fensisuperstar Kao prvo, mogao bi ne igrati Diablo Immortal pa bi onda mogao prozivati druge. Samim time što bojkotiram Immortal sam učinio više po tom pitanju od tebe.
Kao drugo, otvoreno pišem o problemima s ovakvom monetizacijom na javnom forumu, tako da drugi mogu pročitati i, ako žele, sami provjeriti o kakvim je problematičnim temeljima riječ i zbog čega bi se trebali prozivati i kritizirati.
sanzo Drago mi je da me hvališ, ali nisi rekao kako ja u tom slučaju potičem mikrotransakcije. Logično bi bilo da je baš suprotno.
Možda je ispalo sarkastično, no nije mi to bila namjera, stvarno mislim bravo za tebe jer to znači da imaš kičmu. 😄
Osjećam se pomalo glupo što moram jednostavnu ideju još jednostavnije objasniti, no ideja je da se prikupljanjem podataka korisnike jasno dijeli u grupe i nad njima vrši analiza. Spadat ćeš u određenu grupu i neka ta grupa bude ona koja nije potrošila ni lipe. Analizirat će zbog čega ne trošiš i na temelju te analize će pronaći način kako potaknuti da ima ostaviš nešto novca. Možda ti nećeš, ali možda je netko u tvojoj grupi bliži tome da plati neki sadržaj. Informacije koje skupe iz navika korisnika tvoje grupe (među koje ti spadaš), iskoristit će se kako bi se prilagodile mehanike igre. Primjerice, stavit će ti mrvicu bolje dropove, ali će zato plaćanjem ponuditi nešto što je super giga kul i želiš imati.
I opet, možda tebe neće zahvatiti, ali ti si im izvor informacija i koristan si im da znaju kod kojih stvari trebaju raditi promjene da nađu optimalnu formulu za zaradu.
Kaiserus Ignoriranje problema nije rješenje problema. Štoviše, ne prozivanje ovakve monetizacije rezultirat će još većim brojem igara koje se okreću ovome modelu.
EDIT: Zaboravio sam odgovoriti na dio.
sanzo To je laž. Wow, a slijedno tome i svi ostali mmo-evi koji ga kopiraju su dizajnirani da zadrže igrače što je moguće duže vremena kako bi oni plaćali pretplatu. Jako puno razvoja je posvećeno tom aspektu, odnosno na to da se što je moguće manje sadržaja da igraču, a da on nastavi plaćat. Koliko dugo bi trajao sadržaj jedne ekspanzije da raidovi/daily questovi nisu vremenski ograničeni i da nema raznih grindova?
Pa naravno da je ideja da zadrže igrače čim dulje, ne znam tko je rekao suprotno. Poanta je da se sadržaj ne produljuje dulje nego što su prisiljeni, a da pritom imaju financije za nove ekspanzije. Ako ti platiš pretplatu, ti si ravnopravan bilo kome drugome. Postoji razlika u vještini, u levelu, u itemima, ali je riječ o razlici koja se može smanjiti sadržajem koji igra nudi, igranjem same igre. F2P igre (i neki MMORPG naslovi te neki AAA pucački naslovi kao Battlefront II pri izlasku) se fokusiraju na ukidanje te ravnopravnosti među igračima. Tko potroši više, taj i može više.