Ma gledao sam, našao sam svakakve sitnice pogotovo na vrhu onog svjetlionika koji je BTW bolesno dobro dizajniran! Ali žao mi je šta sam falio quest sa onom curom i sa reptilima, pošto sam kasnije pročitao kako je moglo završiti. Bio sam i do one grobnice ali sam imao pre male atribute da riješim dijalog skroz do kraja kako spada. Budem danas dalje nastavio malo detaljnije. Uspio sam na kraju riješiti čak i boje preko reshade programa na PC što mi je glupo skroz da sam takvo što uopće morao raditi pogotovo kad se igram na OLED monitoru. Manjak HDR-a je također minus.
Avowed
Joj kakvu sam pušketinu dobio…vezano je za jedan quest još od prvog chaptera. Respecao sam build skroz, više ne bacam mađije samo. Znači jedan ili dva metka napune stun do kraja i onda ide specijalka. I bang, bang, bang, bang, bang, bum. Gotovo.
Milina.
Neću spojlati, ali to oružje ne možete pronaći niti kupiti, treba odraditi baš par stvari.
Još neko ima problema s pokretanjem igre na Gamepassu?
Kad pokrenem igru, izbaci me uz error: You are too early
@chono Ja se slažem tu.
Mislim da su ti detalji ono kaj djeli talentirane developere od prosječnih.
Sve drugo je više-manje špranca danas.
Danas sam probao igru. Nisam znao da je gl. lik mutav. Igra onako djeluje osrednje, nije bas za mene pogotovo sad kad igram KCD2.
solidmerlin ako nekaj mrzim u igrama to su mutavi likovi, prezirem to iz dna duse i stvarno sam mislil da su ih ostavili u proslosti..
Igram bas BG3 i mislim da bi voiced protagonist dosta ograničavao opcije u dijalozima, pogotovo dok možeš svog avatara oblikovati kako god želiš. Sjećam se dok se Fallout 4 se prebacio na voiced opciju i koliko su dijalozi bili gori u odnosu na prethodnika, a kamoli na New Vegas. Ok, svakako je “cinematic vise” kada je voiced, no dok se sjetim kako npr u Veilguardu Rook valjda nikada nije rekao ono sto sam htio, s intonacijom s kojom sam htio, ne hvala.
Deadwalker DA: Inquisition je imao custom glavnog lika i brdo dijaloga.
Voiceover je bio odličan.
Može se kada se hoće.
- Uređivano
StarFox_N morao bih odigrati opet da se prisjetim iskreno. Možda se i Larian prebaci s idućom igrom na voiced protagonista, no mislim da će u tom slučaju kvaliteta i kvantiteta opcija u roleplayu sigurno trpiti.
Deadwalker gledam po sebi, u toj igri se u teoriji u ništa ne bih trebao uživjeti. Od izometrije do borbe na poteze preko (za moj ukus) previše fantazije, pa sam se uživio u lika i likove kao vjerojatno u nijednoj igri dosad
I to je vještina dizajnera, bez nečeg kreirati takvo okruženje koje će pobuditi maštu i nadoknaditi taj, ajmo tako reći, nedostatak.
Nije neki primjer, ali puno više mi smeta izostanak glasa protagonista u nekoj akcijskoj igri nego u nekom RPG-u
- Uređivano
Avowed nije osrednja igra. Avowed je jako dobra igra. Kako sam napisao u recenziji, definitvno mana je što glavni lik ne priča. Ali, svijet, istraživanje i combat debelo to nadmašuju da bi igra bila osrednja.
Gameplay prvo i sve ostalo drugo. Igras igru da ju igraš a ne da ju gledaš.
- Uređivano
Ja sam tek 5-6sati u igri ali za sada mi je jako zabavna. Combat je napravljen odlicno, istrazivanje skroz zanimljivo, mapa nije prenatrpana ni velika, meni taman! Definitivno steta sto lik nema voiceovera, to me je odmah zasmetalo, ali igra je skroz solidna. Stavio bi je u slicnu kategoriju kao i Indianu, svaka komponenta posebno nije nikakav spektakl ali ukupno sve funkcionira odlicno i vizualno je igra top.