19marksman89 Svi se uzjebali oko cega ono? Nekih drvenih bugfest igri koje se vrte kao los mod kojeg naprave 2 covjeka
Nexus Marksman je u pravu. Osim DOOM-a sve igre su realno drvene, zbugirane i pomalo dosadnjikave.
Biti realan i govoriti ovakve stvari nemaju veze s vezom. Možemo se mi sprdati s Falloutom 76 i bugovima u Bethesdinim igrama, ali njihove igre i igre njihovih podružnica obilježile su generaciju nizom kvalitetnih, zabavnih i dugotrajnih igara.
Ako govorimo o Bethesda Softworksu, ljudi su majstori stvaranja živopisnih i detaljnih svijetova koji te uvuku u prvoj minuti igranja. Snježni Skyrim usred građanskog rata, post-apokaliptični neo-western koji je ostatke New Vegasa pretvorio u središte civilizacije, grijeha i kriminala. Uništeni Washington koji se bori protiv invazije krvoločnih Supermutanta. Sunčani Boston čiji stadion stoji u sredini kao destinacija svih okolnih puteva. Čak i Virginija Fallouta 76 koja ispod predivne prirode skriva fenomenalno osmišljen lore tajnih državnih eksperimenata. Igrače se baca u takav svijet i daje im se apsolutna sloboda da rade što žele.
Želiš postati najsnažniji mag na sjeveru Tamriela? Možeš.
Želiš postati jahač zmajeva? Možeš.
Želiš oživjeti red fanatičnih knjižničara koji su na rubu istrebljenja od strane republikanskih radikala? Možeš.
Želiš postati vukodlak u redu časnih i cijenjenih ratnika? Možeš.
Želiš vratiti (ne)slavu redu lopova? Možeš.
Želiš promijeniti tok povijesti time da si plaćeni ubojica sa zadatkom ubijanja cara? Možeš.
Želiš preveslati svaku grupu u pustinji da bi sam sebe proglasio vladarom? Možeš.
Može se za mnogo toga prigovoriti Bethesdinim igrama, ali dosadnjikave? To su samo onoliko koliko ste spremni iskoristiti svijet koji vam je ponuđen. Ako ne iskoristite potencijal svijeta, onda su igre koje vode po špranci više za vas, no to ih nikako ne čini dosadnjikavima.
No tu ne mogu stati jer ne govorimo samo o igrama koje je direktno Bethesda napravila. Što je s MachineGamesom koji je napravio fantastično oživljavanje posrnulog diva – Wolfenstein. Ili možda id Software koji je napravio dvije ponajbolje pucačine generacije? Što je pak s Arkaneom koji je level dizajn pomaknuo u jednom sasvim novom smjeru koji daje toliku slobodu u pristupu igrača da svaka kratka kampanja ima potencijal za više prelazaka? Ili s time da su napravili vrlo originalan steampunk svijet koji zrači atmosferom? Što je s nadolazećim Deathloopom? Što je s cijenjenim Tangom koji je plašio Evil Withinom?
Mislim dajte se malo spustite na zemlju. Pogotovo se kod Marksmana vidi da čovjek nije dvije minute proveo igrajući iti jednu Bethesdinu igru.
renda kupuju studie ne zbog kvalitetnih igara nego da zatvore pipu za sony
Sve što su pokazali pristupom novoj generaciji pokazuje suprotno. Nije ih toliko briga za Sony jer znaju da Sony ima snagu u ekskluzivama. Žele osigurati isplativost i dugotrajnost Game Passa koji ponudom sve više nalikuje na jedan Netflix. Microsoft je odlučio sav novac staviti na pretplatnički model, dio tržišta u kojem i dalje oni imaju najveći udio i to osiguravaju dodavanjem igara koje će sigurno moći biti u konzistentnoj ponudi servisa. Nisu ih kupili da ih zatvore, već da rade igre.