- Uređivano
RaYtRaCiNG nIjE doBAr
Sve igre prvo dolaze sa Nvidia techom i to sljaka day one. Jedan od razloga zasto se uzima zelenko
RaYtRaCiNG nIjE doBAr
Sve igre prvo dolaze sa Nvidia techom i to sljaka day one. Jedan od razloga zasto se uzima zelenko
stitrek Bolje je imati 60fps u svim naslovima nego RT i bling-bling efekte na 30fps.
Ja imam RT i 60+ fps u svim naslovima
Moj cijelii post se odnosio na konzole te kako neoptimizirane i zahtjevne AAA igre imaju ponekad probleme na istima.
stitrek znam, no kako si napisao to u pc master race topicu, vratio sam balans u svemir nakon 30 fps-a koji su ovdje zabranjeni pojam.
Nego, pošto mi je ovo prvi bolji monitor kojeg imam u životu zanima me da li ima kakav minus ako stalno koristim HDR z svim igrama koje ga podržavaju?
prayer Čitam 4070 Super da će biti 3090 jačine. Ako je tako uzimam i prodajem ovu svoju frendu!
Tko je čekao i preskočio vulgaris RTX 4XXX seriju osim RTX 4090 dobro je napravio.
AMD sere kvake, naplatili viši klok i 8 gb vrama 60$…ta je grafa trebala biti 270$ a ova 8 gb povućena sa tržišta.
To im je postala konstanta, marketing im je u težoj banani.
Pa da, past će kao što su napuhali cijene za 7900XT i XTX pa su brzo rušili tak će i ovo, skroz nepotrebno. Umjesto da odmah izbace po dobroj cijeni oni idu APP metodom.
RTX 4060 Ti nije vrijedna spomena, te performanse i po toj cijeni smo imali prije tri godine sa RTX 3060 Ti…praktički izbadali tri godine istu karticu po istoj cijeni…ali ljudi kupuju jer plaćaju za frejm generator
Meni AMD grafa ne dolazi u obzir. Pored svega ostalog nema ugrađeni NVENC enkoder za snimanje gameplaya. Bilo sa Shadowplay, bilo sa OBS. A to znači gubitak performansi bez potrebe i to je toliki minus uz DLSS i reflex da bez obzira na cijenu ne mogu to nadmašiti.
Vidim da je veselo ovdje pa se razbacuje tvrdnjama. Grafički zahtjevi igara nisu zapravo previše napredovali u zadnjih 10 godina, osim raytracinga. Sve ostale inovacije su zapravo usmjerene smanjivanju nativne rezolucije i response time na visokim postavkama. To sad imaju i konzole, uz prednost da su na konzolama igre zapravo optimizirane.
A najbolji primjer multiplatfirm igre mi je Cyberpunk koji po zadnjem testu na Digital foundry na PS5 drži stabilnih 60fps u performance mode (1440p upscale na 1800p) odnosno 30fps u quality mode sa raytracing(1800p upscale na 2160p).
A šta se tiče rezolucija, meni osobno nije jasno kako ekipa igra da ne može izvući više od 1440p na 4070ti, ja osobno igram vrlo ugodno i snimam gameplay na 3440x1440 sa 4060ti. U CP easy 60+fps na full Ultra u Quality ili DLAA sa modanim ray tracingom (3bounce24rays) u gameplayu i Path Tracingom u photo mode. Od drugih novijih igara tu je Finals koji mi easy ide na 144fps jer je bitno za MP fpsove. Starije igre poput Apexa i CS2 isto easy lock 144hz.
Možda se svi osvrću na lošije optimizirane portove na PC poput TLOU1 i slično koje imaju visike VRAM zahtjeve čak i za niže postavke jer su rađene za PS5 i preko 12GB VRAMa u vidu.