Ja bi rekao da je exploration apsolutno tu i to na istoj razini kao u svim dosadašnjim Bethesda naslovima, ali je više fragmentirana zbog same količine planeta i putovanja između njih. Čak i loadingi su tolko neopravdan argument jer doslovno svi igrači koje ja znam da su obožavatelji Bethesde i njihovih igara, jednom kad otkriju map marker, doslovno svaki put fast travelaju do njega.
Njihovi svjetovi su uvijek imali ogromne prazne dionice između zanimljivih lokacija i tek tu i tamo se pojavio koji random encounter. Ti random encounteri su skroz prisutni i u Starfieldu. Dungeoni, špilje i ruševine su bile više manje reuseani asseti i sve je bilo poprilično samey sa samey neprijateljima i hrpetinom lorea porazbacanog po raznoraznim zapisima ili terminalima.
Znam da ja osobno nalazim u Starfieldu upravo to kaj me intrigiralo u svim BGS igrama prije, a to je predobar worldbuilding i priče koje su u potpunosti nevezane za igrača i main quest, ali se mogu popratiti do zadnjih detalja ako pratiš tragove koji ti se ostavljaju. Praktički možeš pronać mjesto događanja svakog teksta kojeg si našao i u pravilu, ako si daš truda budeš i nagrađen sa još lorea u obliku zaključka neke priče ili unique lootom.
Ima mana igra, daleko od toga da ne, ja osobno bih volio da space travel nije tolko rascjepkan, možda su nekako mogli napravit da je čitavi svemir jedan veliki isti prostor umjesto hrpu malih ćelija pa da grav drive putovanje bude više seamless i da udaljenosti koje vidimo zapravo imaju smisla.