StarFox_N

To sam i ja govorio, krenuo igrati zbog samog značaja igre i onoga kaj predstavlja za današnju industriju.

Combat je skroz fora. Ne znam jel mi se čini, ali puno je bolji od Early Accessa, jel to do rebalansa kak je Fico govorio ili nečeg drugog, ne znam, ali nemam uopće više zadršku zbog toga.
U EA sam imao dojam kao da je borba kompletan randomness u kojem pokušavaš ne umrijet, ali u final releaseu se zapravo osjećaš pod kontrolom ako razmišljaš o dostupnim ti opcijama pošto postoji masu stvari kak da pobjediš bez da je borba prsa o prsa cijelo vrijeme. Postoje načini kak da vrlo brzo rješiš vrlo zajebanu skupinu neprijatelja. Npr. undeadovi u Dank Cryptu; Shadowheart taj encounter može završit za nekoliko sekundi ako iskoristiš njen spell, a ako ne, onda ti puknu silence i imaš 10 minuta zajebancije sa njima.

Krenuo sam na Explorer težini da se naviknem i već razmišljam da bi mogao na teže, ali ostavit ću to za drugi prelazak da sve legne kak treba.
Ima i na Explorer teških borbi za nekog neiskusnog u TB combatu.

Turn based borbu sam do sad, valjda zbog tisuća kloniranih JRPGova uvijek doživljavao kao kompromis i šablonski combat koji devovi koriste reda radi ili zato jer se to od njih očekuje u žanru.
U Baldur's Gateu 3 je turn based combat tu isključivo da ti otvori mogućnosti i dopusti ti da igraš na svoj način.

Čitava igra i njen combat konzistentno funkcioniraju po istom setu pravila unutar kojih se možeš igrat i zabavljat i svaki put te iznenadi kad neka divlja ideja koje si se sjetio i odlučio napravit, rezultira zapravo snimljenim dijalozima, novim eventima i igrinim agnoleđmentom tvojeg igranja.

A nisam ni zagrebao površinu.

    Ja sam si ovo ostavio za nekakav idući godišnji jer taman dok se uživim u igru, mali hoće jesti / spavati / budi se / mijenjaj pelenu / skočit ću kroz prozor, treba otići negdje nešto riješiti, dođu nam starci nenajavljeno jedni / drugi, riješi neki zaostatak s posla, insert anything here. Želim još barem u Diablu kampanju odigrati i mislim da će se vratiti prelasku random indie igara na Game Passu koje uzmu par sati jer je ovo grehota igrati po pola sata dnevno.

      Deadwalker nece se nikad vratiti stari dani kada si mogao igrati, bit ce sve gore, morat ces polako "ubiti" taj hobi, odigrati nesto navecer i zaobilaziti ovakve naslove u sirokom luku.

        wooddiebone Turn based borbu sam do sad, valjda zbog tisuća kloniranih JRPGova uvijek doživljavao kao kompromis i šablonski combat koji devovi koriste reda radi ili zato jer se to od njih očekuje u žanru.

        Vidi se da nemas pojma sta govoris, jer meni se Original Sin svidio upravo zbog velike slicnosti tog sta sam u JRPgima volio kod turn-baseda i u Larianovim igrama. Turn based nema nikakve veze sa sablonama i ocekivanjima, bas trula izjava, ali i ocekivana jer vjv niti jedan JRPg nisi zavrsio.

        Larian je sve najbolje prakse sklopio u svoje igre i apsolutni je grijeh ne uzivati u njima.

        chono tehnički je već tako - ili navečer ili eventualno kroz vikend ako se poklopi 5 stvari (što bude dosta rijetko zapravo). Ima to i dobrih strana - dajem sve više prostora manjim igrama i multiplayer naslovima koje prije nisam previše igrao pa je to de facto cijeli jedan neistražen segment gaming tržišta. I Diablo zapravo nije problem ugurati u takav time-frame, stigne se riješiti jedan dungeon i skupi se još nešto loota.

        Da se razumijemo, najrađe bi se zatvorio u stan na 10 dana i zalijepio se za monitor uz takvu igru, no baš mi je teško ovome posvetiti samo pola sata do 1h dnevno jer ne stigneš odigrati jedan quest do kraja. Dok vidim na Steamu da su neki na friend listi već ulupali preko 100 sati… ah, glory days. 😃

          Deadwalker da, diablo savrseno odgovara u ovaj stil igranja. Ja isto sve vise skicam na indie sekciju i neistrazene dragulje na Steamu. Ionako vidim, izuzev ovakvih igara poput BD3, da je trziste postalo zasiceno, prepuno remakeova o money grabova.

          Vremena nigdje.

          Od izlaska do kraja godišnjeg sam bio na moru tak da nisam igrao ni blizu kolko sam htio, al utuči ću danas par sati.

          Sreo Jaheiru iz jedinice.

          Sada se radnja komplicira; neznam dali ostati koliko toliko "good guy" ili krenuti u totalnog negatvica…

          Svašta nešto se događa i početak drugog akta je vrhunski!
          Ketheric Thorm djeluje odličan lik, (J.K. Smmons)


          Top kako su ovi počeli plesat oko mene nakon questa 😁

          Deadwalker Neka je Microsoft popustio. Sami sebe su sjebali s tim parityjem. Razumijem ideju, cak i postujem, ali jednostavno koci razvoj.

            Fico meni je skroz ok ideja Series S konzole, nemaju svi para za super hardware. Naravno, nema onda smisla forsirati neke featurse ako konzola jednostavno to ne može prožvakati.

            S druge strane, treba biti i sposan developer te manje kukati. Doom Eternal na Series S radi na 120 fps-a.

              Deadwalker Ah, donekle se slazem, no usporedivati BG3 i Doom Eternal je usporedba kruski i jabuka. Dio u samom Baldur's Gateu je najproblematicniji jer nema nikakvog ucitavanja, moze se posve nezavisno raditi razlicite questove koji se medusobno ispreplicu, moze se igrati s takoreci bilo kojim predmetom manjim od zida. Kad sve to ukombiniras dobijes jaaako CPU zahtjevnu igru.

              Na kraju krajeva, izbacili su igru vec na PC i Steam Deck (ova verzija isto nema split screen), PS5 verzija je tjedan dana udaljena, a ocito ni Series X nije problem, stoga mora da je Series S jednostavno hardverom previse ogranicavajuc da ima sve funkcionalnosti kao i Series X.

              Možda najbolji kanal kojeg sam našao gdje se objašnjavaju mehanike igre za one koji nisu upoznati poput mene u DND spiku.

              Inače taman došao u underdark dio gdje je forge i pobjedili boss-a u 2 udarca Ha-Ha-Ha Ima masu modlova u tom dijelu pa ih skupite i kasnije kad se boss pobjedi se forge može koristiti da se moldovi mogu iskoristit. Skoro 35h i još se uvijek zajebavamo. Baš neopisivo dobra igra, zapravo dobra usporedba je što je BOTW napravio sam open worldom to je BG3 napravio sa ovakvim stilom igre. GOTY bez ikakve konkurencije.

                Dosta ih se prozivalo oko previewova BG3 jer su krive informacije davali o klasama, spellovima, skillovima itd.