Znači strašno koliko slojeva igra ima i koliko mogućnosti postoje. Završio u nekom Goblin kampu, ušao u bunar i ubio nekog ogromnog pauka bossa na baš jedinstveni način. Čuješ povjetarac negdje u blizini kad ono još jedna nova mapa. Znači mapa u mapi u mapi. Ali dobro tu su ipak malo jači momci bili pa sam loadao sejv. Idem dalje i vidim tri trolla koja jedu thieflinga i svađaju se po čemu ima okus, uspijem se nekako iskoprcati i bacim rollove za eurojackpot i sad su pod mojom komandom. Znači bolesno!

Riješio Auntie Ethel; na jedan od mogućih načina…

Ono otkrivanje močvare, pa pozadina Ethelove priče itd, je fantastično. Kao i sama lokacija


Sada se krećem po Mountain Passu pa ćemo vidjet dalje…

Koliko tih opcija, raznih mogućnosti riješavanja dilema i situacija… 11/10
15 sati u igri….

    Uz nagovor i bacanje kocke mi je dala i svoju kosu za +1 ability i predala mi Mayrinu te sam ju pustio.

    Inače nisam imao problema sa njenom borbom, jednostavno sam je riješio.

    Oh, mod za smanjiti minimapu! Top! Jer bila je ogromna!!

    Iznenadujuce se malo ovdje pise za potencijalni goty ove godine, di su svi ovi pc gameri? 🫣

    Ja cekam ps5 release.

      [deleted]

      Ovo nije potencijalni nego sigurni GOTY godine, količina detalja koja je ulivena u ovu igri čini RDR2 kao da je indie. RDR2 je super igra da se razumijemo ali ovo je po sadržaju i svemu ostalome nešto najbolje sto sam ikad igrao. Ovo je igra generacije i ništa do sada nije došlo blizu njoj. Zbilja 10/10

      P.S. Shadowheart je moja cura, dao bih joj sve što imam da imam nešto

      chono

      Plus, optimizacija u gradu je katastrofa, barem za nekakav low-midrange procesor.

        Heat danas je mid range cpu bagatela, a i high end mozes povoljno ubosti ako kupujes pametno.

          chono Ma znam da je. Poanta videa je da prođeš dobar dio igre na hardveru koji imaš i odjednom od 60fps+, postane neigriva.

          StarFox_N Ako ces se ikada barem malo neckati, uskoci. Ima i borba na poteze svoje cari, a pogotovo u Larianovim igrama. To nije klasicni X-Com, vec je okolina najvazniji igrac u citavoj borbi. Mozes strijelom razbiti bacvu vode koja se razlije protivnicima pod nogama i nakon toga baciti spell koji baca napad strujom na jednog igraca. Medutim, zato sto bacis na igraca koji je u vodi, citavu vodu elektriziras u sve u njoj ozlijedis. Larian je stvarno majstor mijesanja sposobnosti i okoline. Mozda bi bila steta propustiti ili barem ne dati sansu igri koja je hvaljena po svim segmentima, a ne samo borbi, pogotovo jer je prica toliko bogata.

          Kada sam igrao Divinity: Original Sin 2 u co-opu s ekipom, jednog od posljednjih i najtezih bosseva smo pobijedili tako da smo mu maknuli carobni oklop, sto ga je ucinilo ranjivim na carolije, nakon cega smo bacili caroliju koja ga pretvori u kokoš. Stvarno je raznovrsno.

            StarFox_N ali… nikad ne reci nikad. Prozvakao sam i Pillarse, a i nisam fan Zeldinog grafickog izrizaca, pa sam je prosao u jednom dahu.

            StarFox_N

            To sam i ja govorio, krenuo igrati zbog samog značaja igre i onoga kaj predstavlja za današnju industriju.

            Combat je skroz fora. Ne znam jel mi se čini, ali puno je bolji od Early Accessa, jel to do rebalansa kak je Fico govorio ili nečeg drugog, ne znam, ali nemam uopće više zadršku zbog toga.
            U EA sam imao dojam kao da je borba kompletan randomness u kojem pokušavaš ne umrijet, ali u final releaseu se zapravo osjećaš pod kontrolom ako razmišljaš o dostupnim ti opcijama pošto postoji masu stvari kak da pobjediš bez da je borba prsa o prsa cijelo vrijeme. Postoje načini kak da vrlo brzo rješiš vrlo zajebanu skupinu neprijatelja. Npr. undeadovi u Dank Cryptu; Shadowheart taj encounter može završit za nekoliko sekundi ako iskoristiš njen spell, a ako ne, onda ti puknu silence i imaš 10 minuta zajebancije sa njima.

            Krenuo sam na Explorer težini da se naviknem i već razmišljam da bi mogao na teže, ali ostavit ću to za drugi prelazak da sve legne kak treba.
            Ima i na Explorer teških borbi za nekog neiskusnog u TB combatu.

            Turn based borbu sam do sad, valjda zbog tisuća kloniranih JRPGova uvijek doživljavao kao kompromis i šablonski combat koji devovi koriste reda radi ili zato jer se to od njih očekuje u žanru.
            U Baldur's Gateu 3 je turn based combat tu isključivo da ti otvori mogućnosti i dopusti ti da igraš na svoj način.

            Čitava igra i njen combat konzistentno funkcioniraju po istom setu pravila unutar kojih se možeš igrat i zabavljat i svaki put te iznenadi kad neka divlja ideja koje si se sjetio i odlučio napravit, rezultira zapravo snimljenim dijalozima, novim eventima i igrinim agnoleđmentom tvojeg igranja.

            A nisam ni zagrebao površinu.