StarFox_N
To sam i ja govorio, krenuo igrati zbog samog značaja igre i onoga kaj predstavlja za današnju industriju.
Combat je skroz fora. Ne znam jel mi se čini, ali puno je bolji od Early Accessa, jel to do rebalansa kak je Fico govorio ili nečeg drugog, ne znam, ali nemam uopće više zadršku zbog toga.
U EA sam imao dojam kao da je borba kompletan randomness u kojem pokušavaš ne umrijet, ali u final releaseu se zapravo osjećaš pod kontrolom ako razmišljaš o dostupnim ti opcijama pošto postoji masu stvari kak da pobjediš bez da je borba prsa o prsa cijelo vrijeme. Postoje načini kak da vrlo brzo rješiš vrlo zajebanu skupinu neprijatelja. Npr. undeadovi u Dank Cryptu; Shadowheart taj encounter može završit za nekoliko sekundi ako iskoristiš njen spell, a ako ne, onda ti puknu silence i imaš 10 minuta zajebancije sa njima.
Krenuo sam na Explorer težini da se naviknem i već razmišljam da bi mogao na teže, ali ostavit ću to za drugi prelazak da sve legne kak treba.
Ima i na Explorer teških borbi za nekog neiskusnog u TB combatu.
Turn based borbu sam do sad, valjda zbog tisuća kloniranih JRPGova uvijek doživljavao kao kompromis i šablonski combat koji devovi koriste reda radi ili zato jer se to od njih očekuje u žanru.
U Baldur's Gateu 3 je turn based combat tu isključivo da ti otvori mogućnosti i dopusti ti da igraš na svoj način.
Čitava igra i njen combat konzistentno funkcioniraju po istom setu pravila unutar kojih se možeš igrat i zabavljat i svaki put te iznenadi kad neka divlja ideja koje si se sjetio i odlučio napravit, rezultira zapravo snimljenim dijalozima, novim eventima i igrinim agnoleđmentom tvojeg igranja.
A nisam ni zagrebao površinu.