escoban naravno rade to jer zele imat svog Witchera/skyrima
Ne, rade ga zato što su ljudi prigovarali kako je svaki nastavak isti. Unity su razapeli, a Syndicate ignorirali. Formula je previše puta korištena u premalo vremena i odlučili su otići u drugom smjeru. Taj smjer je RPG otvorenog svijeta koji daje slobodu igraču da igra kako želi, a pritom u svojoj radnji i likovima produbljuje lore Assassin's Creeda.
escoban uništavaju ga sa RPG elementima
Isti ti RPG elementi su bili prisutni i u Unityju, otključavali su različite mogućnosti, davali snažnije napade, davali više metaka i sl. Štoviše, RPG elementi u mitološkoj trilogiji Assassin's Creeda su puno dublji od onih iz Unityja i Syndicatea te zapravo utječu na stil igre.
escoban Fantasy elementima
U Unityju imaš mač koji puca munje, dok u Brotherhoodu hodaš Rimom ubijajući ljude zlatnom jabukom koja im prži mozak. U trojci pričaš s doslovnim bogovima. Assassin's Creed je oduvijek imao elemente fantazije.
escoban nemoze mi niko rec da ove zadnje 2 igre iti malo lice na one prve ACove!
Zašto bi i morali ličiti? Igre evoluiraju, ne možeš imati sto identičnih nastavaka. Odyssey se može računati kao spin-off koji je istraživao drugu stranu lorea Assassin's Creeda (ona o Isu), dok je Origins itekako Assassin's igra koja se bavi nastankom čitavog reda. Obje igre imaju vrlo dobar stealth koji se može koristiti u gotovo bilo kojem trenutku.
escoban ali zamene je Unity zadnji pravi AC
Ovo dosta često vidim i mislim da ljudi ne shvaćaju koliki je to zapravo krš od igre. Ne mislim ni s tehničke strane, već s one dizajnerske, konkretno govorim o dizajnu gameplaya. Umjesto da je igra teška, ona je umjetno teška time da su potezi usporeni zbog lošeg registriranja inputa igrača. Grad ima preko 300 kovčega kojima možeš kupovati opremu, no ona je zaključana iza odrađivanja misija ili pak sporednog sadržaja. Taj sadržaj može biti skupljanje istih kovčega ili rješavanje sporednih misija. Te su misije pak toliko jednodimenzionalne da su sramotne. Sve prate istu šprancu hodanja za likom kojeg se treba zaštiti od tri vala neprijatelja kako bi održao svoj inspirativan monolog i time bi Ubisoft rekao da je ugurao povijesne ličnosti u svoju igru. Radnja je naglo prekinuta i odnosila se puno više na odnos dva lika, nego na odnos između Assassina i Templara. Revolucije su se tek toliko dotakli u kooperativnim misijama koje je muka prelaziti samostalno. Igra je smještena u Pariz i jedini način da znaš da je riječ o revoluciji je kada eksplicitno kažu. Parkour izgleda najatraktivnije, no u izazovnijim situacijama otkriva sve svoje mane loše responzivnosti i nepreciznosti.
Unity nije loša igra, ali nije ni dobra igra. Kao Assassin's Creed nije iskoristio potencijal razdoblja i površinom je zagrebao po tematici kojom se bavi serijal. Shvaćam da je nekome to jako dobra igra ako su odigrali samo glavne misije i pospremili igru, no kada se krene istraživati Pariz se otkrije niz problema od kojih igra pati i to govorim kao netko tko je tu igru prešao od a do ž. Apsolutno svaki kovčeg, sve sporedne misije, čak sam i kooperativne misije riješio sam zbog manjka igrača. Unity je igra koja je dobila tretman kakav je zaslužila. Mogla je biti točka na i serijalu, no svakako je njegovo dno.
escoban Vallhala mi se vise igra radi filinga Vikingsa i kad budem igra bit ce mi ko da igram neku trecu igru
Po čemu znaš kakav će ti već biti osjećaj dok igraš? Jesi pogledao gore povezani video? U njemu stoji da u svom naselju imaš hub upravo za Assassin zadatke. Dodan je natrag social stealth koji će omogućiti da se šulja kroz neprijateljske gradove. Sloboda pristupa je i dalje tu, no borba je izazovnija dodavanjem stamine. Da ne govorim da je tematski odmah od početka povezana direktno s Assassinima.