Ja sam započeo igrat tek Tales of Berseria,to mi je prva uopće Tales igra,a ovdje stiže već 10-ti il koji nastavak.

    master_x Preko 20 ako uključimo sve spin-offove. Ima toga, od 95' su vani.

    mjesec kasnije

    Izgleda fantastično, još ako se igra kao Berseria bit će vrhunsko iskustvo.
    Skroz mi je nestao s radara a sad sam baš nahajpan. Jedva čekam.

    Užas. Igraćese.

    Cili život čekam trenutak kad će izać neka "ovakva" igra i kad će napokon moj interes bit nepostojeći, ali nema šanse. Ovo je prokletstvo, kunem vam se.

    Popit ću ovu igru kao izotonik nakon ljetnog trčanja šest milja.

    (Neka me neko ošiša mecima, molim vas. :/)

    EDIT.

    Slike!! Krcato slika!! Izgleda neočekivano dobro. Zamalo sam zabalija tipkovnicu.

    https://www.famitsu.com/news/202104/21218269.html

    Vas ne smeta taj suhoparni open-world-semi-open-world-tales sindrom? Zadnjih par naslova je bas imalo uzasan krajolik, bezidejne lokacije i uzasan exploring. Gdje su oni stari Talesi kad su sve lokacije imale svoju vibru...

    Kad vidim ovo sretan sam sto i dalje postoji, ali stvarno mi se ne sviđa u kojem smjeru idu. Fajt ajd, vidim da su izbacili one kratke skitove kod pobjede, ali moglo bi biti ok. Vidjet cemo, igram sigurno, ali nisam ushićen.

      foggy Vas ne smeta taj suhoparni open-world-semi-open-world-tales sindrom? Zadnjih par naslova je bas imalo uzasan krajolik, bezidejne lokacije i uzasan exploring.

      Meni je smetalo samo u Zestiriji jer su likovi trčali jako sporo pa mi je bilo muka trčat s jedne strane mape na drugu. K tome, čudovišta te love pa valjda pola mape. A kao šećer na kraju, animacija trčanja je užasna pa likovi izgledaju kao da su im nabijene metle u guzicu...
      U Berseriji mi exploring nije smetao, jer em su lokacije linearnije em je trčanje napravljeno kako treba + još i hoverboard.
      A čak i da mi nešto od toga smeta, combat je toliko sjajan da bih joj sve oprostio (i likovi, oooohhh, i likovi su vrh).

      foggy Vas ne smeta taj suhoparni open-world-semi-open-world-tales sindrom?

      Smeta, Zestiria je imala grozne lokacije, jako velike i prazne bez nekog načina da brzo prođeš kroz njih. Berseria je puno bolja zbog hoverboarda. I dalje je tužno kad usporediš sa symphoniom u kojoj svaki dungeon imao svoju temu i drugačije puzzle mehanike. Meni je to guranje open worldova u jrpge totalno nepotrebo. Ne sjećam se ni jednog u kojem je to ispalo bolje od normalnih linearnih lokacija uz malo slobode istraživanja. Na kraju se potroši puno truda na prazni svijet umjesto da se uloži u nešto bolje, možda koju kvalitetnu mini igru.

        sanzo Pa tak nekak je i meni dojam, odnosno strogo tak i je. Vesperia, Abyss, Symphonia, Graces F; Kad ih se sjetim zelim takve igre. Bas to guranje ogromnih praznih lokacija nema nikakvog smisla, barem meni. Xilia recimo isti problem, Zestiria najgora u zadnjih 10 godina valjda, Berseria bolja ali i dalje su lokacije (dungeoni) dosadne za poludit. Nigdje nicega a istrazujes 2h, samo da bi nasao kutiju s nekim nepotrebnim itemom.

        foggy Vas ne smeta taj suhoparni open-world-semi-open-world-tales sindrom?

        smeta!

        2 mjeseci kasnije
        6 dana kasnije

        Kakva će ovo biti bomba... Doslovno mi žar frca iz očiju... hah
        😃

        Bas danas pogledao, malo mi je bolje sjelo nego sve do sada, samo se nadam da nece izgubit taj tales stih, kao sto neke od zadnjih jesu.

        8 dana kasnije

        Ona heavy breathing mačka je mala beba za mene... vjerujte mi.
        Kako da sve ovo pokupujem... Pa već sam sada lud.

          8 dana kasnije