• Gaming Vijesti
  • Microsoft je kupio Bethesdu (TES, Fallout, Doom, Wolfenstein, Starfield…)

19marksman89 Svi se uzjebali oko cega ono? Nekih drvenih bugfest igri koje se vrte kao los mod kojeg naprave 2 covjeka

Nexus Marksman je u pravu. Osim DOOM-a sve igre su realno drvene, zbugirane i pomalo dosadnjikave.

Biti realan i govoriti ovakve stvari nemaju veze s vezom. Možemo se mi sprdati s Falloutom 76 i bugovima u Bethesdinim igrama, ali njihove igre i igre njihovih podružnica obilježile su generaciju nizom kvalitetnih, zabavnih i dugotrajnih igara.

Ako govorimo o Bethesda Softworksu, ljudi su majstori stvaranja živopisnih i detaljnih svijetova koji te uvuku u prvoj minuti igranja. Snježni Skyrim usred građanskog rata, post-apokaliptični neo-western koji je ostatke New Vegasa pretvorio u središte civilizacije, grijeha i kriminala. Uništeni Washington koji se bori protiv invazije krvoločnih Supermutanta. Sunčani Boston čiji stadion stoji u sredini kao destinacija svih okolnih puteva. Čak i Virginija Fallouta 76 koja ispod predivne prirode skriva fenomenalno osmišljen lore tajnih državnih eksperimenata. Igrače se baca u takav svijet i daje im se apsolutna sloboda da rade što žele.

Želiš postati najsnažniji mag na sjeveru Tamriela? Možeš.
Želiš postati jahač zmajeva? Možeš.
Želiš oživjeti red fanatičnih knjižničara koji su na rubu istrebljenja od strane republikanskih radikala? Možeš.
Želiš postati vukodlak u redu časnih i cijenjenih ratnika? Možeš.
Želiš vratiti (ne)slavu redu lopova? Možeš.
Želiš promijeniti tok povijesti time da si plaćeni ubojica sa zadatkom ubijanja cara? Možeš.
Želiš preveslati svaku grupu u pustinji da bi sam sebe proglasio vladarom? Možeš.

Može se za mnogo toga prigovoriti Bethesdinim igrama, ali dosadnjikave? To su samo onoliko koliko ste spremni iskoristiti svijet koji vam je ponuđen. Ako ne iskoristite potencijal svijeta, onda su igre koje vode po špranci više za vas, no to ih nikako ne čini dosadnjikavima.

No tu ne mogu stati jer ne govorimo samo o igrama koje je direktno Bethesda napravila. Što je s MachineGamesom koji je napravio fantastično oživljavanje posrnulog diva – Wolfenstein. Ili možda id Software koji je napravio dvije ponajbolje pucačine generacije? Što je pak s Arkaneom koji je level dizajn pomaknuo u jednom sasvim novom smjeru koji daje toliku slobodu u pristupu igrača da svaka kratka kampanja ima potencijal za više prelazaka? Ili s time da su napravili vrlo originalan steampunk svijet koji zrači atmosferom? Što je s nadolazećim Deathloopom? Što je s cijenjenim Tangom koji je plašio Evil Withinom?

Mislim dajte se malo spustite na zemlju. Pogotovo se kod Marksmana vidi da čovjek nije dvije minute proveo igrajući iti jednu Bethesdinu igru.

renda kupuju studie ne zbog kvalitetnih igara nego da zatvore pipu za sony

Sve što su pokazali pristupom novoj generaciji pokazuje suprotno. Nije ih toliko briga za Sony jer znaju da Sony ima snagu u ekskluzivama. Žele osigurati isplativost i dugotrajnost Game Passa koji ponudom sve više nalikuje na jedan Netflix. Microsoft je odlučio sav novac staviti na pretplatnički model, dio tržišta u kojem i dalje oni imaju najveći udio i to osiguravaju dodavanjem igara koje će sigurno moći biti u konzistentnoj ponudi servisa. Nisu ih kupili da ih zatvore, već da rade igre.

    Imam još jedno mišljenje koje je u manjini! 😃

    Ja se ne veselim budućnosti gdje gaming industrija postaje kao Netflix. Aka, Gamepass.
    A očito se ide prema tome.

    So, Will ‘Elder Scrolls’ And ‘Fallout’ Be Xbox Exclusive After The Microsoft Bethesda Purchase?

    Then there’s the fact that Microsoft is now the publisher of Bethesda games. What that means is that however many tens of millions of copies of Elder Scrolls 6 or Fallout 5 end up being sold on PlayStation 5, that’s money that’s going directly to Microsoft, and it would be a lot to leave on the table in the hopes of convincing people to buy an Xbox (or gaming PC/xCloud device) to play something not available on PlayStation. They probably would just…rather rake in the profits directly from PlayStation sales on those tens of millions of copies sold.

    There’s the overall philosophy of Microsoft too, where they have stated many, many times they are less focused on box sales this generation, and more about the “ecosystem” of gaming, which means Game Pass and xCloud, where Bethesda games would provide a huge benefit. And even though they do not publish a lot of their games on PlayStation, they are more publicly “anti-exclusive” than Sony, and this would be an opportunity to put their money where their mouth is by continuing to offer Bethesda titles to PlayStation.

    chono7 Hah...ok, tko uživa u Skyrimu, neka mu bude. Nije to "my cup of tea" jbg.

    Arkane Studios je pod Bethesdom kao i id Software. Tako da je svejedno.

    Uglavnom, DOOM mi je dobar, Wolf može proći, a Prey mi se onako sviđa.

    Pa nije M kupio Bethesdu zbog tebe i rende lol.

    Low-key kmečanje plavih bedževa, vrlo zanimljivo. Nikoga ne zanima što vi to ne namjeravate igrati, ovo je jedna od najvećih kupnji u povijeti.

      MS je potvrdio da će Deathloop i Ghostwire Tokyo doći na PS5 i da to neće prekršiti. Deathloop dolazi na kraju i na XSX/XSS. Čak će neke buduće igre doći na PS5, ali će to biti individualna odluka za svaku igru. Meni osobno Arkane od svih studija najdraži.

      @Fico pa iskreno ja Skyrim nisam igrao, zivio sam ga. Jedva sam cekao svaki slobodni trenutak na PCu da ga pokrenem, razmisljao sam o njemu, sanjao ga, divio se svakoj otkrivenoj lokaciji, radovao se kao malo dijete svakoj otlrivenoj grobnici, srce je lupalo snazno kada underpoweran uletim u sukob, a znam da svaki krivi korak znaci smrt, dok je quicksave par milisekundi ranije napravljen 😁
      Ma divota od igre koju sam obozavao i koja mi ostaje kao nesto najbolje sto sam iskusio u gamingu.

        Fico

        Pricam o njihovoj povijesti i kupnji kvalitetnih studia, s ni jednim jedinim se nisu proslavili, imas na netu clanak od jednog Bungie developera koji je ako se ne varam bil na poprilicno visokoj poziciji koji je rekel da je nocna mora raditi s njima i da su jedva cekali da se maknu od njih, imas vec spomenuti Rare, nekadasnji sinonim za genijalan studio, ima ih dosta, googlaj, mozda su se promjenili, Double Fine samo cekam da potone i da Schafer otvori novi studio, NT isto tako, nadam se da se varam, ali cisto sumnjam

          chono7 U Oblivion se nikako nisam mogao ufurati kao u Skyrim. Ne znam, Skyrim osim nevjerojatne atmosfere ima toliko dobar osjećaj istraživanja. Svaka lokacija ima neku jedinstvenu stvar koja ti zaokupi pažnju. Čak i sličnosti dungeona se zanemare kada znaš da te na kraju čeka neka interesantna borba i nagrada, bio to neki predmet ili nova riječ za Shout.

          Imam urezanu sliku u glavi konobe u Whiterunu gdje iznajmljena soba na katu ima mali balkon koji nadgleda vatru u sredini prostorije. Kraj tebe je sweetroll, a ispod se dimi, ljudi plešu, bard svira i pjeva, a za šankom se ispija medovina. U tome je Bethesda jedan od najboljih u industriji.

          Kaj je je, brutalna akvizicija Microsofta koja je sada značajno povećala vrijednost cijelog Xbox brenda.

          Automatski Xbox konzole izgledaju kudikamo privlačnije za kupovinu, da ne pričam o Game Passu.

          I ono najvažnije, Skyrim dobiva Game Pass edition. 😂

          Tzereen zasto mora biti nesto pojedinacno najbolje? Imam svoj ukus i dir i volim ovakve igre. Stalker je slican ako cemo usporedivati. Slow pacing i vrlo uvjerljiv svijet koji te uzme u potpunosti. Ako napisem nesto najbolje sto sam iskusio u gamingu to i mislim, skup igara koje su ostavile takav utisak na mene. Skyrim je medu njima

            Heat

            mislim da nije kmecanje nego je zalosno kupit takvog diva i ogranicit ga na jednu platformu(ajd dvije), to bi svaki gamer trebal osjecat neovisno o platformi na kojoj igra, a najglasniji su ovi koji nemaju PS

            Vrlo je lako otpisati Bethesdu sad kad svaka šuša zna raditi openworld igre.
            Di ste bili kad je Daggerfall imao mapu od 205,760 km2.

            Di ste bili kad je Morrowind bio igra kakvu nikad nitko nije napravio prije.
            Prava revolucija.

            Slažem se da od tada nisu baš dovoljno napravili da inoviraju, ali nema open-worlda bez njih.

            Svi vole srat po bugovima, a htjeli bi zadržat još uvijek neponovljenu podršku za modove koju ima Creation Engine.
            Zašto ne rade novi engine? Zato što ne moraju.
            Izdaju praktički open source igru i samo ju puste u divljinu.
            Moderi od njihovih igara rade čuda, a igračima je doći do toga nikad jednostavnije.

            Razmaženi ste malo.

            Ne da mi se sve čitat, ali zar netko stvarno tvrdi da je ova kupnja ništa posebno? 😃 Ovo je baš ogromno. S MS-om lovom mislim da će igre koje dolaze biti ogromne "AAAA" bombe. S manje bugova. 🙂

              chono7 pa ne mora nešto biti etiketirano kao najbolje. Ti si naveo da je najbolje pa sam se odma iznenadio jer sam kroz sve ove godine stekao dojam da ti je Stalker "the one".

              Koje su onda još osim Skyrima i Stalkera? Voliš sve na S? Senua ti je zato draga 😃

                Ali stvarno nema smisla umanjivati vrijednost jednog Skyrima. Igra je prije skoro 10 godina izašla i doslovno je protutnjala gaming scenom i srušila dotadašnje rekorde prodaje. Nećemo se lagati, u Bethesdinom portfelju je masa odličnih igara. I kao što je gore navedeno, za TES i Fallout definitivno nema nekog smisla da ti serijali odjednom postanu ekskluzivni za bilo što. Čak ni DLC-i , ako ne pričamo o vremenskoj ekskluzivnosti. Jednostavno nema računice ako se time dev zakida za dodatne milijune ili čak desetke milijuna prodanih kopija.

                  @weky
                  Sve ti priznam, ali ne poopaj mi na New Vegas da ja ne počnem po Fortniteu 😆