wooddiebone Koliko Fromovih igara si odigrao? Skoro sve su imale neku tendenciju otvorenijeg svijeta koji ima centralni hub i ono najbitnije, vodi do različitih levela s bitno različitim neprijateljima. Realno su određene regije bile i zahtjevnije od drugih i dizajn je bio takav da vodi igrača određenim ciljevima kako bi na putu stekao iskustvo (ne samo u prenesenom smislu, jel) za veće izazove. Makni grube granice, povećaj njihovu razdaljinu i potrebu da dodaš mounta (konja ili što već) i ne gubiš nužno ništa ako koncept idejno ostane isti, bez previše praznog hoda ispunjenog ispraznim zadacima i suvišnim storytellingom. Istinski sumnjam kako će ER biti od početka do kraja na istu shemu kao neke Ubisoftove igre, gdje kada prođeš prvih par sati igre, već si vidio manje-više sve u smislu izazova i gameplayja (pa i neprijatelja), neovisno gdje otišao na mapi. Zbog toga se ekipa ovdje raduje i sigurno da neće skakati zbog naznake open worlda dok se osobno ne uvjere kako će ER funkcionirati, u svakom slučaju ne dok im dosadašnje Fromove igre ulijevaju povjerenje u deva. Pogotovo ne kada je prije toga tu bio jedan Sekiro (znan još kao GOTY 2019.), koji i danas za veliku većinu akcijskih igara stoji na nedostižnom pijedestalu gdje krupnim japanskim slovima piše IGRIVOST.