Uz nagovor i bacanje kocke mi je dala i svoju kosu za +1 ability i predala mi Mayrinu te sam ju pustio.

Inače nisam imao problema sa njenom borbom, jednostavno sam je riješio.

Oh, mod za smanjiti minimapu! Top! Jer bila je ogromna!!

Iznenadujuce se malo ovdje pise za potencijalni goty ove godine, di su svi ovi pc gameri? 🫣

Ja cekam ps5 release.

    [deleted]

    Ovo nije potencijalni nego sigurni GOTY godine, količina detalja koja je ulivena u ovu igri čini RDR2 kao da je indie. RDR2 je super igra da se razumijemo ali ovo je po sadržaju i svemu ostalome nešto najbolje sto sam ikad igrao. Ovo je igra generacije i ništa do sada nije došlo blizu njoj. Zbilja 10/10

    P.S. Shadowheart je moja cura, dao bih joj sve što imam da imam nešto

    chono

    Plus, optimizacija u gradu je katastrofa, barem za nekakav low-midrange procesor.

      Heat danas je mid range cpu bagatela, a i high end mozes povoljno ubosti ako kupujes pametno.

        chono Ma znam da je. Poanta videa je da prođeš dobar dio igre na hardveru koji imaš i odjednom od 60fps+, postane neigriva.

        StarFox_N Ako ces se ikada barem malo neckati, uskoci. Ima i borba na poteze svoje cari, a pogotovo u Larianovim igrama. To nije klasicni X-Com, vec je okolina najvazniji igrac u citavoj borbi. Mozes strijelom razbiti bacvu vode koja se razlije protivnicima pod nogama i nakon toga baciti spell koji baca napad strujom na jednog igraca. Medutim, zato sto bacis na igraca koji je u vodi, citavu vodu elektriziras u sve u njoj ozlijedis. Larian je stvarno majstor mijesanja sposobnosti i okoline. Mozda bi bila steta propustiti ili barem ne dati sansu igri koja je hvaljena po svim segmentima, a ne samo borbi, pogotovo jer je prica toliko bogata.

        Kada sam igrao Divinity: Original Sin 2 u co-opu s ekipom, jednog od posljednjih i najtezih bosseva smo pobijedili tako da smo mu maknuli carobni oklop, sto ga je ucinilo ranjivim na carolije, nakon cega smo bacili caroliju koja ga pretvori u kokoš. Stvarno je raznovrsno.

          StarFox_N ali… nikad ne reci nikad. Prozvakao sam i Pillarse, a i nisam fan Zeldinog grafickog izrizaca, pa sam je prosao u jednom dahu.

          StarFox_N

          To sam i ja govorio, krenuo igrati zbog samog značaja igre i onoga kaj predstavlja za današnju industriju.

          Combat je skroz fora. Ne znam jel mi se čini, ali puno je bolji od Early Accessa, jel to do rebalansa kak je Fico govorio ili nečeg drugog, ne znam, ali nemam uopće više zadršku zbog toga.
          U EA sam imao dojam kao da je borba kompletan randomness u kojem pokušavaš ne umrijet, ali u final releaseu se zapravo osjećaš pod kontrolom ako razmišljaš o dostupnim ti opcijama pošto postoji masu stvari kak da pobjediš bez da je borba prsa o prsa cijelo vrijeme. Postoje načini kak da vrlo brzo rješiš vrlo zajebanu skupinu neprijatelja. Npr. undeadovi u Dank Cryptu; Shadowheart taj encounter može završit za nekoliko sekundi ako iskoristiš njen spell, a ako ne, onda ti puknu silence i imaš 10 minuta zajebancije sa njima.

          Krenuo sam na Explorer težini da se naviknem i već razmišljam da bi mogao na teže, ali ostavit ću to za drugi prelazak da sve legne kak treba.
          Ima i na Explorer teških borbi za nekog neiskusnog u TB combatu.

          Turn based borbu sam do sad, valjda zbog tisuća kloniranih JRPGova uvijek doživljavao kao kompromis i šablonski combat koji devovi koriste reda radi ili zato jer se to od njih očekuje u žanru.
          U Baldur's Gateu 3 je turn based combat tu isključivo da ti otvori mogućnosti i dopusti ti da igraš na svoj način.

          Čitava igra i njen combat konzistentno funkcioniraju po istom setu pravila unutar kojih se možeš igrat i zabavljat i svaki put te iznenadi kad neka divlja ideja koje si se sjetio i odlučio napravit, rezultira zapravo snimljenim dijalozima, novim eventima i igrinim agnoleđmentom tvojeg igranja.

          A nisam ni zagrebao površinu.

            Ja sam si ovo ostavio za nekakav idući godišnji jer taman dok se uživim u igru, mali hoće jesti / spavati / budi se / mijenjaj pelenu / skočit ću kroz prozor, treba otići negdje nešto riješiti, dođu nam starci nenajavljeno jedni / drugi, riješi neki zaostatak s posla, insert anything here. Želim još barem u Diablu kampanju odigrati i mislim da će se vratiti prelasku random indie igara na Game Passu koje uzmu par sati jer je ovo grehota igrati po pola sata dnevno.

              Deadwalker nece se nikad vratiti stari dani kada si mogao igrati, bit ce sve gore, morat ces polako "ubiti" taj hobi, odigrati nesto navecer i zaobilaziti ovakve naslove u sirokom luku.

                wooddiebone Turn based borbu sam do sad, valjda zbog tisuća kloniranih JRPGova uvijek doživljavao kao kompromis i šablonski combat koji devovi koriste reda radi ili zato jer se to od njih očekuje u žanru.

                Vidi se da nemas pojma sta govoris, jer meni se Original Sin svidio upravo zbog velike slicnosti tog sta sam u JRPgima volio kod turn-baseda i u Larianovim igrama. Turn based nema nikakve veze sa sablonama i ocekivanjima, bas trula izjava, ali i ocekivana jer vjv niti jedan JRPg nisi zavrsio.

                Larian je sve najbolje prakse sklopio u svoje igre i apsolutni je grijeh ne uzivati u njima.

                chono tehnički je već tako - ili navečer ili eventualno kroz vikend ako se poklopi 5 stvari (što bude dosta rijetko zapravo). Ima to i dobrih strana - dajem sve više prostora manjim igrama i multiplayer naslovima koje prije nisam previše igrao pa je to de facto cijeli jedan neistražen segment gaming tržišta. I Diablo zapravo nije problem ugurati u takav time-frame, stigne se riješiti jedan dungeon i skupi se još nešto loota.

                Da se razumijemo, najrađe bi se zatvorio u stan na 10 dana i zalijepio se za monitor uz takvu igru, no baš mi je teško ovome posvetiti samo pola sata do 1h dnevno jer ne stigneš odigrati jedan quest do kraja. Dok vidim na Steamu da su neki na friend listi već ulupali preko 100 sati… ah, glory days. 😃