        renda Slažem se. I meni je to veliki minus.

        Imamo puno primjera gdje radiš svog custom lika pa ima voiceover.

        Lik bez glasa je lik bez imalo karaktera.

        I ne pušim one priče nema glasa jer kao "ti si taj lik".

          • renda

            •  
            •  
            •  
            •  

          StarFox_N da da, ako sam ja taj lik ja zelim pricat, a ne blejat okolo dok mi se netko obraca.

          Igram bas BG3 i mislim da bi voiced protagonist dosta ograničavao opcije u dijalozima, pogotovo dok možeš svog avatara oblikovati kako god želiš. Sjećam se dok se Fallout 4 se prebacio na voiced opciju i koliko su dijalozi bili gori u odnosu na prethodnika, a kamoli na New Vegas. Ok, svakako je “cinematic vise” kada je voiced, no dok se sjetim kako npr u Veilguardu Rook valjda nikada nije rekao ono sto sam htio, s intonacijom s kojom sam htio, ne hvala.

            Deadwalker DA: Inquisition je imao custom glavnog lika i brdo dijaloga.

            Voiceover je bio odličan.

            Može se kada se hoće.

              StarFox_N morao bih odigrati opet da se prisjetim iskreno. Možda se i Larian prebaci s idućom igrom na voiced protagonista, no mislim da će u tom slučaju kvaliteta i kvantiteta opcija u roleplayu sigurno trpiti.

                Deadwalker gledam po sebi, u toj igri se u teoriji u ništa ne bih trebao uživjeti. Od izometrije do borbe na poteze preko (za moj ukus) previše fantazije, pa sam se uživio u lika i likove kao vjerojatno u nijednoj igri dosad

                I to je vještina dizajnera, bez nečeg kreirati takvo okruženje koje će pobuditi maštu i nadoknaditi taj, ajmo tako reći, nedostatak.

                Nije neki primjer, ali puno više mi smeta izostanak glasa protagonista u nekoj akcijskoj igri nego u nekom RPG-u

                Avowed nije osrednja igra. Avowed je jako dobra igra. Kako sam napisao u recenziji, definitvno mana je što glavni lik ne priča. Ali, svijet, istraživanje i combat debelo to nadmašuju da bi igra bila osrednja.

                  Flipper ljudima su se sjebali kriteriji. Više nema levela, sve je postalo binarno, ili je nešto odlično ili je smeće. A onda je tu i ozbiljan manjak razumijevanja, čim nekom nešto ne paše to je to, svi drugi koji se ne slažu su automatski retardirani

                    Ja sam tek 5-6sati u igri ali za sada mi je jako zabavna. Combat je napravljen odlicno, istrazivanje skroz zanimljivo, mapa nije prenatrpana ni velika, meni taman! Definitivno steta sto lik nema voiceovera, to me je odmah zasmetalo, ali igra je skroz solidna. Stavio bi je u slicnu kategoriju kao i Indianu, svaka komponenta posebno nije nikakav spektakl ali ukupno sve funkcionira odlicno i vizualno je igra top.

                    Fenix narativ možda kod nekih pojedinaca, no mislim da je ta "polarnost" i prije bila prisutna, samo u kontekstu današnjih internet komunikacijskih normi, ljudi imaju tendenciju s manje zadrške reći ono što (zbilja) misle. Meni ne smeta ako netko kaže da mu je 8+ igra smeće. Netko drugi će reći da mu je metacritic 6 igra čista 10-ka. Novinarima koji se bave gaming je u opisu posla da traže slojevitost u ocjenjivanju i da budu "objektivni". Igrači sa svojih xyz preferencija jednostavno će reći ako im je nešto super ili smeće, neće previše razmišljati i opisivati zašto im se nešto (jako) sviđa ili ne. Osim mi ovdje na forumu 🙃

                    Voiceover u igrama mi je hit or miss. Zapravo , ne mogu se sjetiti u ovom trenu igre koja me odusevila sa glasom glavnog lika. Naravno, pricam samo o igrama u kojima ima razgranat sustav dijaloga , a ne linearni razgovor.