Nexus Neki su tvrdili da nove konzole ni neće imati Ray Tracing te da je to čista konzolaska fantazija 🤣

A sad se žale, a do prije samo godinu i pol dana Ray Tracing u igrama su bili samo neostvarivi mokri snovi. Došla je RTX koja je nedostupna vise manje svima, a sada su se pojavile konzole koje ce gurati taj tech.

Opet ne valja. Jebiga ekipa. Nije se taj rodio koji je sve zadovoljio.

Kakav jebeni elitizam. Uopće niste svjesni dokle smo dogurali. Niti malo.

Potpis na ovo. Stvarno nikad zadovoljni.

Haters gonna hate. Teško je priznati da su konzole sexy i super odnos cijene i snage, mora se gurati agenda kako je PC nadmoćan u svakom pogledu i na konzolama se igraju samo neuki. Svatko ima svoje veselje I guess.

Isto kao preseravanje u napadima na Box. Sve ovo i radimo zbog Sony fenbojcica ovdje, ali ocito nitko to ne shvaca 😊

izgleda bolje od CGI za proslu igru. vrhunski

Fenix Da. dosta ljudi sere po ratchetu a jedina igra koja je pokazala koliko je ssd od ps5 jeben.
Ne kuzim. treba 4k video da se vidi sve to. Ima previše toga na ekranu

Flipper ali ovo je samo trailer. Kažem za gameplay što je išao poslije

Nexus

Na koji način je RTX nedostupan svima?
Mid range gaming laptop danas ima RTX grafiku.

    Nedostupan je vlasnicima konzola, mozda je to vecina u njegovim ocima? Ca ja znam.
    RTX na PS5? Tesko u punoj mjeri. Ocekujem tragove raytracinga. Zapravo to nisam ni vidio u naznakama za PS5 ili Box

      A mislim, raytracing je tehnologija koja i u tragovima daje dosta dobre rezultate.

      Tu se ionako ne radi o realtime ray tracing renderu nego o ray traycing assisted renderu. Čak i na top of the line PC grafici.

      Znači ray tracing služi isključivo da da referencu engineu koji onda iz tih informacija aproksimira rezultat.
      Bar sam ja to tako shvatio iz Nevidijinih promo materijala, ako netko zna bolje, pozdravljam ispravak ili demantij.

      Po tome bi čak i slabija hardverska podrška mogla dati više nego dobre rezultate ako se engine razvije od početka sa ray tracingom na umu.

      chono7 biti ce neka vrsta implementacije RT i to pogotovo u first party naslovima, ali ces zato imati 30fps-a cap

      @wooddiebone kljucna rijec "Nvidia". Kako ce to rijesiti pojedini devovi ako se odluce na ovo sa AMD hardwareom? Pojma nemam. Niti kako ce to utjecati na performanse. Cinjenica je da AMD hardware jos nije prosao svoju inicijaciju u ovome, ono sto je 2000 serija odradila vec

        To nije na krajnjem korisnik da brine. Činjenica je da su obećali hardverski RT na jačim RDNA 2 karticama i konzolama. Na PC-u će to biti podržano već kroz DXR (DX 12 Ultimate). Kraj godine odnosno jesen će dati sve odgovore...ili barem dobar dio.

        wooddiebone Pa logično cijenom i performansama. Ili su cijene za RTX laptope s tragičnim performansama (za cijenu) ok?

        Nećemo se valjda praviti da su RTX kartice cijenom dostupne svima tj. u nekom razumnom rangeu?

        PS5 i XSX će biti prve prave mainstream platforme koje će cijenom biti više manje dostupne svima i koje će pružati ray tracing tehnologiju i koji će gurati taj tech i koji će devovi iskorištavati za benefit konzolaska, a ponajviše PC platforme.

        To je valjda očito. Podrška za Ray tracing u konzolama je OGROMNA stvar i već je vidimo u akciji.

        Gdje? Mene cisto zanima gdje si ti to vidio? Ratchet ne sigurno, tako da mozes seliti raspravu u hardveraj temu.

          chono7
          https://www.pushsquare.com/news/2020/06/ratchet_and_clank_ps5_surpasses_2016_movie_runs_in_native_4k_with_ray_tracing

          The most impressive thing is that the title’s running in full native 4K according to the website, with ray tracing enabled. The effect is present on Clank’s shiny metallic exterior, as well as on the ground. According to Digital Foundry

          Cijeli quote DF-a

          And yes, we also saw judicious use of real-time hardware-accelerated ray tracing - the kind of technological leap we could only envisage in the most optimistic scenarios possible when we first started to ponder next-gen console specs back in 2018. And yet there it is, in a game we expect to ship with the machine's launch, running at what the pixel counts suggest is indeed full native 4K (no mean feat when RT is involved). Developer Insomniac talked about ray tracing effect's on Clank's chrome-like finish but the game's lavish reflections work - particularly on the ground - may also lean into hardware RT.
          How can we tell? Screen-space reflections (SSR) are a hallmark of this particular console generation, and while they do look good, visual artefacts and discontinuities are easily noticeable. Partially obscured objects on-screen don't provide the visual data to deliver fully accurate reflections, while anything that isn't being rendered on-screen at all can't be reflected. Ratchet and Clank side-steps these issue and looks wonderful as a result. However, there do seem to be some limits to the reflection implementation: not everything gets reflected, suggesting that hardware RT may have its limits.

          https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-ps5-reveal-does-it-deliver-the-next-gen-dream

          https://www.google.com/amp/s/screenrant.com/spiderman-miles-morales-ps5-puddle-reflection-ray-tracing/amp/

          To sto ti ne vidiš ili ne želiš vidjeti ne znači apsolutno ništa.

          Kaj briješ ti da je RTX nedostupan opet.
          Pa svaki midrange gaming PC za 7-8 hiljki ima RTX 2060 ili čak 2060 Super unutra.

          To nije nedostižno. To je mid-range gaming.

          chono7
          Mislim da jednom kad engine zna kojom logikom da pristupi raytracing podatcima koje mu daje grafička, da je lako napravit AMD varijantu, odnosno samo prilagodit postojeću logiku.

          Unreal 5 demo izgleda nestvarno dobro na PS5, a RT na PS5 je fakat slab.
          Čisti dokaz kolko sirova snaga nije tolko bitna kolko je bitno što radiš sa onime što imaš.

            wooddiebone Grafička koja košta 3000+ kn nije mid range.
            Isto tako za nekakav RT i decent performanse trebaš s njom igrati u 1080p/1440p, a ovdje govorimo o 4K igrama.

            Realno neisplativa grafa s obzirom na to što dolazi.