Također nisam baš oduševljen. Onaj (očito fake) trailer grozne kvalitete mi se činio zanimljivije.

Očekivao sam nešto novo nešto divlje. Na kraju mi izgleda ko Dark Souls 4..

A grafički ajme majko. Sekiro izgleda bolje, ne moram ni spominjati da Demoni remake izgledaju kao PS6 igra u odnosu na ovo.

Ja bi sam htio nešto novo, a ne more of the same.
Mislio sam da nakon Sekira možemo očekivat malo kreative od njih, a ne naizgled istu igru koju su prodavali prije 10 godina.

Al možda me oduševi gameplay i ostalo što bi još trebali prikazati.
Svejedno, šansa da ovo nadmaši Sekira je vrlo mala. Pogotovo još taj open world 🤮

Ebe mi se za grafiku,nisam toliko graphic-whore ko pojednici ovdje,igra je ionak rađena za last-gen konzolitis+PC od starta,a tek naknadno i za aktualne+PC(zato i je toliko dugi razvojni proces).Meni dovoljno šta je ovo nova igra od genijalca Myazakija.Dark Souls+otvoreni svijet,di više za poželit.Čekam taj G.O.da se uhvatim i rješim taj Sekiro pa onda mirno čekam novo remek-djelo.

Super mi je kak se po open-worldu sere na široko, svima je pun kurac open-worlda bla bla bla, a kad "umetni najdražeg developera ovdje" krene to radit onda se sve zaboravlja.

Grafika je apsolutno nebitna.
Ja samo ne vidim maštu ovdje.
Ne na onoj razini na kojoj sam očekivao sa takvom ličnosti kao što je G.R.R. Martin na projektu.

    Taj Martin je tu samo pro-forme,nebitan je u toj priči.To da se bolje igra proda jer bolje zvuči kad je i Martin,kooperant u razvoju igre.
    Tako ionako je lore u Fromovim igrama uvijek na otkrivanju skriveni NPC-ova i čitanju raznoraznih natpisa.

    wooddiebone Koliko Fromovih igara si odigrao? Skoro sve su imale neku tendenciju otvorenijeg svijeta koji ima centralni hub i ono najbitnije, vodi do različitih levela s bitno različitim neprijateljima. Realno su određene regije bile i zahtjevnije od drugih i dizajn je bio takav da vodi igrača određenim ciljevima kako bi na putu stekao iskustvo (ne samo u prenesenom smislu, jel) za veće izazove. Makni grube granice, povećaj njihovu razdaljinu i potrebu da dodaš mounta (konja ili što već) i ne gubiš nužno ništa ako koncept idejno ostane isti, bez previše praznog hoda ispunjenog ispraznim zadacima i suvišnim storytellingom. Istinski sumnjam kako će ER biti od početka do kraja na istu shemu kao neke Ubisoftove igre, gdje kada prođeš prvih par sati igre, već si vidio manje-više sve u smislu izazova i gameplayja (pa i neprijatelja), neovisno gdje otišao na mapi. Zbog toga se ekipa ovdje raduje i sigurno da neće skakati zbog naznake open worlda dok se osobno ne uvjere kako će ER funkcionirati, u svakom slučaju ne dok im dosadašnje Fromove igre ulijevaju povjerenje u deva. Pogotovo ne kada je prije toga tu bio jedan Sekiro (znan još kao GOTY 2019.), koji i danas za veliku većinu akcijskih igara stoji na nedostižnom pijedestalu gdje krupnim japanskim slovima piše IGRIVOST.

    Igrao sam Dark Souls 2 i 3, Bloodborne i Sekiro.
    Od toga moram pohvaliti Bloodborne i Sekiro.

    Uzmite u obzir da su ovo isto samo moji prvi dojmovi, a ne review.

    Ako ćemo gledati Dark Souls trilogiju može se reći da je više-manje "more of the same" ( ali IMO odlično). Elden Ring zaista izgleda kao Dark Souls 4 ali to me ne brine ni najmanje.
    Iz razloga što su s Bloodborneom i Sekirom pokazali da znaju napraviti igru dovoljno drugačiju,originalnu i zanimljivu unatoč tome što se u svakoj oslanjaju na gotovo identičan koncept.
    Uvjeren sam da će uspjeti i s Elden Ringom.
    Zero je spomenuo igrivost. Na tom polju se mnogi studiji još moraju najesti palente da dođu na Fromovu razinu.

    Ma ne vjerujem 1% da će gameplay podbacit.

    Samo bi volio da kad vidim screenshot iz igre, znam koja je igra.

    Al serem previše.
    Nismo niš ni vidli.

      s razlogom je miyazakijevo ime iznad martina u traileru lol
      fake job confirmed, "lore and world settting" xD

        viper89
        Šta se mene tiče mogao je scenarij pisat i Jakov Sedlar.

        Mene samo zanima kakvu će i koliku ulogu u ovoj igri imati konj ako se Miyazaki u međuvremenu nije skinuo sa svoje opsjednutosti močvarama.

        Zvalo bi se Dark Souls 4 da nema Martina, za kojeg i dalje mislim da nema nikakavu veliku ulogu nego je samo marketinški trik za privlačenje pozornosti nakon megapopularnog GOTa.