Da ali nismo svi za dva kotača, ja praktički ne znam voziti i nestabilan sam. Ok ima trokolica ali nije ni to rješenje za sve vremenske uvjete.

A ovo je onako cherry-picking pljuvanje na temelju tipičnog brendiranja zeleno-lijevo opcija.

Ja se stvarno ne sjećam da je bicikliranje bilo komunicirano kao jedino i idealno prometno rješenje Zagreba. Jasno je da treba poboljšati javni prijevoz, investirati u prometnice, složiti ako je moguće jednog dana Metro, no to su velike kapitalne investicije isprepletene gomilom izazova u imovinsko-pravnim odnosima i traženju rješenja koje će odgovarati svima.

To traje, vrlo često mnogo duže od trajanja jednog mandata, s time da se godinama za vrijeme prijašnjih vlasti nije napravilo apsolutno ništa. Krećeš od onoga od čega možeš da barem nešto promijeniš pa onda polako uz kapitalna ulaganja srediti i javni prijevoz.

Ako si doma u Dugavama, a radiš u Sesvetama, nećeš ići biciklom na posao lol. No masa ljudi koji rade "fancy poslove" bližu mjesta prebivališta, će možda ostaviti auto doma i ići biciklom ako je infrastruktura ok. Svakako pomak od situacije gdje se svi voze autom od točke A do točke B.

Ne znam koliko milijardi eura bi koštao metro, ali sigurno puno previše da bi to sama RH realizirala, baš kao što ne bi ni Pelješki most bez pomoći EU. Makar teško da će to postići i pokrenuti gradska vlast pod vodstvom neMožemo. Mislim ono, i nacionalni stadion za Dinamo/repku je desetljećima stajao samo na nekom nacrtu i ideji (ako i to) te se to tek sad donekle pomaknulo s mjesta. Tramvajski prijevoz vam je solidan (barem meni kad dođem u ZG, van onih uobičajenih gužvi). Ja kad vidim te gužve i kolika je premija doći do parkinga odustanem od bilo kakve želje da u ZG dolazim autom. Valjda je nova podjela s parking zonama uvela malo reda u sve to.

Btw. po pitanju kapitalnih projekata i nama bi uskoro Kinezi trebali početi graditi državnu cestu, spojište na A3 ZG- Lipovac. To bi trebalo krenuti 2025. i čini se da će raditi ista ekipa kao Pelješki most. Kapitalna vrijednost je oko 160 milijuna eura, ali prema onom što se pisalo moglo bi i to biti odgođeno. Ako i bude, onda će to vjerojatno biti zbog proračunske rupe prouzročene dizanjem plaća i svega ostalog. Jbg, do tada se i dalje treba izvlačiti na Novu Gradišku na putu do ZG-a, koja je inače u SB županiji.

    Za ZG nema rješenja, uništen je neplanskom gradnjom. Planski je građen Novi Zagreb, sve ostalo je favela uključujući i novogradnje od devedesetih. Na prazne placeve ili staraćere išle su nove zgrade uz istu infrastrukturu, ceste, ambulante, škole i vrtiće…samo su ih prikrpavali. Nula planova samo kapital u privatne džepove pa se kasnije snalazite kako znate.

    Nema više Zagreba, i jedino rješenje da se od danas prestane naseljavati…ali doći će i to jer kvaliteta života je niža nego u ostavku HR. Samo kaj toga nisu ljudi još svjesni ili odbijaju priznati. Doslovno će mo pocrkati od frustracija.

    Zero Metro je neisplativ u današnje doba u već sagrađenom i starom gradu.
    Treba samo vidjeti kineski način visokih vlakova i pruga .
    To je rješenje koje je daleko lakše implementirati. Jebeš kopanje

      somethingwrong Cijeli grad bi trebalo prekopati, ali iz razloga jer je vodovod u kurcu i svako malo pucaju cijevi jer su iz doba Marije Terezije. No da, opcija npr. visećih jednokolosiječnih vlakova bi bila najpovoljnija opcija za 1/4 cijene metroa (kao u Wuhanu). Ali to je SF za nas.

        Zero meni je veći SF potkopati grad poput Zagreba koji ima staru infrastrukturu. Nije da se ne bi mogla uraditi takva vrsta željeznice, viseći monorail, ako bi bilo želje.
        U svakom slučaju bilo bi jednostavnije i jeftinije uraditi potporne platforme sa ulazom/izlazom putnika i povezati ih nego potkopati stari grad. Nije da se mora izmišljati topla voda, tehnologija već postoji i radi.

        To već imamo od Sesveta do Zaprešića, gradska brza željeznica koju treba hitno osloboditi prijelaznih cesta te stanice opskrbiti mjestima za parkiranje, i sve se riješilo…nikakav metro ili viseća željeznica.

          wooddiebone Ti stvarno jedeš neke droge prije nego dođeš tu pisat

          Koliko si se puta vozio na toj relaciji tim prigradskim vlakom?

          Kaj se droga tiče tebe su pojele odavno


          Giphy - ha GIF

          treba mu 40 minuta od zaprešića do sesveta uz sve stanice i pružne prijelaze, nema ništa brže od toga. Zaprešić- glavni kolodvor 20 min.

            Sterlok treba mu 40 minuta od zaprešića do sesveta uz sve stanice i pružne prijelaze, nema ništa brže od toga. Zaprešić- glavni kolodvor 20 min.

            Linija je odlična i često idem s njom na posao (vlakom do GK, pa Nextbike do Radnicke), ali dok se po cijeloj traci ne provuče dvopružno i pogotovo u produžetku prema Sesvetama ne digne sve iznad ceste, neće biti idealno. Tako da je često nepouzdana, ima kašnjenja ili vlak čak ne dođe, tako da potencijal nije ispunjen. Ali je dobar pokazatelj kako relativno jeftino poboljšati javni prijevoz. Samo što bi se za ovu liniju konkretno trebali izkoordinirat HDZ i Možemo, a to se NIKAD neće dogodit.

              To sam im rekao, ne treba nam metro i novi uhljebistan i koruptivna krađa i kredit na 100 godina te radovi od dvadeset godina…. imamo željeznicu koju treba usavršiti sa pristupnim parkirnim mjestima, podvožnjaci za sve cestovne prijelaze (dobar dio ih ima odavno) kao i dio iznad ceste, vlak treba imati vozni red svakih deset minuta i….istok-zapad je riješen.

              Željeznica je smeće oko Zagreba, kod Nove Gradiške niskopodni vlak vozi 160 km/h.

              Za 4 dana najbitniji izbori ikada u povjesti povijesti ikad ikad. Jeste spremni?

              Hoćemo li u srijedu ujutro imati smak svijeta koji najavljuju desničari ili smak svijeta koji najavljuju ljevičari?

              U svakom slučaju, ja ću pratit uz nekoliko ledenih Sommersbya i debelih topova i uživat u činjenici da nisam Amerikanac.

                wooddiebone ispravak netočnih navoda, Haićani jedu mezimce. Voodoo shit.

                Mexikanci dolasku drogu dok ti kose travu i trose kucanice.

                  wooddiebone uključujući Texas i većinu kutnih država. Stoga bijeli plavoki kauboj ne postoji vise. Sad je svaki hesus

                  Svi znate koliko ne volim Trumpa i zašto, ali mislim da su ovo prvi izbori dosad na kojima je druga strana više lagala i manipulirala. Pričam najviše kroz prizmu Reddita kroz koji sam pratio i prethodne dvoje izbore. Ok, Reddit je uvijek naginjao lijevo, ali ova razina propagande je daleko najveća dosad. Praktički svaki top post protiv Trumpa je izmišljotina debelo izvučena iz konteksta ili čak laž, a mreža je preplavljena

                  A potom i mediji. Jedini tračak kritike prema Kamali je bilo ono od CNN-a na Town Hallu kojeg su hostali. To sam gledao od početka do kraja i skoro pa sam pomislio da je skeč koliko je bila loša. Potom guglam političke komentatore, i ne vjerujem.. svi hvale, dižu ju u nebesa, prenose i naši mediji... Baš jezivo u kolikom kurcu je ta Amerika, naš tandem Jutarnji-HDZ je mala beba.

                  Ajde, cilj ne bira sredstva i sve to bilo mi je relativno ok do prekjučer. Dok Biden nije prozvao sve birače Trumpa smećem. Pola države koju predstavlja nazvao je smećem. I sad kreće radikalizacija. Baš ironično od strane koja se tako olako razbacuje optužbama za fašizam.

                  Tu mi se sve zgadilio. I vjerojatno će zbog potpuno promašene kampanje i još promašeniie kandidatkinje opet dovest Trumpa na vlast. Da sam amer gledao bi pobjeći što prije

                    Fenix ma ne vjerujem da Kamala ima realne šanse za dobiti izbore, u Americi ranija uloga predsjednika ima baš posebnu težinu + nisam baš siguran da će Amerikanci odabrati ženu za najmoćniju osobu u državi. Hillary je imala u predizbornim anketama i još bolju šansu pa je svejedno izgubila izbore. Mislim, nije da će se realno bilo što promijeniti u odnosu na sada pobijedi li jedna ili druga strana. Sve je to show za široke mase, a u pozadini je samo pitanje tko će od velikih kapitalista uložiti više novaca u nekog kandidata kako bi nakon izbora dobio što želi. Ekonomija pokreće njihov politički sustav, a tu se onda ne biraju sredstva u kontekstu medijske kampanje.