The Legend of Heroes
f_i_c_o Možda najave Hajimari
Joj da najave Hajimari vrisnuo bih, baš onako, pravo muški.
Ipak, sumnjam da će se to dogoditi, Falcom inače tek nakon najmanje godinu dana pušta igre za lokalizaciju. Iako,
kraj je generacije pa se možda žele "riješiti" svih PS4 naslova obzirom da sljedeća Kiseki igra sigurno ide na PS5.
Kako god, HYPE!
Evo završio sam jučer prvi dio i jako sam zadovoljan. Rijetko koja igra posveti toliko vremena worldbuildingu i razvoju likova, razumijem zašto ju toliko ljudi preporučuje. Dvojka je već spremna, provjerio sam da mi radi i da mogu učitat file tako da danas vjerojatno već krećem dalje
Bome i ja danas nastavljam Cold Steel 3, taman sam chapter Finale i vrijeme je da završim to. Ne znam hoću odmah Nightmare run ili čekam 4. koja će uskoro jel?
Sviđa mi se kako su napravili uvod u SC, mislim na dio prije uvodne animacije.
Igra isto izgleda dosta ljepše i za sad nisam imao tehničkih problema, sve pokrenuto iz prve i čak su mi s-breakovi mapirani na drugi analog kako sam namjestio u jedinici a tamo nikad nije proradilo.
Jučer sam baš završio Cold Steel 3 i sad ću krenut Nightmare run, usput se prisjetit malo priče i bit spreman za 4.
Ne mogu se otet dojmu da mi je trica najlošija iz ovog serijala, barem što se tiče priče. Isto tako final boss i sve što je na kraju ovdje je totalno krlje s obzirom što je bilo u dvici. Borba je definitivno najbolja, ali fali mi poteza, stvarno fali tih Craftova i nije neki gušt njih par dobit kroz cijelu igru. Kompenziraju to s hrpom likova, no nije me se to dojmilo.
Grafika - likovi izgledaju bolje, ali okoliš je i dalje užas. Ne mogu se iskreno sjetit niti jedne lokacije iz igre, možda one šume jedino. Više pamtim TITS lokacije nego ijednu iz sva 3 Cold Steel nastavka. Ne znam zašto su zapeli u PS2/PS3 eri, inače me to ne smeta, ali toliko glupavo dizajniraju lokacije i bez trunke neke inspiracije. Mislim da im je ovo ujedno i najveći minus. Stvarno me ne smeta i da je 32 pixela na ekranu samo, ali daj brate napravi nešto fino i unikatno, a ne istu livadu i 2 brežuljka kroz svaki dungeon.
Sve u svemu, solidno, no nisam impresioniran kao što sam čitao od određenih ljudi po grupama gdje bivam. Zadnji boss je smijurija, a svaki do sad baš i nije bio, pogotovo Nightmare run.
- Uređivano
foggy Ne mogu se otet dojmu da mi je trica najlošija iz ovog serijala, barem što se tiče priče.
Meni je jedinica daleko najlošija po pitanju priče. Kad se sjetim onog "reseta" nakon svakog chaptera muka mi dođe.
Trojka je u mnogo toga slična jedinici, ali ipak (za mene, jel) nije toliko loša.
Odana Grandmasterici, želi završiti Phantasmal Blaze ali ipak ne na uštrb cijelog svijeta i sigurnosti carstva.
foggy ali toliko glupavo dizajniraju lokacije i bez trunke neke inspiracije
Crossbell!? Kak možeš otić u Crossbell i reći ovak nekaj!? Sram te bilo!

Eh da ga mogu (opet) odigrati po prvi put...
https://www.falcom.co.jp/falcom-music-archive
Nije konkretno vezano za igru al je cool af
- Uređivano
Izgleda da postoji i anime
Ovo se gleda tek nakon što završim sky trilogiju, izgleda da ima spoilera.
- Uređivano
@foggy, @f_i_c_o, @maverick
https://2021.falcom.co.jp/kuro/
Još nisu objavili za koje platforme izlazi, ali vjerujem da će osim za PS4/PS5 izaći i za NS i PC
- Uređivano
Kada sam prvi put vidio najavu odmah mi je prošla misao kako sve skupa izgleda nekako gritty, cijela ta noir atmosfera me odmah podsjetila na Zero no Kiseki. I onda pročitam ovo: https://www.gematsu.com/2020/12/the-legend-of-heroes-kuro-no-kiseki-protagonist-and-heroine-illustrations
"The illustrations were drawn by Katsumi Enami"
Enami je radio i na Crossbell duologiji
Uistinu se veselim, izgleda da Falcom sluša fanove pa ce ekipa biti manja, priča (moguće) mračnija (kad se samo sjetim Zero/Ao comboa) i da uistinu koračamo prema nekim drugačijim, mračnijim Trailsima.
Nadam se da će ovaj put protagonist biti barem malo ciničan ili sarkastičan, dosadno je (i jadno) bilo gledati kako svi motaju Reana oko malog prsta kroz četiri igre.
- Uređivano
kabegami
Ono šta je najbolje da ce igra koristiti novi engine
Please look forward to The Legend of Heroes: Kuro no Kiseki, the latest entry in the Trails series, depicted in rich expression by Falcom’s new original engine!
https://www.gematsu.com/2020/12/the-legend-of-heroes-kuro-no-kiseki-first-details-screenshots
Poserem se ja na njihov engine, kasne 3 generacije. Ne dira me previše grafika u tim igrama jer se ne igraju zato, ali ako već svi mogu, zašto konačno ne stignu i oni na neku zavidnu razinu. Bilo bi ugodnije za igrat i doživit što nam žele pružit.
Potpis na ovo, atmosfera u Crossbell duologiji je na je na jednoj sasvim drugoj razini u usporedbi s ostalim igrama iz tog serijala (nije da atmosfera u tim igrama ne valja, sasvim nasuprot rekoh bi da je debelo iznad prosjeka za jedan jrpg, ali Crossbell je jednostavno klasa za sebe) .
Krenuo sam igrat Cold Steel prije par dana. Nekakvi prvi dojmovi bi bili da se radnja odvija dosta sporije razvija u odnosu na TSOH i Crossbell, imam 35 sati u igri i tek sam na zavrsio chapter 3 i sad su se počeli javljat lagano zanimljivi zapleti, ali imam osječaj da će za ovu igru trebat utući 100+ sati da se završi.
Ono što me donekle smeta i to sam baš neki dan raspravljao s članom @herc je način kako su preradili quartz sistem. Znači 1 quartz == 1 ability, nema vise kombiniranja quartzova po onoj liniji, a to mi je bila jedna od boljih stvari u trails in the sky i crossbell epizodama, da imaš set arts-a ovisno o tome kako si posložiš quartzove.
Mada vidim da boje postoje tj. svaki lik ima svoj set linija pa možda još samo nisam došao do tog dijela da mi se otkljuća ta mogućnost, spoilere zaobilazim u sirokom krugu i maximalno gustam u igri. To je ovak trenutno jedina stvar koja me donekle smeta sve ostalo je vrh zasada.
f_i_c_o Ono što me donekle smeta i to sam baš neki dan raspravljao s članom @herc je način kako su preradili quartz sistem. Znači 1 quartz == 1 ability, nema vise kombiniranja quartzova po onoj liniji, a to mi je bila jedna od boljih stvari u trails in the sky i crossbell epizodama, da imaš set arts-a ovisno o tome kako si posložiš quartzove.
Ima i multi-skillova iz jednog quartza, ali generalno nemas liniju i efekt parenja. Although, imas Master Quartz koji dodatno daje magije i skillove, ali uz jedno 8 milijuna quartzova nece ti falit kombinacija. Pol ih nisam ni koristio. Slazem se da je bolje bilo u titsima.
- Uređivano
A znam da imaju oni "rare quartzovi koji daju po 2-3 skilla odjednom", ali nije to to . Po meni ono kako su napravili u zero i azure nisu trebali dirat a to je master quartrz + kombo po linijama == savršenstvo.
No ako sam mogao igrat Star Ocean 4 250+ sati onda me jedna ovakva sitnica sitnica sigurno neće odbit od igre.