5 dana kasnije

Well. Napisat ću kratki osvrt na FC6. trenutno sam riješio 2 zone i ostala mi je još jedna. Kupio sam sve što se kupit moglo, nadorgradio sam sve što se nadogradit moglo, i razjebao sam sve baze što se do sad razvalit mogu.

Mislim da je Far Cry 6 korak unaprijed koliko je unazad. Nažalost nakon 40 i nešto sati igranja vide se rupe u srži. Napucavanje je zabavno. Realno ali s druge strane jako zna isfrustrirati. Igra nema talent treea, nema levelanja nema ničega iz klasičnog FC serijala. Igra ima opremu sa talentima. Imaš kacigu koja marka sve ako napraviš kill sa tech itemom (tipa sjekira), imaš rukavice sa kojima dobijaš više mesa kad ubiješ životinje i imaš hlače :-) koje same popravljaju vozila u kojima se nalazite.

i to počinje show. Ako si u tenku sa njima možeš komoto otići u početku igre i osvojit svaku bazu na mapi dok gledaš tv. nebito dal si otključao i unaprijedio oružja. Jednom kad sjedneš u tenk ti si bog i nitko ali NITKO ti više ne može ništa. S druge strane najjači RPG u igri treba jedno 4-5 projektila da razbije tenk. Užas.

Osim toga metak u glavu je headshot ako imaš armored piercing round. Nebitno ako imaš šljem ili kaj god. Headshot je headshot i to je to.
Postoji poseban backpack koji se zove SUPREMO. Jedan od tih komada opreme ima double jump. A jedan te moze ozivit i ima regen jedno 10etak sekundi. Tokom tih 10 sekundi mozes plesati pod kišom raketa i ostaješ živ.

imaš specijalne weapone koje kupuješ za osiromašeni uraniji. To su oni diskos lokos, zeusito i te pičkarije koje su pokazivali na showcaseu. Nadrkani self made wanna be fallout weaponi sa kul efektima ali zapravo samo je minigun dobar. Za sve ostalo koristiš sniper, launcher i assault rifle.

Zapravo mi se fakat više ne igra. Eto iskreno mogao bi isforsirati još par sati da završim priču ali dosadila mi je igra. Glavni negativac je zapravo samo bait u prvih X sati igre. Imaš par custcenea kad završiš arc od jedne od 3 zona. malo vidiš njegovog sina i to je to. Možda kasnije imaš više sa njime ali praktički nema puno Castilla.

Borbe pjetlova su super. Fora miniigra ali zapravo ne znam čemu služi osim za zaradu early game. Nisam vidio da ima nešto "više".

Postoji 6 objekta koje mozete izgradit. 2 u svakoj bazi (3 baze za 3 regije). Svaki ima 3 levela i treba materijala. Sve sam izgradio day 1 🙂
Eto. Baš debilno lagano. Ima tu i miniigra gdje šalješ svoje vojnike u specijalne misije i tamo kličkeš tekstualne odabire i onda dobijaš nagrade i tak.
Debilno tbh.
imam feeling da si fakat sporedni lik. U fc3 bio si psihopat, u fc4 bio si turista koji je pronašao slobodu u divljini, u FC 5 si rejnđer koji se bori i pokušava preživjeti kult sa nuklearkom. Onak Fakat si imao super top likove i super top negativce koji su te PRATILI OD POČETKA.

Ovdje si jebeni "revolucionar" a zapravo si svima potrčko i fakat se tako osjećaš. Čak u misiji imaš dio gdje nemaš marker i tražiš 25 minuta i onda ti kaze npc o shit zaboravil sam ti markati na mapi. Pa jebem ti sestru,

U glavnom igra je onak 80-85/100. I zapravo mogla je biti puno puno bolja. Eto. Jebiga.

    Znači prilikom igranja isključiti mozak i logiku.
    To kaj si napisao ni jedan review nije rekao i hvala ti. Za mene su to postale ključne stvari. Nije to dobro.

    Dakle najkompletniju priču ima i dalje Far Cry 2 iako je 6 sadržajno najbogatiji.

      pravednik uzmi u obzir da nisam dokrajčijo. Ali fakat mi ubilo volju.

      oh da. i amigosti su generalno jebeno useless.

      3 mjeseci kasnije

      Ekipa ima li itko za pomoć 10 minuta da uzmemo FND bazu u co-opu? Treba mi za trofej ali se već neuspješno sat vremena pokušavam spojiti sa bilo kim preko random matchmakinga. Užasno napravljen sistem.

        [deleted] ma kad sam krenuo i meni je igra previše ličila na peticu. Ali nekako su me lijep svijet, istraživanje i 60fps vukli na dalje. Story nije baš nešto, ali je gunplay vrh. Ubisoft bi komotno mogao napraviti dobar kompetitivni multiplayer first person shooter.

        [unknown] Ubisoft bi komotno mogao napraviti dobar kompetitivni multiplayer first person shooter.

        Jer nam treba još jedan battle royale isprdak uz tržište koje je preplavljeno istima.

          oxi joj, nemoj mi battle royale spominjati. Taj žanr mi je drag ko proljev na dan vjenčanja.

          Ne, nego neku multiplayer pucačinu poput starih cod-ova, 8vs8 na malim mapama.

            milicevic87 teško, mogu jedino battle royale jer to je popularni cash grab koji je u trendu pa ono.

            mjesec kasnije

            Ma samo skidaj, meni je recimo igra cisto solidna! Zabavna pucacina, kao i svaki drugi Far Cry.

            sve na ultra, bez AMD "DLSS-a"

            budem igrao kad odigram Dying Light 2, nemere ovo biti pre loše.

            19 dana kasnije

            Došao je fantastičan update!

            Kada otključlamo nadogradnju na određenu municiju za oružje NAPOKON možemo mjenjati vrstu metaka!!
            To je gamechanger; meni

            A tu je i Guerilla težina na kojoj sam počeo igrat i odlično je.


            Ammunition Swapping

            Players are now able to swap ammunition types for weapons via the weapon wheel (can be key bound on PC) without having to visit a workbench (you will need to have the ammunition type unlocked previously).

            Introducing Loadouts

            Players will have the ability to create and modify 4 loadouts. The loadouts include sets of weapons and gear that can now be easily swapped via the arsenal menu for adapting to any situation.

            Loadouts unlock after the Libertad Rises mission.

            Outpost resets

            Once players finish the Far Cry 6 main campaign, they will gain the ability to abandon previously secured FND Bases.

            Players can hover any completed FND Base and have an additional option available: Abandon FND Base.

            Abandoning the FND Base reverts it to Military control. The FND Base is then available for the player to tackle again.

            Abandoning the FND Base increases the level of enemies inside the FND Base to Player Level +4.

            After abandoning the FND Base, the rewards offered are increased, granting additional Moneda.

            New difficulty mode: Guerrilla Mode

            Overall combat difficulty is increased (including AI detection and reaction to the player).

            Ammo, gadget counts, and pickups have been reduced.

            Major UI/HUD elements are disabled when you start Guerrilla Mode, which will test your skill and cunning. (To ensure the games’ accessibility levels remains high, the options can be turned on again via the settings menu).

            Guerilla Mode requires a new game start, and you are not able to reduce the difficulty once you have started Guerilla Mode.