Fico Osjećam se pomalo glupo što moram jednostavnu ideju još jednostavnije objasniti, no ideja je da se prikupljanjem podataka korisnike jasno dijeli u grupe i nad njima vrši analiza. Spadat ćeš u određenu grupu i neka ta grupa bude ona koja nije potrošila ni lipe. Analizirat će zbog čega ne trošiš i na temelju te analize će pronaći način kako potaknuti da ima ostaviš nešto novca. Možda ti nećeš, ali možda je netko u tvojoj grupi bliži tome da plati neki sadržaj. Informacije koje skupe iz navika korisnika tvoje grupe (među koje ti spadaš), iskoristit će se kako bi se prilagodile mehanike igre. Primjerice, stavit će ti mrvicu bolje dropove, ali će zato plaćanjem ponuditi nešto što je super giga kul i želiš imati.
I opet, možda tebe neće zahvatiti, ali ti si im izvor informacija i koristan si im da znaju kod kojih stvari trebaju raditi promjene da nađu optimalnu formulu za zaradu.
Razumjem o čemu pričaš, ali realnost je da se to radi u svakom aspektu života danas. Svi prikupljaju podatke o tebi kad god pokreneš bilo koju aplikaciju i pokušavaju to iskoristit da potaknu da više trošiš. Nije to ograničeno na igre ili specifično mobilne igre. Ako ne pokrenem diablo, pokrenut ću nešto drugo. Ne mogu se ni sjetit zadnje igre koja nije imala nešto dodatno za kupit bez obzira da li je F2P ili 70$ AAA . Ne vidim kako to mogu izbjeć osim da razmislim prije svake kupnje umjesto da impulzivno trošim, a to već i sad radim. Ništa im ne pomažu svi podaci koje skupe, ako ne dopustiš da ti promjene potrošačke navike bez obzira na koji način pokušali manipulirat s tobom.
Što se tiče igra sa pretplatom konkretno se ne slažem s ovim dijelom:
Fico Jer se isto koristilo za kontinuirani razvoj i održavanje igre bez da je utjecalo na gameplay mehanike.
Mogu uzet wow za primjer jer sam ga najviše igrao, ali od kraja Burning Crusadea pa na dalje se je sve više i više guralo daily questova i raznih grindova, daily bonusa, login bonusa i raznih drugih sitnih bonusa ako se logiraš redovito svaki dan. Došlo je do te razine da je u prošloj ekspanziji igra imala popis stvari koje bi trebao obavit svaki dan kad si se logirao, točno kao i mobilne igre. Cijela ta promjena u dizajnu je došla od raznih istraživanja i skupljanja podataka o tome šta će potaknut igrača da što više puta priduži pretplatu, čak i u sušna vremena za content, najčešće u onih 6-10 mjeseci između kraja jedne i izlaska druge ekspanzije. Ako ne vjeruješ lako možeš usporedit broj stvari koje si dnevno morao obavit na početku BC-a i Battle for Azerotha, a ne vjerujem da su sa zadnjim ekspanzijama išli u drugom smjeru.
wooddiebone Poanta i cilj Subscription based monetizacije je upravo da ponudi minimalno moguće da zadrži igrača.
Skoro točno, ispravio sam grešku 😃