Izdvojeno iz Abby ( The Last of Us) teme.


maverick
Naravno da je bitno da gledamo s tog gledišta to jest da je gledamo realno s obzirom kako su neki toliko ozbiljno pristupili u pronalaženju nekakvih plot armora, zapleta, likova i njihove seksualnosti i vjere u dovođenje u pitanje istih. Igra se bavi ozbiljnom tematikom i cilja na realizam, Uncharted ne pa je zato i skroz drugačija igra kao usporedba i neće se toliko sada gledati što Drake ispali ne znam koliko metaka ili što se može vidjeti level design koji je pripremljen kao arena za borbu zato što slijedi.

Ja kažem da je u TIM uvjetima jako teško doći do takve fizike ne samo prirodno već i neprirodno. Nema pristup tako kvalitetnoj hrani, a nešto i sumnjam da ima pristup PEDsima.

    Ako ćemo o realizmu u toj mjeri, možemo pričat i o samom virusu, Joelovom preživljavanju šipke, boss bitci u onom Seraphite selu i mnogim drugim scenama. Ipak pričamo o postapokaliptičnoj igri. Je dosta prizemljena, ali to je realizam s velikim asteriksom ilitiga realizam za standarde igara. Abbyini mišići se tu nimalo ne ističu.

      Nexus meni ni ujednom trenutku nije smetao njezin izgled niti sam njime odusevljen. Radije volim sisate manga likove, ali to sam ja. Meni je u TLoU 2 puno vise toga "nerealno" nego "realno", a tako je i u svakoj drugoj igri i tako i treba biti. Zbilja se ne zamaram sa takvim stvarima te mi je draze kad su igre sto nerealnije jer su gotovo uvjek tada i zabavnije.

      Nexus pronalaženju nekakvih plot armora

      Ovo zbilja nije tesko pronaci u sve i jednoj igri pa cak i u beskonacno puno filmova. Ne znam sto vas toliko pati da igra ima plot armora jer ima i nisu nekakvi nego su postojani. Isti mi nisu utjecali na konacan sud o igri niti cinjenica sta su Lev, Abby, Ellie, Joel u slobodno vrijeme kao ni opseg njihovih bicepsa.

        Shooter
        Pa samo kažem da je nerealističan njen izgled. That's all.

        Hrane se svi zajedno u menzi i to u fiksnim porcijama jer hrane na stotine ljudi (znači nema plan prehrane koji može pratiti niti prave porcije), čisto sumnjam da ima pristup HGH-u, TRT-u i sličnim drogicama, ali eto ima teretanu u kojoj može provoditi vrijeme. Po svemu tome nije mi realistično da onako izgleda. Ne znam, meni to ima smisla.

        maverick

        Ovo zbilja nije tesko pronaci u sve i jednoj igri pa cak i u beskonacno puno filmova

        Pa ja sam prvi rekao da ne možeš očekivati da sve stvari u priči budu 1/1, te se sada hvatati kako je Joel tako naivno upao u zamku ili nešto slično je ono...smiješno, pogotovo kada vidimo strast s kojom su se neki prepirali i prepiru i dalje oko priče u toj igri. Uostalom već sam rekao da je meni TLOU1 draži zbog x stvari, a to uključuje po meni bolje likove i priču + što je u to vrijeme nešto takvo bilo neviđeno u paketu video igre.

        Stanuje na sportskom igralištu aloo momak.

        Dobro, slažem se da u jednoj igri koja tolko teži realizmu, bar u prikazu ljudi i života, trebalo bi malo pripaziti na takve sitnice.
        Mogli su bolje sa istim efektom. Činjenica.

        A da, plot armor je meni floskula pošto je to čitava poanta imanja nekog protagonista.
        Bez plot armora, sve bi priče bile tragedije.

          wooddiebone Bez plot armora, sve bi priče bile tragedije.

          Apsolutno ne bi i uvjeren sam da i sam uvidjas sta si uoravo napisao. Znam da si inteligentan i da vise puta donosis dobre zakljucke i iskreno me ljuti kad procitam ovako sta. Mogu napisati pricu o djetinjstvu, o leptirovom letu, o osam patuljaka kako se igraju u pjesku i nikada ne upotrijebiti plot armor i sve te price ce imati protagoniste i imat Happy Ending.

          Mogu pak zadati pravila u prici kako su protagonisti nadljudi i mogu prezivjeti padove sa velikih visina inace fatalnih ili vrlo stetnih po normalnu osobu te kako ako pod silom inercije lete u odredjenu visinu i zavrsavaju u depresiji zemlje koja je po svim zakonima ljudske anatomije i fizike fatalna ili zavrsava sa velikim posljedicma po zdravlje osobito nerodjenog djeteta u utrobi te osobe te netom nakon toga prezivljava pad sa dobra cetiri metra kroz stakleni krov bez ikakvih posljedica za oba bica tada ce to biti ok jer sam postavio pravila i moj protagonisit se smatraju bicima koja to mogu i moraju moci prezivjeti

          Ali ako ja nisam zadao takva pravila i smjernice i ako nisam bio u stanju napisati drugaciji "blazi" scenarija po protagonista u datom trenutku iz kojega potencijalno po zakonima opet fizike i ljudske anatomije on moze proizaci bez posljedica po zdravlje ili ga prvotno uopce ne dovesti u takav apsurdni scenarij, a zudim za realnoscu i to se istice na sva zvona tada imas plot armor koji se u nekih 10 minuta cutscena dogodi na oba protagonista u najmanje dva navrata. I tada ti nece vrijedjati tvoju, ili bar nebi trebalo,inteligenciju kada kazem da je pisanje amatersko u vise navrata, plot slabasan ili prica bedasta itd. (Ne kazem da to doticna iga sve ima)

          Ja kada gledam bilo koji film, seriju, igru, citam neko stivo, obracam apsolutno paznju na sve zivo sto mogu. Ako mi nesto nije jasno citam ponovo, gledam ponovo, trazim po internetu da vidim imali objasnjenja u slucaju da nesto nisam shvatio ili nisam siguran imali li ili ne smisla. Sada ja mogu reci da si ti meni uvrijedio inteligenciju sa svojom izjavom, ali necu jer nisi i znam da ni sam nisi razmisljao sta si pisao nego si samo opalio ko iz topa jer, iz meni nepoznatog razloga, ti jednostavno moras braniti sve u vezi TLoU 2, cak i onda kad nema potrebe i kada uopce nista nije ni napdanuto. Problem je taj sto nikada ne vidim objasnjenje zasto nesto Nije dobro nenapisano i zasto nesto nije plot armor i zasto nesto ne moze da ne bude plot armor, nego se ide nekim nagonom ici kontra iako nema nikakvoga smisla niti pokrica.

          Osobno to nista ne zamjeram jer me ne moze bolit manje briga za price u igrama, ali ne mogu, a da ne primjetim gomilu propusta u pisanju igara i filmova, jedino kada bih preskako cutscene ili uopce ne gledao 98% filmova. Bas gledam neki dan ponovo Inception i nasao sam dvije banalne greske koje mi iskreno nisu jasne kako se nekome kao sto je Nolan tako sta moze zalomiti, ali to mi nije unistilo film, niti cu ga zbog toga zvati sranjem niti ista slicno tome. Obozavam taj film dapace, ali kada bi mi netko rekao da je savrsen i bez mane morao bi mi prvo ta dva problema razrijesiti, sto ja iskreno ne vidim rjesenja, sto ne znaci da nuzno ne postoji.

            Problem je šta će neki previše toga svrstat u plot armor. Imaš ljude koji odu u rat i umru na samom dolasku na bojište, a onda imaš tonu stvarnih priča di ljudi pukom srećom iznova i iznova preživljavaju za dlaku usprkos svim vjerojatnostima. Netko sklizne u kadi i slomi vrati, netko padne s petog kata i ostane čitav. Svašta se dešava.

            Zato ja biram i na sve fiktivne priče gledat na način da protagonist ne preživljava sve zato jer je protagonist, tj jer ima plot armor, nego je radnja fokusirana na njega jer je toliko proživija da je najinteresantniji za pratit. Ako razumite šta oću reć.

            Naravno da postoji i pretjerivanje, ako se lik uvik istom igrom slučajnosti izvlači po sto puta (pada mi Person of Interest na pamet di su iz epizode u epizodu u svakoj znali po više puta gledat u cijev pištolja da bi ih neko u zadnji tren spasija). Onda će se eventualno desit da ću te situacije odma znat predvidit i da će iz njih iščeznit bilo kakva uvjerljivost i napetost - e tek tada ću reć jebo te ovaj plot armor. A ne sićam se da mi se to u TLOU desilo. Rijetko kad mi se događa.

            Kad smo već tu, da se nadovežem i na "plot hole", još jedan pojam kojim se IMO previše razbacuje. Neki će sve šta nije izričito objašnjeno zvat rupom u priči. Za mene, ako mogu za situaciju nać logično objašnjenje bez velike mentalne gimnastike, pogotovo ako mi dolazi na pamet samo od sebe odma pri gledanju scene, za mene je to legitimno i nema propusta. Štoviše, često mi je takav pristup i draži.

            I te dvi filozofije da ih tako nazovem, mi omogoćavaju da puno lakše guštam u filmovima i igrama nego neki koji traže svaku slabost u oklopu i automatski naziva svaku manje vjerojatnu situaciju plot armorom i svaki nedostatak objašnjenja plot holeom. Ja tako odbijam razmišljat.

            Moja traženja od svake priče su drukčija: koliko mi je radnja zanimljiva, koliko mi sami dijalozi zadržavaju pozornost i koliko su mi likovi uvjerljivi/interesantni/simpatični (moraju bit bar jedno) i koliko priča uspijeva u izazivanju emocije koje želi izazvat. Tu je i puno drugih elemenata ali ovo je osnovno. U TLOU2 je bilo par segmenata koji su mi se razvlačili i u njima mi radnja nije uvik bila pretjerano zanimljiva, ali u svim ostalim navedenim stavkama igra meni apsolutno razvaljuje na ovaj ili onaj način.

            Smiješno je pričati o plot armoru u interaktivnom mediju poput igre gdje ako umreš stisneš restart i ideš dalje i cijelo vrijeme ti ta činjenica stoji u glavi. Onda po toj logici nestaje sva napetost već tu kad ti nitko ništa ne može. Ako bude jednog dana postojala igra gdje imaš stvarno jedan život i smrću tog lika drastično se mijenja radnja, to je onda prava stvar.

              Kikiller Nisam to igrao, no čisto sumnjam da je to napravljeno u obimu u kojem ja to imam u glavi. Ovo što sam ja zamislio nije trenutno tehnički moguće i bit će kad igranje bude u holodeckovima kao u Star Treku.

                buz
                Znam na što misliš, Wolfenstein 2 te vrati na početak ak te ubiju. A ubiju te. To je ta poveznica.

                maverick
                Ne velim ja da plot armor ne postoji, ali često se koristi kao argument za stvari koje su jednostavno dio pisanja uzbudljivih priča.
                Po logici koja se često koristi, Nathan Drakeov svaki skok bi bio plot armor jer normalna osoba, bez da ju ugrize radioaktivni pauk ili bez da se rodila na nekom drugom planetu pa kao dijete sletila na Zemlju ne može skočti na jednu pukotinu na zidu litice sedam metara udaljene i onda kad ista pukotina popusti, uhvatiti se PRSTIMA za komadić kamena koji viri pet metara niže.

                TLOU 2 je avantura pored svega ostalog i kao takva ipak zahtjeva određenu dozu suspenzije nevjerice da bi mogao uživati u njemu.

                Kao što Shooter kaže, postoji hrpetinu stvarnih priča iz stvarnih situacija koje su mnogo nevjerojatnije od većine stvari koje vidimo u TLOU2.

                I opet kažem da ne branim igru niti mislim da je savršena. Ono sa Tommyem i prživljavanjem metka u glavu je baš retardirano napravljeno.
                Ok, jasno mi je da netko može preživjeti metak u glavu ako ga okrzne ili nešto, al zakaj ste onda napravili da izgleda ko da je dobio metak direktno u slijepoočnicu?

                Igra ima mana i pogrešaka i naravno da ću rado o njima raspraviti, ali smo imali situaciju gdje se igru napada po lažnim i neosnovanim stvarnima i tvrdi da je užasna igra općenito i tu sam morao svoje vrijeme, umjesto na konkretne rasprave, trošiti na obuzdavanje lažljivaca.
                Pitanje koje se provlačilo ovdje, kao i na večini interneta nije je li TLOU2 savršen ili dobra igra nego je li TLOU2 apsolutno smeće ili je savršen.

                Znači ljudi koji su tvrdili da je igra najveće smeće ikad napravljeno su optuživali ljude da tvrde da je igra savršena i bez grešaka, dok su zapravo ti ljudi isključivo tvrdili da je igra jako jako dobra.

                Općenito živimo u vremenu gdje sredine nema nego se ide iz krajnosti u krajnost, a mislim da to trebamo izbjegavati u svakom slučaju.

                  Sta je plot armor ? Neki ljudi pisu da je plot armor kad Joel spasi Abby od horde ,da je plot armor kada Abby i ekipa pusti Tommya i Ellie da zive itd itd. Meni to nema veze sa plot armorom samo odlukom likova u igri . Za mene je plotarmor (game of thrones spoiler) kada oko Sam-a ima milijun walkera i niko ga neubije ,a on najsmotaniji lik ikad (pa nema sanse da se nekako obrani) to je samo jedan od milijun u zadnjoj sezoni od GOT

                    buz
                    Većina Quantic Dreamovih igara ima nešto slično.
                    Imaš više igrivih likova i ako jedan umre, radnja se nastavlja bez njega tako da u situacijama gdje ti je eventualno potrebna pomoć tog lika ili drugom liku može otežati drugu situaciju, toga više nema i priča je drugačija.

                    Slična stvar i sa Until Dawn.

                    P.S. sviđa mi se ovakav način otvaranja tema za offtopice. Ne znam kolko je realno očekivati to za sve, ali za općenite teme, kao i za likove je dosta fora.
                    Imamo dosta toga za reći o nekim stvarima koje se drugdje smatraju offtopic.

                    escoban Neki ljudi pisu da je plot armor kad Joel spasi Abby od horde ,da je plot armor kada Abby i ekipa pusti Tommya i Ellie da zive itd itd

                    To nije plot armor. Nesto da bi bilo plot armor mora biti u svrsi nastavka plota pod cjenu nelogicnosti, nerealnosti, a nerijetko i totalne gluposti. Imas primjer plot armora u mojem gore tekstu. Ovaj scenarij sto si ti naveo tj sto navodis da drugi tvrde da je plot armor se moze u realnosti dogodit, teze, ali moze.

                    wooddiebone Po logici koja se često koristi, Nathan Drakeov svaki skok bi bio plot armor jer normalna osoba, bez da ju ugrize radioaktivni pauk ili bez da se rodila na nekom drugom planetu pa kao dijete sletila na Zemlju ne može skočti na jednu pukotinu na zidu litice sedam metara udaljene i onda kad ista pukotina popusti, uhvatiti se PRSTIMA za komadić kamena koji viri pet metara niže.

                    Kriva ti je logika jer mozemo potpuno odvojiti gp dio od narativnog djela igre. Ne mozes se rasipati sa epitetima poput nevidjeno, najbolje, savrseno pisanje,a imati krucijalne probleme u istom. Tako to ne funkcionira.
                    Primjer kada trudnica ide na frontu je primjer nebuloznog pisanja iz razloga sto si htio pokazati kako je i trudna zena korisna, sposobna i samostalna, a zapravo si tim postupkom pokazao koliko je glupa i neodgovnorna osoba kao i njihov zapovjednik te druzina koja je uopce odlucila ju povesti sa sobom. Ne samo da vlada postapokalipticno stanje te da je svaka nova pridoslica bitan i kljucan dio opstanka vrste, a ti to dovodis u nepotrebnu opasnost i mogucnost gubitka dvije vazne osobe, u vidu djeteta (buduceg oca /majke membera drustva) nego i ljecnice toliko bitne u ovakvoj situaciji kada ih nema mnogo. Da ne govorim da ona fizicki ne moze biti u stanju kako treba ispuniti svoj zadatak pa je time i potencijlna opasnost za cjelu ekipu koja u ovakvim situacijama ovisi o tjelesnoj i mentalnoj spremi, nesto sto je jednoj trudnici po prirodi naruseno.
                    To je lose pisanje, nije brave nije maestralno. Dovoljno je da jedna trudna zena spasava zivote u HQ bolesnima i ranjenima, a nije na porodiljnom kao zene u nase doba vec je tamo i uvjek dostupna. To pokazuje koliko je ta zena brave i jaka, a ovo pokazuje budalizam sto je pisac odlucio napraviti. Druckam nije ultra los pisac kakvim ga neki zele pokazati, ali ni ultra dobar. Oscilira konstantno dolje gore tokom cjele igre, a ne pomaze ni sto je igra preduga pa se skupi takvih primjera ohoho.

                    wooddiebone I opet kažem da ne branim igru niti mislim da je savršena. Ono sa Tommyem i prživljavanjem metka u glavu je baš retardirano napravljeno.
                    Ok, jasno mi je da netko može preživjeti metak u glavu ako ga okrzne ili nešto, al zakaj ste onda napravili da izgleda ko da je dobio metak direktno u slijepoočnicu?

                    Igra ima mana i pogrešaka i naravno da ću rado o njima raspraviti, ali smo imali situaciju gdje se igru napada po lažnim i neosnovanim stvarnima i tvrdi da je užasna igra općenito i tu sam morao svoje vrijeme, umjesto na konkretne rasprave, trošiti na obuzdavanje lažljivaca.
                    Pitanje koje se provlačilo ovdje, kao i na večini interneta nije je li TLOU2 savršen ili dobra igra nego je li TLOU2 apsolutno smeće ili je savršen.

                    Znači ljudi koji su tvrdili da je igra najveće smeće ikad napravljeno su optuživali ljude da tvrde da je igra savršena i bez grešaka, dok su zapravo ti ljudi isključivo tvrdili da je igra jako jako dobra.

                    Općenito živimo u vremenu gdje sredine nema nego se ide iz krajnosti u krajnost, a mislim da to trebamo izbjegavati u svakom slučaju.

                    I onda na kraju napises ovako sta s cime se slazem u gotovo svaku rjec i dajem instant lajk. Nemoj vise onake izlete kao sinoc pisati kao boga te molim.

                      maverick To je lose pisanje, nije brave nije maestralno.

                      Načelno se skroz slažem sa ovim o Mel, ali meni je to samo primjer lošeg pisanja u inače stvarno maestralno odrađenoj priči.
                      Čitavi big picture meni osobno ovdje zasjenjuje takve nelogičnosti.

                      Zato kažem da igra nije savršena, ali možemo cijeniti ono što je napravljeno dobro, izuzetno ili maestralno, a opet prepoznati greške ili nelogičnosti.
                      To je ključ dobre kritike.

                        wooddiebone da prica moze biti dobra, ali scenarij i tok radnje te "neke sitnice" cesto puta znaju narusiti ukupan dojam. Kojima nakon sto je izgubio svoga wingmana poslje mgs3 je poceo sa teskim nebulozama, a mislim da bi i Druckmanu dobro dosao netko tko bi mu stiskao kocnicu kada je potrebno. Onaj primjer kada konj naleti na minu bih ja toliko drugacije izveo bez da moram u jednoj sceni imati 4 plot armora i bez da neki poput mene tokom te 10o-minutne animacije moraju non stop kolutati ocima i sto je najbolje za to ne moras biti svjetski pisac, vec se samo malo prizemljiti i ne praviti od lika u jednom trenu supermena, a drugom mimozu i ne moze nastaviti dalje jer se sada odjednom sjetila da je trudna i da trudnoca napusta. Pa jebemu ne vidim kako trazim previse. Inace sto se tice plota generalno i price koju pokusava igra reci nemam nesto previse protiv.

                        wooddiebone KOja je igra savršena ? Koji film je savrsen ? Nema toga , uporno govorim da se ovoj igri svaki detalj nabadda na nos kao neki veliki problem i to je sve nakupljenje svih sranja koji su se desavali oko igre. Leakovi, hate na ND zbog cruncha , hate na Niela zato sta ne mrzi pedere i zene , hate zato sta nema katolicke crkve u igri , hate zato sta je Abby nabildana, hate zato sta najdrazi lik iz prvog naslova umre u prvi 2h igre ( bez herojske smrti) itd. . Ja nemogu virovat da ljudi nemogu i nakon po godine realno stat na loptu i razmislit i proci taj ( tako los ) story i usporedit ga sa drugim igrama ,da jednostavno shvate da je u usporedbi nadprosjecan i vise .Eto nisam igra Ghost of Tsuhima ,a dajem ruku u vatru da story nije ni blizu dobro napisan kao TLOU2 . Ljudi nemire i neocjenivaju jednako realno igre ,sad ce izac Cyberpunk i vjv ce ga masu ljudi popljuvat jer igra nije perfektna kao sta su ocekivali