Tzv. Papovka samo kaj je ova nadograđena, pucali iz nje na streljani u srednjoj školi na predmetu ONO i DSZ 😃

Tko je bio dobar sa M48 dobio je nagradno jedno punjenje sa papovkom.

Mene obratio ovaj video, glasao bi za Trumpa…

wooddiebone misliš

jebo te asmongold kmee kmee odmah dobijem proljev kad ga vidim evo diže mi se kiselina kmee

18 dana kasnije

Trumpa podržavaju krupni kapitalisti…gamad koja plaća radnike minimalno i još traži društveni novac i političku zaštitu dok privatno žive kao feudalci u svojim dvorovima sa poslugom, slugama i robovima. Ljudi su im bitni samo kad trebaju dati svoj glas za novih četiri godine robovanja.

A izbor je to ili istočni blok koji je još gori. U biti nema izbora niti ga je ikada bilo niti će ga ikad biti.

wooddiebone

Jučer se vozio sa žicare do Draškovićeve 50 minuta. Jebeš mi sve ako mi jedno 15 puta nije palo na pamet kako bi se sada fino i dobro biciklom provozati. Gužva u ZG je općenito katastrofa a javni prijevozi su sve više i više nalik na one u Japanu gdje ih kao srdele guraju u vlakove.

Da ali nismo svi za dva kotača, ja praktički ne znam voziti i nestabilan sam. Ok ima trokolica ali nije ni to rješenje za sve vremenske uvjete.

A ovo je onako cherry-picking pljuvanje na temelju tipičnog brendiranja zeleno-lijevo opcija.

Ja se stvarno ne sjećam da je bicikliranje bilo komunicirano kao jedino i idealno prometno rješenje Zagreba. Jasno je da treba poboljšati javni prijevoz, investirati u prometnice, složiti ako je moguće jednog dana Metro, no to su velike kapitalne investicije isprepletene gomilom izazova u imovinsko-pravnim odnosima i traženju rješenja koje će odgovarati svima.

To traje, vrlo često mnogo duže od trajanja jednog mandata, s time da se godinama za vrijeme prijašnjih vlasti nije napravilo apsolutno ništa. Krećeš od onoga od čega možeš da barem nešto promijeniš pa onda polako uz kapitalna ulaganja srediti i javni prijevoz.

Ako si doma u Dugavama, a radiš u Sesvetama, nećeš ići biciklom na posao lol. No masa ljudi koji rade "fancy poslove" bližu mjesta prebivališta, će možda ostaviti auto doma i ići biciklom ako je infrastruktura ok. Svakako pomak od situacije gdje se svi voze autom od točke A do točke B.

Ne znam koliko milijardi eura bi koštao metro, ali sigurno puno previše da bi to sama RH realizirala, baš kao što ne bi ni Pelješki most bez pomoći EU. Makar teško da će to postići i pokrenuti gradska vlast pod vodstvom neMožemo. Mislim ono, i nacionalni stadion za Dinamo/repku je desetljećima stajao samo na nekom nacrtu i ideji (ako i to) te se to tek sad donekle pomaknulo s mjesta. Tramvajski prijevoz vam je solidan (barem meni kad dođem u ZG, van onih uobičajenih gužvi). Ja kad vidim te gužve i kolika je premija doći do parkinga odustanem od bilo kakve želje da u ZG dolazim autom. Valjda je nova podjela s parking zonama uvela malo reda u sve to.

Btw. po pitanju kapitalnih projekata i nama bi uskoro Kinezi trebali početi graditi državnu cestu, spojište na A3 ZG- Lipovac. To bi trebalo krenuti 2025. i čini se da će raditi ista ekipa kao Pelješki most. Kapitalna vrijednost je oko 160 milijuna eura, ali prema onom što se pisalo moglo bi i to biti odgođeno. Ako i bude, onda će to vjerojatno biti zbog proračunske rupe prouzročene dizanjem plaća i svega ostalog. Jbg, do tada se i dalje treba izvlačiti na Novu Gradišku na putu do ZG-a, koja je inače u SB županiji.

    Za ZG nema rješenja, uništen je neplanskom gradnjom. Planski je građen Novi Zagreb, sve ostalo je favela uključujući i novogradnje od devedesetih. Na prazne placeve ili staraćere išle su nove zgrade uz istu infrastrukturu, ceste, ambulante, škole i vrtiće…samo su ih prikrpavali. Nula planova samo kapital u privatne džepove pa se kasnije snalazite kako znate.

    Nema više Zagreba, i jedino rješenje da se od danas prestane naseljavati…ali doći će i to jer kvaliteta života je niža nego u ostavku HR. Samo kaj toga nisu ljudi još svjesni ili odbijaju priznati. Doslovno će mo pocrkati od frustracija.

    Zero Metro je neisplativ u današnje doba u već sagrađenom i starom gradu.
    Treba samo vidjeti kineski način visokih vlakova i pruga .
    To je rješenje koje je daleko lakše implementirati. Jebeš kopanje

      somethingwrong Cijeli grad bi trebalo prekopati, ali iz razloga jer je vodovod u kurcu i svako malo pucaju cijevi jer su iz doba Marije Terezije. No da, opcija npr. visećih jednokolosiječnih vlakova bi bila najpovoljnija opcija za 1/4 cijene metroa (kao u Wuhanu). Ali to je SF za nas.

        Zero meni je veći SF potkopati grad poput Zagreba koji ima staru infrastrukturu. Nije da se ne bi mogla uraditi takva vrsta željeznice, viseći monorail, ako bi bilo želje.
        U svakom slučaju bilo bi jednostavnije i jeftinije uraditi potporne platforme sa ulazom/izlazom putnika i povezati ih nego potkopati stari grad. Nije da se mora izmišljati topla voda, tehnologija već postoji i radi.

        To već imamo od Sesveta do Zaprešića, gradska brza željeznica koju treba hitno osloboditi prijelaznih cesta te stanice opskrbiti mjestima za parkiranje, i sve se riješilo…nikakav metro ili viseća željeznica.